Álbum na galería fotográfica da saída didáctica ao Monte do Gato de 1º da ESO

Rematadas as saídas con todos os 1º da ESO, pechamos o álbum que nos permitirá lembralas na galería. Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Departamento de Educación Física 19-20 -> Monte do Gato 1º ESO

Saída ao Monte do Gato

monte do gato

Organizada por Adrián Salgado e José Valverde do departamento de Educación Física de 8:45 a 14:15.

Prevista se o tempo acompaña para os días:

mércores 22 xaneiro ESO 1º A e D

venres 24 xaneiro ESO 1º B e E

venres 31 xaneiro ESO 1º C

No caso de condicións metereolóxicas adversas as saídas adiaranse. Nese caso avisaríase con antelación ao alumnado e na web.

Actividades deportivas de fin de trimestre

Dentro da promoción de estilos de vida saudables, o departamento de Educación Física organizou diferentes actividades deportivas para amenizar o tan esperado fin do trimestre e a chegada das vacacións de Nadal.

Primeiro, organizaron unha divertida competición de brilé entre profesorado e alumnado.

brilé brile

E tamén organizaron un torneo de futbol sala interclases no pabellón.

futbol futbol

Podedes atopar máis fotos de todas as actividades do Nadal 2019 na galería fotográfica do centro.

Galería de imaxes actividade escalada 1º BAC no Rocódromo de Lugo

Álbum: Departamento de Educación Física 19-20 -> Rocódromo Lugo 1º BAC

Rocódromo cos 1º de BAC

rocódromo lugo

O alumnado de 1º de Bacharelato realizará unha actividade complementaria da materia de Educación Física no recentemente estreado rocódromo de lugo.

venres 15 novembro 1º BAC B e D

martes 19 novembro 1º BAC C e E

venres 22 novembro 1º BAC A

Actividade de iniciación á escalada no Rocódromo de Lugo para os 3º da ESO

rocódromo lugo

Ao longo das vindeiras semanas, o alumnado de 3º da ESO realizará unha actividade de iniciación á escalada, complementaria da materia de Educación Física, no recentemente estreado rocódromo de lugo.

6 de novembro 3º A e B

13 novembro 3º C e D

Viaxe Multiaventura alumnado 1º BAC Ortigueira 2019

Instantáneas da viaxe multiaventura organizada por Leonardo Piñeiro do departamento de Educación Física para alumnado de 1º de BAC. Kayak, orientacion, sendeirismo, e praia aderezado cun turístico desprazamento en tren e a visita ao museo etnográfico de As Pontes, todo en dúas intensas xornadas.

Álbum: Departamento de Educación Física 2018-2019 -> Ortigueira multiaventura 1ºBAC

Ruta Val do Mandeo cos 2º da ESO

Os pasados 30 e 31 de maio, o alumnado de 2º da ESO fixo unha ruta na compaña de José A. Valverde, polo Val do río Mandeo. Natureza, compañerismo, esforzo, deporte, e uns días quizás de demasiado calor acompañaron aos expedicionarios.

Álbum: Departamento de Educación Física 2018-2019 -> Ruta Val do Mandeo