sonAguiar

Radio na biblio

Poetízate. Poesía recitada por 1º de ESO en SON AGUIAR.

Poema "abril " da obra Cantigas para aprender a soñar de Ana María Fernández

Recita Pablo Bugallo

Poema "rúas " da obra Versos da tarde laranxa  de Ana María Fernández .

Recita Sabela Gómez

Poema "Xoguete", de Neira Vilas e Anisia Miranda, na obra Cantarolas .

Recita Mar Rodríguez

Poema de Fran Alonso , incuído na obra Cidades.

Recita Juana Barreiro

Poema "O rato" incluído na obra Zoonetos de Antón Cortizas.

Recita Elisa Galdón

Poema " A fala" de Manuel María pertencente á obra   As rúas do vento ceibe.

Recita Daphne Fiaño

Poema "Soño"  da obra O xardín de Irene de Xosé Neira Vilas .

Recita Amanda Rico

Poema "Xoguete", de Neira Vilas e Anisia Miranda, na obra Cantarolas .

Recita Carmen Suárez Cal.

"A porta" . Poema de María Canosa ( en Vagalume de versos ) .

Recita Samuel Edreira Pita

Poema " o tren" de Concha Blanco.

Recita Alejandro Carro.

Poema " Perdín un bico " de Antonio García Teijeiro incluído no libro  Para Cantar e Contar.

Recita Adriana Naveiro

Poema " Treboada" de Xosé Neira ( Un niño no xardín) .

Recita Julia Seijo.

"Era unha vez unha quimbamba" de Antón Cortizas.

Recita Nicole Alejandra Fernández

" Palabras" Poema da obra O Xardín do Pasatempo de Ramiro Fonte.

Recita Celia Matos

Letras Galegas 2021 Xela Arias. Pequenos podcasts orixinais do alumnado de 4º ESO TIC

Compartimos pequenos episodios de podcasts realizados polo alumnado de 4º ESO TIC. Guións, locucións e montaxes orixinais do alumnado que, este ano, quixemos adicar a celebrar o día das Letras Galegas.

En espera das entregas máis rezagadas, podedes disfrutar dos primeiros na nosa canle de ivoox:

Cuentos actualizados: Los cuatro amigos.

Desde el Deparatamento de Lengua Castellana comenzamos una simpática adpatación de cuentos populares realizados y narrados por el alumnado de 1º ESO.

Día de Rosalía 2021, recitado de poemas de Rosalía para coñecer e difundir a súa obra. Son Aguiar. Radio na Biblio

Compartimos con todos vós os poemas de Rosalía de Castro recitados por alumnado de 1º BAC e 4º da ESO para conmemorar o seu día, 24 de febreiro.

Grazas aos participantes por prestar voz e sentimento ás palabras da nosa escritora. Grazas por dar voz á nosa lingua e a nosa radio. Grazas tamén a Carme Suárez por esta iniciativa que inclúe 52 poemas dos que non quixo renunciar a ningún, dándolle voz a todo o seu alumnado.

Á pregunta, ''cal foi o recitado que máis che gustou?'', Carme non quixo contestar. Poderías axudarnos ti a decidir cal é o poema máis sentido, a mellor interpretación, ... Envíanos se queres a resposta á nosa conta de correo da biblio.

"SON AGUIAR" Hoxe no recreo falamos de... ECOLOXÍA con Celtia

13 de febreiro. Celebramos.... o DÍA DA RADIO.

Que mellor maneira que botando de novo a andar a nosa radio, "SON AGUIAR" !!

Para este retorno radiofónico contamos con tres

espilidas

esperanzadoras

especiais

espumantes

reporteiras:

emma,sofia,paula

sonAguiar no aire, 1º podcast LETRAS GALEGAS 2020

Comezamos este curso co programa radio  na  biblio, do que publicamos aquí o noso primeiro episodio con motivo do Día das Letras Galegas 2020.

Gracias a todo o alumnado e profesorado participante, polo voso esforzo e colaboración á hora de dar visibilidade e promoción ao día das nosas letras. Grazas polo sentir e polo amor pola lingua que transmitides en todos e cada un dos máis de 111 audios. Agardamos que toda a comunidade educativa nos axude a darlles difusión e vida escoitándoos e compartíndoos cos seus achegados.

Tamén presentámos o  logotipo da nosa radio, deseñado por un Pablo 4ºESO TIC, e o nome da mesma, froito da creatividade de Yago de 4º ESO TIC

Esperamos as vosas subscricións á nosa canle de  iVoox. Saúdos