ANPA

VII XORNADAS DE FORMACIÓN E SENSIBILIZACIÓN SOBRE A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

xornadas

Data límite: 28 de maio de 2019
Número de prazas: ata completar a capacidade e por rigurosa orde de inscrición

XV XORNADA DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS

xornadas

A Secretaría Xeral da Igualdade está organizando a XV  XORNADA DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS para as nais e pais e as súas fillas e fillos.

Para intentar facilitar a asistencia ás familias, ó profesorado e o público en xeral, esta actividade formativa celebrarase nas catro provincias, sendo  a máis convinte para a comunidade do 'Aguiar' a de

• A CORUÑA | 31 DE MAIO | 17:00 h - 20:30 h, Delegación Territorial da Xunta de Galicia (Praza Luis Seoane, s/n)

Contarase cun servizo de atención a menores  baixo petición, para atender aos cativos e ás cativas entre 12 meses e 10 anos.

Adxuntamos o programa e os datos do formulario de inscrición, que tamén se atopan dispoñibles na nosa páxina web http://igualdade.xunta.es/

Charla para as familias: Comunicación afectiva-sexual. Organizada por Anpa O Carregal e Anpa Brigantium. Días 23 e 29 de maio

comunicacion afectivo sexual

A ANPA Brigantium e a ANPA O Carregal organizan estas interesantísimas charlas gratuítas para as familias sobre como tratar con normalidade a  afectividade e sexualidade cos nosos fillos e fillas. Serán o xoves 23 de maio e o mércores 29, ás 18:00h no CEIP Fco. Vales Villamarín. A charla será impartida pola asociación SEXUS.

Animádevos a asistir!

Preme na imaxe ou aquí para acceder ao programa.

RENOVACIÓN DA XUNTA DIRECTIVA DA ANPA

NOVA XUNTA DIRECTIVA DA ANPA O CARREGAL

Presidente: José A. Veiga Dopico
Vicepresidenta: Mª Jesús Lage Porto
Secretaria: María Cortés Cabeza
Administradora/Tesoureira: Cristina Doval Suárez
Vogal: Patricia Mª Vázquez Gómez
Vogal: Francisco M. García Pérez
Vogal: Anabelle del Carmen Bordón Bárquez
Vogal: Mª Magdalena Saavedra López
Representante da ANPA no CONSELLO ESCOLAR: José A. Veiga Dopico

Para contactar c@s responsables da ANPA existe un novo buzón na entrada do Edificio Principal e a seguinte dirección de correo electrónico:

Asamblea ordinaria do Anpa 19 de novembro ás 20:00

Convocámosvos a todas e todos para a asamblea ordinaria o vindeiro día 19. Vémonos alí.

asamblea anpa

Chegou aos nosos oídos...a ANPA convídanos a percorrer un camiño sen límites

A través da ANPA " O Carregal", do  instituto chegou aos nosos oídos...esta interesante iniciativa da que gostosamente facémonos eco.

O Camiño Sen Límites é unha senda inclusiva na que se realizan diversas actividades e que percorre parte do máxico camiño que une, pola beira do mar, a Costa da Morte, organizada pola Federación Provincial de ANPAS da Coruña -Costa da Morte (á que pertence a ANPA O CARREGAL) en colaboración coa Asociación Deportiva e Cultural Rompendo Límites,  xunto co colectivo de estudantes do IES Agra de Leborís Ciencia Sen Límites ao que se suman máis entidades, posto que este é un proxecto colectivo aberto.

Camiño SenLímites 2018 está baseado na aprendizaxe cooperativa, por proxectos, inclusión educativa e a cooperación entre a comunidade educativa, dese xeito conta con diversas Científicas e Científicos Sen Límites (alumnado de 1ºESO do IES Agra de Leborís) que nos amosarán novos coñecementos.

O resultado desa aprendizaxe desemboca o 17 de marzo do 2018 coa primeira etapa entre Caion e Baldaio, onde farán de fíos condutores ou de soporte para a realización de diversas actividades en equipo.

Video Camiño Sen Límites en https://youtu.be/B4o_sQxqjEc

Etapas programadas:

1º etapa. Caion – Baldaio (17 de marzo de 2018)

2º etapa. Malpica (7 de abril de 2018)

3º etapa. Corme (21 de abril de 2018)

4º etapa. Cabana – O Couto ( 5 de maio de 2018)

5º etapa. Zas – Vimianzo (19 de maio de 2018)

6º etapa. Laxe (2 de xuño)

7º etapa. Camelle – Arou (16 de xuño)

8º etapa. Camariñas (30 de xuño)

9º etapa. Muxía (15 de setembro de 2018)

10º etapa. Lires ( 29 de setembro de 2018)

11º etapa. Carnota (13 de outubro de 2018)

12º etapa. Fisterra (27 de outubro de 2018)

Máis información en:  https://www.fedanpas.gal/

Inscrición en:   https://www.fedanpas.gal/inscricion/

Renovación da Directiva da ANPA "O Carregal"

Acabamos de recibir comunicación da nova composición da Xunta Directiva da ANPA "O CARREGAL",  á que desexamos boa andaina:

• Presidenta:Nuria Martínez Fernández
  • Vicepresidenta:Cristina Doval Suárez
  • Secretario:Francisco García Pérez
  • Tesoureira:Patricia Ferreira Poblete
  • Vogal: Mª Jesús Lage Porto
  • Vogal: José A. Veiga Dopico
  • Vogal: María Cortés Cabeza
  • Vogal: Patricia Vázquez Gómez

• Representante da ANPA no Consello Escolar: José A. Veiga Dopico

Renovación da directiva da ANPA " O Carregal" do IES Francisco Aguiar

O pasado 14 de decembro  recibimos a comunicación da nova composición da Xunta Directiva da ANPA O Carregal:

Presidenta:   Marisa Yáñez Villaverde

Vicepresidenta:   Cristina Doval Suárez

Secretario:   Francisco García Pérez

Tesoureira:   Patricia Ferreira Poblete

Vogais:   Berta Riveiro Gilsanz

Susana Iglesias Vázquez

Representante da ANPA no Consello Escolar:   Patricia Ferreira Poblete

Boa andaina para todos, boa colaboración entre todos !