Normalización Lingüística

OBRADOIRO SOBRE XELA ARIAS

Hoxe o alumnado de  1º de ESO participou nunha sesión de contacontos ilustrado . A actividade, a cargo do colectivo   POLO CORREO DO VENTO, está baseada na súa publicación titulada Liberdade, solidariedade e amor pola lingua. Pequena biografía de Xela Arias, pertencente á colección “Mulleres galegas” en Lela Edicións.

Carlos Taboada e Enrique Mauricio explicaron a biografía de Xela Arias acompañando o seu ameno relato  con fermosas ilustracións . Remataron cun obradoiro de debuxo no que o alumnado fixo caricaturas da poeta nacida en Sarria.

Foi unha actividade moi interesante e proveitosa!

Álbum: /Curso 2020-2021 -> obradoiro Xela Arias

Xela Arias: liberdade, solidariedade e amor pola lingua. Contacontos ilustrado

12/05/2021 07:35
12/05/2021 09:20

Para celebrar o Día das Letras Galegas do ano 2021 "Correo polo Vento" (Carlos Taboada e Enrique Mauricio) virán ao instituto para realizar unha actividade de contacontos ilustrado, para os grupos de 1º A e 1º C de ESO.

A actividade quere dar a coñecer a figura da autora homenaxeada e está baseada no libro de Correo polo Vento sobre esta poeta, ilustrado por Tania Solla e editado por Lela Edicións.

Na actividade, Correo Polo Vento narra oralmente a biografía de Xela Arias. A narración acompáñase de música e por medio da ilustración, rematando cun obradoiro de debuxo no que se farán caricaturas da poeta nacida en Sarria.

O contacontos ilustrado divídese en tres bloques e desenvolve unha temática didáctica (neste caso, a vida de Xela Arias) de xeito lúdico.

Obradoiro de Escrita Creativa (2)

21/04/2021 09:45
21/04/2021 11:25

O día 21 de abril é a quenda de 1º D de Bacharelato: asistirán a un obradoiro de escrita narrativa, organizado polo Departamento de Dinamización Lingüística.

Obradoiro de Escrita Creativa

19/04/2021 10:35
19/04/2021 12:15

O vindeiro 19 de abril o grupo de 1º E de Bacharelato asistirá a un obradoiro de escrita creativa, organizada polo Departamento de Dinamización Lingüística.

24 de febreiro, día de Rosalía

Mañá, 24 de febreiro, cúmprense 184 anos do nacemento da nosa maior poeta, Rosalía Castro.

O alumnado de Lingua Galega e Literatura dos grupos de 3ºA e 3ºB fixo un vídeo cos seus poemas recitados para celebrar o

Día de Rosalía.

Achegándonos á palabra: obradoiro literario

25/11/2020 08:35
25/11/2020 12:15

Apiario - Cartografías Literarias Obradoiro de escrita... | Facebook

"Achegándonos á palabra" é un obradoiro literario, impartido polo Grupo Apiario e organizado polo Departamento Didáctico de Normalización lingüística.

O obxectivo é traballar a competencia artística e lingüística do noso alumnado, traballando a lingua escrita.

O obradoiro desenvolverase o 25 de novembro e está destinado aos grupos de 3º C e 3º D de ESO.

"Carvalho Calero: un espazo, un tempo, un creador".

28/10/2020 09:45
29/10/2020 09:35

Archivo:Ricardo Carballo Calero na súa xuventude.jpg - Wikipedia, la  enciclopedia libre

Obradoiro que quere dar a coñecer ao alumnado de 1º de BAC D e E a figura homenaxeada no Día das Letras Galega 2019.

24 de febreiro Día de Rosalía no 'Aguiar'

Sempre Rosalía Sempre Rosalía

Hoxe foron varias as actividades desenvoltas para conmemorar o día de Rosalía no Aguiar, primeiro o espectáculo teatral 'Sempre Rosalía' de Producións Dispersas para 1º BAC e 4º e 3º da ESO, organizado polo Departamento de Normalización Lingüística en colaboración con Concello de Betanzos.

Os de 1º e 2º da ESO tiveron a lectura dunha escolma de poemas preparados na titoría polo alumnado de 4º D con Natalia Pou.

Rosa

Tamén temos os corredores adornados con produccións do alumnado de 4º ESO e a saída poética do alumnado de 4ºB por Betanzos repartindo caraveis e poemas de balde.

Rosalía Rosalía Rosalía
Rosalía Rosalía