Meteoescolas

Fotos do Obradoiro Proxecta+ Meteoescolas Folerpiñas

Da colaboración do departamento de Matemáticas e da profesora de Programación (agora mentora ADIX) saiu este pequeno e acelerado obradoiro no que ata as impresoras 3D foron a toda velocidade.

Qué fixemos, modelar e imprimir folerpiñas programando con Blockscad. Mesmo montamos unha folerpiña xigante doada ao centro por José Luis Lomba González, profesor no CIFP Coroso de Ribeira. Buscamos sitio para este reloxo-folerpa xigante, poderá quedar ben no corredor do departamento de matemáticas?

Álbum: Club de Ciencia 21-22 -> Febreiro: Folerpiñas Meteoescolas Proxecta+

Obradoiro Club de Ciencia Programa, Modela e Imprime 3D a túa folerpiña. Plan Proxecta+ Meteoescolas Día de Pi

O vindeiro luns 14 de marzo, día de Pi π = 3.14159265359..  o club de ciencia organiza un obradoiro de programación, modelado e impresión 3D para deseñar Folerpiñas dentro do Plan Proxecta+ Meteoescolas.

Desenvolverase dende ás 16:00 ata as 18:00 e asistirán preferentemente os membros do clube. Como, aínda quedan prazas  podedes anotarvos neste formulario para localizar os interesados máis fácilmente e falar con eles para formalizar a inscripción efectiva no obradoiro.

Aínda que hai ordenadores disponibeis na aula TIC 1, podería estar moi ben que trouxérades os portatiles Abalar-Edixgal.

Neles xa está instalado un programa, o de laminado, que podedes empregar durante o desenvolvemento do obradoiro.

Maquetas. Clima de Galicia

O alumnado de 2º da ESO, dirixidos polo seu profesor Julián Ferrer,  participa, dende a materia de Xeografía,  no proxecto de Meteoescolas ( que coordina a profesora Pilar Vázquez Febreiro).

Desta volta aportan un traballo de elaboración de maquetas relativas ao clima de Galicia: dominios climáticos, mapas de frecuencia de precipitacións, comparación de frecuencia de nevadas en varios anos, mapas de oscilación térmica, climográmas de cinco estacións significativas, prospeccións de evolución do clima para futuros anos e caricaturas alusivas ao cambio climático....

Álbum: Curso 2021-2022 -> Maquetas de clima de Galicia

Debuxo dunha folerpa de Koch

No derradeiro club de Ciencia debuxamos un fractal de xeito colectivo, en concreto unha folerpa de Koch (preme na ligazón para máis info na Wikipedia)

"As marabillas sen fondo xorden de regras simples, que se repiten sen fin."

Benoit Mandelbrot (matemático francés)

Álbum: Club de Ciencia 2020-21 -> 05_Meteoescolas fractais: Curva de Koch para debuxar unha folerpa

Cal é o día da semana no que máis chove? #enquisa #Meteoescolas

As alumnas e alumnos de Matemáticas de 1º ESO estamos a realizar unha enquisa para saber a opinión das familias e do profesorado.

Necesitamos da vosa colaboración.

É moi sinxeliño: só hai que acceder á ENQUISA e responder a pregunta: cal é para ti o día da semana máis chuvioso?

Moitísimas grazas!

Cómo medir la satisfacción del cliente: 5 tips para encuestas de  satisfacción - Sendinblue

Charla sobre a xestión dos residuos

Onte, mércores día 5, o alumnado de 1º de ESO asistiu a unha charla sobre xestión de residuos impartida por Ancaria.

Álbum: Curso 2020-2021 -> Conferencia sobre xestión de residuos

Meteoescolas TIC: Climogramas con LibreOffice Calc

Dentro do traballo en Ofimática follas de Cálculo con LibreOffice Calc, os de 1º BAC TIC fixemos coma exercizo a elaboración dunha gráfica tipo climograma.

Para seguir os nosos pasos podes consultar o titorial que se liga aquí.

Tamén compartimos neste pdf algúns exemplos dos resultados do noso traballo:

Club de ciencia e Meteoescolas: crónica en imaxes e vídeo dunha tarde científico-tecnolóxico-matemática

Álbum: Club de Ciencia 2020-21 -> 03_Abril_Xincana Matemática: Meteoescolas incluído

"Meteoprogramación" actividades de recollida de datos con placas programables

Unha das actividades desenvoltas no Club de Ciencia de Abril tén relación coa recollida de datos con dúas placas de prototipado/robótica programables mediante linguaxes de bloques.

Con estes dispositivos realizaremos dous tipos de medicións con:

Navegade polas ligazóns para acceder á documentación e instruccións de ámbos os dous proxectos.

En Abril, augas mil"? Poñemos o refraneiro a proba

O noso refraneiro di que "En Abril, augas mil", mais o certo é que levamos toda a semana co pluviómetro baleiro.

Desde hai uns días, ás 12:30, o equipo de Meteoescolas está a rexistrar as precipitacións en Betanzos, anotando os datos recollidos pola estación meteorolóxica.

Se tes curiosidade... achégate!. Estaremos encantados/as de explicarche o que estamos a facer!

Álbum: Curso 2020-2021 -> Meteoescolas Abril