3º ESO

'Nubes' #Meteoescolas #toleouotempo vídeo de Lucía, Candela e Teresa de 3º da ESO

Vídeo realizado por Lucía, Candela e Teresa de 3º da ESO dentro do proxecto #Meteoescolas #Toleouotempo

Fotos dende a xanela, proposta fotográfica do alumnado de EPVA de 3º ESO #fotografiaencurso

Dende a xanela, no confinamento, miradas do alumnado de EPVA de 3º da ESO con J.M. Rey á fronte, que compartimos aquí con vós.

Preme na imaxe e navega coas frechas ou visita o álbum na galería fotográfica do centro.

Álbum: Departamento de Plástica e Visual 2019-2020 -> Fotos dende a xanela

8 de marzo día da muller traballadora, Curtametraxe e charla co alumnado de 3º e 4º da ESO

Organizado por Igualdade Concello de Betanzos. Proxección da curta 'Noetiña' e charla/coloquio posterior. Para alumnado de 3º e 4º da ESO no salón de actos do centro
Noetiña

#Pareidolia 2019/20. Traballos orixinais do alumnado de #EPVA de 3º ESO

Un curso máis, o alumnado de 3º da ESO de Educación Plástica Visual e Audiovisual, volve a experimentar coa pareidolia. En concreto, miren onde miren, atopan caras nos lugares máis insospeitados do noso entorno.

Para ollar doutro xeito, a través ou non, dunha cámara.

#Meteoescolas Aguiar, Toleou o tempo? Intro radiofónica e instrumentos feitos en clase de Tecnoloxía

Novas aventuras do equipo de profesoras impulsoras do proxecto Meteoescolas

Toleou o tempo?

Que o profesorado asiste a unha formación do, tamén novo, proxecto Radio na Biblio, pois aproveitamos e explicamos, nunha breve cuña radiofónica,  os nosos motivos...

Que os 3º da ESO teñen un anaquiño libre no taller de Tecnoloxía ..., pois que constrúan instrumentos para realizar medicións meteorolóxica.

Achégase bó tempo, a sol xusta e a choiva necesaria, para que maduren os froitos duns, quén sabe, futurxs meteorólogxs.

meteoescolas meteoescolas

Charla/obradoiro para 3º da ESO: Comunicación Emocional

comunicacion emocional

Charla/obradoiro para 3º da ESO: Comunicación Emocional dentro do plan municipal para a prevención de condutas aditivas do Concello de Betanzos.

Mércores 29 Xaneiro

ESO 3ºD 9:35 a 10:25

ESO 3ºA 10:40 a 11:30

Luns 3 Febreiro

ESO 3º B 9:35 a 10:25

ESO 3º C 10:40 a 11:30

Concello Betanzos

Charla/obradoiro para 3º da ESO prevención de consumo de drogas de síntese

prevención drogas síntese

Charla/obradoiro para 3º da ESO: prevención do consumo de drogas de síntese dentro do plan municipal para a prevención de condutas aditivas do Concello de Betanzos.

Mércores 22 Xaneiro

ESO 3ºC 10:40 a 11:30

ESO 3ºA 11:30 a 12:20

Luns 27 Xaneiro

ESO 3ºD 10:40 a 11:30

ESO 3ºB 11:30 a 12:20

Concello Betanzos

Galería de fotos da visita ao MUNCYT DOS 3º de ESO Tecnoloxía

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Visita MUNCYT 3º ESO Tecnoloxía

Visita ao MUNCYT dos 3º da ESO

O alumnado de 3º da ESO comeza este ano novo 2020 repasando conceptos de Tecnoloxía e visitando o MUNCYT de A Coruña. O plan, organizado polos profesores de Tecnoloxía Juan Neira e Ángela Vázquez, é o de facer un pequeno percorrido polo museo e realizar experiencias de electricidade e electrónica. Sairán do instituto ás 9:30 e teñen a súa chegada prevista sobre ás 13:25.

MUNCYT

Día Grupos
mércores 8 xaneiro 3º A e B
venres 10 xaneiro              3º C e D

Premede aquí e accederedes á galería fotográfica da mesma actividade o curso pasado.

Saídas fotográficas por Betanzos dos 3º da ESO

fotografiaencurso

Ao longo desta semana, o alumnado dos grupos A, B eC de 3º da ESO, acompañados por  Julián Ferrer (Dpto Hª) e J.M. Rey (Dpto. Artes Plásticas), fará un percorrido introdutorio polo Casco Histórico e o trazado urbano da cidade medieval de Betanzos a modo de estímulo da mirada fotográfica. A actividade ten carácter gratuito e está vinculada ao proxecto 'Fotografía en curso' e servirá como achegamento para un posterior traballo fotográfico.