Chegou aos nosos oídos

Premios de excelencia académica do alumnado de grao universitario curso 2018/2019

Onte, mércores 4 de setembro, publicouse a relación dos premios de excelencia académica do alumnado de grao universitario.
Parabéns a todos polo mérito e o esforzo!

Parabéns en particular aos ex Aguiar: a enfermeira Elena Fernández Cagiao e os historiadores Antonio González López e Daniel Lucas Teijeiro Mosquera.

excelencia

Daniel Lucas Teijeiro premio de excelencia académica no curso 2017/18 nas universidades do Sistema universitario de Galicia

daniel lucas teijeiro

Chegou aos nosos oídos que o ex-Aguiar e integrante do equipo da revista Casa dos Espellos, vén de acadar un dos premios á excelencia académica no curso 2017/2018 nos seus estudos universitarios de grao en Historia da Arte.

Parabéns a Daniel por todo o seu traballo, tanto académico coma nas revistas e asociacións culturais nas que participa na procura da posta en valor do Parque do Pasatempo.

Pedro Henrique Mantiñán medalla de ouro no europeo xuvenil de patinaxe de velocidade 3000 m relevos

Chegou aos nosos oídos un novo éxito deportivo do alumnado do Aguiar. Desta volta, Pedro Henrique Mantiñán, xunto aos seus compañeiros de equipo Manuel Taibo e Manel Robla, sorpréndenos acadando a primeira praza na proba de 3000 m relevos no campionato europeo de patinaxe de velocidade na categoría xuvenil.

Noraboa campións!

pedro mantiñan

Carlos Arévalo subcampión do Mundo en K4, acada o pasaporte para os xogos olímpicos de Tokio

Chegou aos nosos oídos o novo triunfo de Carlos Arévalo, integrante do equipo que gañou este domingo a medalla de prata na categoría de K4 do Mundial de piragüismo. Este resultado otórgalle ao equipo español billete para os Xogos Olímpicos de Tokio 2020.

szeged

Noraboa Campións!

Visita do alcalde da Betanzos boliviana ao Aguiar

O pasado 14 de agosto de 2019, sentímonos honrados no 'Aguiar' coa visita de Juan Noel Téllez, algúns dos membros do seu equipo de goberno e o concelleiro de educación Andrés Hermida. Unha representación do claustro do Aguiar expúxolles a nosa intención de realizar proxectos educativos conxuntos cos centros da súa vila. Todos acordamos que a experiencia pode ser tremendamente enriquecedora para todos e quedamos para concretar nun futuro estes proxectos.

Preme na imaxe para navegar polo álbum da visita ou visita á galería fotográfica do centro.

Álbum: Curso 2018-2019 -> Visita do alcalde de Betanzos en Bolivia

Entrega da mención de honra da Balconada co título 'Doce' na edición Betanzos 800 anos

O pasado 12 de agosto, na sala de plenos do Concello, as alumnas autoras da Balconada 'Doce' e o seu profesor J.M. Rey Bao, recolleron diplomas acreditativos e agasallos da mán da alcaldesa María Barral. Moi orgullosos deste gran logro. Parabéns!

fotografiando ao fotógrafo premiadas
premiados

A BALCONADA DAS ALUMNAS DO AGUIAR CONSEGUE UNHA MENCIÓN DE HONRA

Moi satisfeitos por este logro:
A balconada n.º 22, titulada Doce, realizada por grupo dalumnas de o IES Francisco Aguiar formado por Ana Boado, Celia Cernadas, Ana Pérez e Sonia Vázquez, baixo o asesoramento do profesor José Manuel Rey Bao, consegue unha Mención de Honra.

Primeiro premio. Balconada número 15 “ Tempus fugit” da autora Aida Rodríguez Donoso

Gerardo Lagares, ex-Aguiar emprendedor de Orballo Ecológico certificada Reserva de la Biosfera

Chegou aos nosos oídos o recente recoñecemento de Reserva da Biosfera acadado pola empresa fundada e dirixida por Gerardo Lagares,  Orballo Ecológico.

Orballo é unha compañía que ofrece herbas aromáticas, especias e infusiones. As infusións son 100% ecolóxicas e de explotacións sostibles xa que o día do Medio Ambiente son todos os días. Na empresa aseguran evitar o traballo con calquera aditivo sintético que destrúa o ecosistema e sen pesticidas, herbicidas ou químicos de síntese. O seu reto actual,  comercializar o primeiro té ecolóxico cultivado na Europa continental, cultivado aquí na comarca de "As Mariñas". Dende o Aguiar, felicitar ao noso ex-alumno pola súa, necesaria nestes tempos, ecolóxica iniciativa.

Gerardo Lagares orballo té

CORRESPONDENTES 3.0

Programa Correspondentes Xuvenís: Espazo Xove, IES Francisco Aguiar, IES As Mariñas e CPR Nuestra Señora del Carmen- Atocha.

Ivanna Román, ex do Aguiar, campeona de España sub20 en lanzamiento de jabalina

Ivanna Román

Chegou aos nosos oídos que a nosa ex Ivanna Román acadou o ouro no campeonato de España sub 20 da man do seu entrenador e tamén ex-docente do Aguiar Raimundo Fernández. Parabens.