ANPA

Contacto e Inscripción Curso 2021-2022

Contacta coa Anpa:

Facebook: Anpa "o Carregal"- ies Francisco Aguiar

Teléfono: 604039867 (Preferiblemente Whatsapp)

E-mail: info@anpaocarregal.org

Web: anpaocarregal.org

COMO SER SOCIA DA ANPA O CARREGAL

•Atoparás a ficha de inscrición no seguinte enlace Asóciate | Anpa O Carregal (wixsite.com)
Debes cubrila na propia pantalla.
• A cota anual por familia é de 12 euros.
Existe a opción de cota reducida de 6 euros, se a túa familia tamén é socia da Anpa Brigantium durante o curso 2021-22. Neste caso, debes achegar os xustificantes de pago de ambas Anpas.
• O número de conta da Anpa O Carregal na Banca é ES78 2080 3101 0430 4005 3602
Recomendámosche que fagas o pago por transferencia ou en efectivo a través do caixeiro para evitar que o banco che cobre comisión.
• Unha vez cuberta a ficha de inscripción e feito o pago, tes que enviarnos ambas cousas ó correo electrónico info@anpaocarregal.org
• O prazo para facerse socia da Anpa O Carregal, remata o 16 de novembro
IMPORTANTE: Se queres participar no noso Banco de libros para o próximo curso, é imprescindible que a túa familia fose socia da Anpa este curso 2020/21

Cartel Anpa

Axudas para a adquisición de material escolar

Foi publicada a convocatoria para a solicitude de axudas públicas para a adquisición de material escolar.

O prazo para a presentación remata o martes 22 de xuño de 2021.

No caso do alumnado que repita 4º de ESO poderá ser presentada a solicitude no prazo de 1 mes dende a formalización da matrícula.

O alumnado que se incorpore ao centro docente procedente de fóra de Galiciaou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos, poderá presentar a solicitude no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía telemática na aplicación informática “fondolibros” (https://www.edu.xunta.es/fondolibros). Tamén se poden presentar presencialmente no instituto ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para máis información, ver documento anexo.

Convenio ANPAS y ACEBE CCA

Se a túa familia é socia da Anpa O Carregal, poderás disfrutar de descontos nalgúns comercios de Betanzos.
Consulta o listado de comercios e os descontos que ofrecen, no enlace da foto do convenio firmado entre Acebe e as Anpas de Betanzos.