Educación Física

Partidos organizados por Educación Física

22/03/2024
Etc/GMT+1

Diversos partidos entre 1º e 2º da ESO e entre 4º da ESO e 1º de BAC terán lugar este venres previo ás vacacións de Semana Santa.

Xogade - Fútbol Feminino

20/03/2024
Etc/GMT+1

Equipos femininos de fúbol participan nunha nova entrega do Xogade.

RCP nas aulas

07/02/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º da ESO e 1º de BAC participou nunha formación sobre RCP e aprendeu sobre soporte vital básico e o uso do desfibrilador. Para iso, utilizaron o material cedido durante dúas semanas polo Centro de Formación e Recursos (CFR) da Coruña, que se sumou ao maniquí do departamento de Bioloxía.

Rocódromo- 2º ESO

23/01/2024
Etc/GMT+1

Dous grupos de 2º da ESO realizaron prácticas de escalada no rocódromo de Lugo. Esta actividade enmárcase dentro do Plan Proxecta de Proxectos de Vida Activa e Deportiva.

Campionato de fútbol de Nadal

21/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º de Bacharelato A organizou un campionato de fútbol entre o alumnado de 3º e 4º da ESO e 1º e 2º de BAC. Para os máis pequenos (1º e 2º da ESO) ademáis de fútbol tamén houbo partidos de brilé e unha exhibición de baloncesto.

Campionato mixto de voleibol

19/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º de Bacharelato participou nun campionato de voleibol que se enmarca dentro do Plan de Vida Activa e Deportiva (Plan Proxecta) no que participa o departamento de Educación Física.

Xogade - Fútbol Feminino

19/12/2023
Etc/GMT+1

Varias alumnas de 1º, 2º e 3º da ESO participan no Xogade de Fútbol Feminino, dentro do Plan de Vida Activa e Deportiva (Plan Proxecta) no que traballa o departamento de Educación Física.

Rocódromo- 2º ESO

18/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 2º ESO B e C foi ao rocódromo de Lugo, nunha actividade organizada polo Departamento de Educación Física, dentro do Proxecto de Vida Activa e Deportiva no que participa.

Campionato Intercomarcal de Cross escolar en Monfero

O IES Francisco Aguiar presentou equipo feminino e masculino en categoría cadete (2009-2010). Ambos os dous equipos clasificáronse para a fase provincial, que se disputará en Noia no mes de marzo. Os vencedores da proba foron Xiana Seijo e Ángel López. Parabéns!!

@Xogade

Pinchade na foto para ver máis fotografías do evento!