Visita ao Pazo de Meirás II

Etc/GMT+1

O alumnado de 3º ESO B e C visita o Pazo de Meirás.

Visita ao Pazo de Meirás I

Etc/GMT+1

Alumnado de 3º ESO D e E visitan o Pazo de Meirás.

Visita a forestais

15/03/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de Proxecto Competencial de 3º ESO E visita os axentes forestais.

Torneo de debate - Fundación Barrié

22/01/2024
Etc/GMT+1

Os nosos estudantes Aida García, Elisa Galdón e Miguel Luces participaron este luns no Torneo de Debate organizado pola Fundación Barrié. Parabéns aos tres pola súa dedicación e esforzo na construción de argumentos sólidos e persuasivos!

Pareidolia - exposición fotográfica

A pareidolia é un fenómeno psicolóxico mediante o que unha imaxe aleatoria é percibida polo cerebro coma unha forma recoñecible.

O alumnado de 3º da ESO de Educación Plástica, Visual e Audiovisual buscou na vida cotiá exemplos deste fenómeno. Podedes ver máis pinchando na foto!

Visita á exposición de Helmut Newton

10/01/2024
Etc/GMT+1

O departamento de Plástica organiza unha visita guiada á exposición de Helmut Newton na Coruña para alumnado de 3º da ESO.

Visita á exposición de Helmut Newton

08/01/2024

Visita polo Betanzos Medieval

12/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 3º ESOE realiza unha visita polo Betanzos Medieval, acompañados pola súa profesora de música, María Pazos.

Saída polo Betanzos Medieval

27/11/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de música bilngüe de 3º da ESO percorreu o Betanzos medieval acompañado da súa profesora, María Pazos.

Resumo 2ª reunión Andorra

Achegamos información sobre a 2ª reunión da viaxe á neve a Andorra prevista para xaneiro de 2024 para todos aqueles que non puideron asistir (pinchando na imaxe, accédese á presentación).