Obradoiro de escrita creativa

Etc/GMT+1

Os días 17 e 18 de abril, o alumnado de 3º da ESO recibíu un Obradoiro de escrita a cargo de Antía Otero, de Apiario Editora.

Organizado polo Concello de Betanzos e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Visita ao Pazo de Mariñán

10/05/2024 11:50
Etc/GMT+1

Alumnado proxecto competencial de E3 visita o Pazo.

Charlas inmigración II

02/05/2024
Etc/GMT+1

Os días 2 e 3 de maio, celebráronse no noso IES, como vén sendo habitual dende hai case unha década, os Encontros con maiores de Afundación coa temática da Emigración. Nesta segunda volta, o alumnado de 3º da ESO puxo en común cos catro voluntarios participantes os seus pequenos traballos, froito da investigación na súa contorna sobre esta temática.

A actividade foi un éxito e moi ben valorada tanto polo alumnado como polos voluntarios participantes.

Esperamos seguir realizándoa en vindeiros cursos!

Charlas inmigración II

03/05/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 3º da ESO participa na segunda parte da actividade de Afundación de Abanca: charlas con maiores sobre a inmigración.

VII Ludi Compostellani

Etc/GMT+1

O alumnado de Cultura Clásica participa de novo no Ludi Compostellani, dirixindo un obradoiro de mosaicos e gozando doutros organizados por outros centros.

YAM (día 1)

02/04/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 3º da ESO participa no programa do Sergas YAM (Youth Aware of Mental Health). Trátase dun programa escolar no que os máis novos aprenden e debaten sobre a saúde mental, convidándoos a reflexionar sobre as súas emocións e a considerar diferentes enfoques cando se enfrontan a retos da vida.

Fálame da inmigración

04/04/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 3º da ESO participa nunha actividade de Afundación de Abanca, unhas charlas con maiores sobre a inmigración.

VISITA AO PAZO DE MEIRÁS

O alumnado de 3° de ESO visitou esta semana o Pazo de Meirás, unha actividade que vén complementar a lectura do libro de Eva Mejuto titulado A ladroa do Pazo de Meirás, proposto desde a materia de Lingua Galega. A obra recrea o período no que o Pazo foi convertido na residencia de verán do ditador Franco, logo dun proceso de espoliación de propiedades publicas e privadas. Contamos co mellor guía, Manuel Pérez Lorenzo, investigador e profesor  do noso instituto. A visita foi unha magnífica lección de historia.
Para saber máis contamos co  exhaustivo estudo, recollido no libro Meirás. Un pazo para el caudillo do que Manuel é coautor xunto con Carlos Babío.

Visita ao Pazo de Meirás II

Etc/GMT+1

O alumnado de 3º ESO B e C visita o Pazo de Meirás.

Visita ao Pazo de Meirás I

Etc/GMT+1

Alumnado de 3º ESO D e E visitan o Pazo de Meirás.