3º ESO

`Betanzos from the world' video contribucións do alumnado en inglés para a promoción de #Betanzos800 na rede

O alumnado de inglés, da man da súa profesora Elena Lagoa Freire nos sorprende cuns videos de promoción de Betanzos narrados polo alumnado que sorprenden por contido e dominio do idioma.

Congratulations everybody!

Gañadores/as do Safari Fotopoético 2019

Se a fotografía axuda ás persoas a ver e a poesía a sentir, a fotopoesía, lévanos máis aló. O safari fotopoético en 3º da ESO é xa unha tradición con froitos que non deixan a ninguén indiferente.

Nesta ocasión, no 800 aniversario do traslado da vila de Betanzos centramos as fotopoesías en Betanzos e na figura da soldadeira do medievo María Balteira.

Taller de bebida saudable para os 3º da ESO

bebidas saudables

Hoxe, 28 de maio de 2019, se levará a cabo esta interesante e necesaria actividade que se inclúe dentro do Plan de prevención de drogodependencias do concello de Betanzos.

De dúas de duración para todos los grupos de 3º ESO en horario:

Curso Horario
ESO 3ºA de 16:20 a 18:00
ESO 3ºB de 8:45 a 10:25
ESO 3ºC de 12:35 a 14:15
ESO 3ºD de 10:40 a 12:20

Concello de Betanzos

Video dos 'Retratos' : Fotografías do alumnado de EPeV de 3º da ESO

Fotografías orixinais do alumnado de 3 ESO coordinador José Manuel Rey Bao. Actividade dentro do Plan Proxecta 'Fotografía en curso'. Enlace á web coas fotografías do alumnado preme aquí.

Video dos 'Espazos Baleiros' : Fotografías do alumnado de EPeV de 3º da ESO #proxectoterra

Fotografías orixinais do alumnado de 3 ESO coordinador José Manuel Rey Bao. Actividade dentro do Plan Proxecta 'Fotografía en curso'. Enlace á web  de ' Fotografía en curso ' coas fotografías do alumnado preme aquí.

Actividade de fotografía. Saídas de campo cos 3º de ESO

Ao longo desta semana cos 3º da ESO, o departamento de Educación Plástica e Visual, con J.M. Rey Bao ao frente, organiza unha:

actividade foto campo

Fotos da viaxe a Asturias e descenso do Sella con alumnado de 3º de ESO

Iremos subindo á galería as fotos da viaxe. Preme na imaxe ou entra no álbum.

Coma aperitivo un video-resumo do seu descenso do río Sella.

Álbum: Departamento de Educación Física -> Viaxe Asturias 3ºESO

Viaxe a Asturias 2019

asturias

Á primeira hora de hoxe, 15 de maio, saiu a expedición comandada por José Permuy, José A. Valverde e Marta Penalonga Chao.

Esperamos que a meteoroloxía lles permita realizar todas as actividades que teñen programadas e que desfruten da experiencia.

Mañá

Día 1