Cultural Class - inmersión na cultura anglosaxona

O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato puido asistir onte, xoves 14 de outubro, a unha conferencia en lingua inglesa sobre a cultura dos países anglosaxóns.

A charla foi ofrecida de maneira gratuita pola editorial educativa Burlington.

April 2021- Imperial Measures

Again, our 1st and 2nd ESO students share with us their amazing work! This time, they have learned the system of measurements that is still used in the UK and other countries that were once part of the British Empire - the Imperial System. Do you want to know how far their class is from the café, the gym or even the toilet? Sorprendido Watch this video to find out!

Imperial Measures

Easter Eggs

Look at the beautiful Easter Eggs made by our 1st and 2nd year students! You are amazing artists!Sorriso

Álbum: Sen categoría -> Easter Eggs - 1st & 2nd ESO

February 2021- Romantic English Poetry

Our 1st ESO students wrote some lovely romantic poems on beautifully decorated cards to celebrate Valentine's Day. Thanks for sharing your creativity with us! Risa

See all the cards here.

Teacher - Mª José Pardo

Christmas Cards Contest 2020 - Concurso de Postais de Nadal

Un ano máis, celebramos o concurso de cartóns postais de nadal.

Parabéns ás alumnas e alumnos premiados!!

Moitas grazas, xaora, a todo o alumnado que participou e ao profesorado que votou!.

Boas festas!

Álbum: Curso 2020-2021 -> Christmas Cards Contest

CHRISTMAS CARDS CONTEST

05/12/2020 20:40
Europe/Andorra

CHRISTMAS CARDS CONTEST

1st and 2nd ESO 2020-2021

Create a Christmas card.  [Deadline to enter: Friday, 11th December 2020]

Reunión informativa cos pais/nais/titores/as do alumnado da 'Viaxe a Londres 2020'

30/01/2020 18:30

Convócase aos pais/nais/titores do alumnado da Viaxe a Londres 2020 a unha reunión o xoves 30 de Xaneiro ás 18:30 no Salon de Actos do IES Francisco Aguiar.

londres 2020

Exposición e Gañadores das mellores 'Guías da viaxe a Londres 2019'

Temos no corredor de entrada do 'Aguiar' unha pequena mesa chea de grandes tesouros. Teñen estos formas de cuadernos nos que o alumnado que participou na viaxe a Londres 2019 relata a experiencia vivida. E, por contido, coidado e estética, son realmente sorprendentes.

Parabéns a todo o alumnado que plasmou nestas coidadas guías a súa experiencia de viaxe. Parabéns tamén aos profesores do departamento de Inglés pola proposta desta actividade formativa que cristaliza en pequenos diarios de viaxe, cheos de fotografías e recordos que servirán, sen dúbida, para gardar mellor si cabe as experiencias vividas nesta pasada viaxe.

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Viaxes e intercambios 2019-20 -> Guías da viaxe a Londres

English Christmas cards contest 1st ESO students

O departamento de Inglés convoca o seu tradicional 'Christmas Cards Contest' para  o alumnado de 1º da ESO. Data límite de entrega da postal 29 de novembro.

enjoychristmas cards contestchristmas

Por se vos queredes inspirar, aquí podedes atopar ás postais gañadoras do curso pasado.