Documentos do centro e impresos do Alumnado

Aberto o proceso de admisión de novo alumnado para curso 2021/2022

No vindeiro luns, día 1 de marzo, ábrese o prazo para solicitar a admisión do novo alumnado para o próximo curso.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 1 de marzo e remata o 22 de marzo.

Queda ao dispor das persoas interesadas o modelo de solicitude de admisión e mais as instrucións (ver anexos).

Plan de Continxencia do IES Francisco Aguiar

Poñemos ao dispor da comunidade educativa o noso Plan de Continxencia (ver anexo), onde se establecen as medidas en caso de suspensión da actividade lectiva, as medidas para facer efectivo o ensino a distancia e os supostos de reactivación da actividade lectiva presencial, de conformidade coas instrucións da autoridade sanitaria.

Transporte Escolar. Autorización especial para uso de transporte e rutas.

Solicitude de autorización especial para o alumnado da ESO que desexa empregar o transporte escolar  cando a distancia entre o domicilio familiar e o IES sexa maior de 1 Km e  menor de 2 Km e para alumnado de BAC.

(enlace)

Rutas para o Transporte escolar