Linguas clásicas

XXIV Festival de Teatro Grecolatino

29/02/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de Latín, Grego e Literatura Universal asistiu, un ano máis, ao festival de Teatro Grecolatino de Lugo. Viron as obras Edipo Rey, de Sófocles, e Gemelos de Plauto, ambas representadas polo grupo Noite Bohemia.

Obra de teatro: Antígona

18/12/2023
Etc/GMT+1

Alumnado de Cultura Clásica de 3º e 4º e de Latín e Grego de 4º, 1º Bac e 2º Bac, BAC1-Latín e grego, BAC2-Latín e grego, acudrion a ver a obra de teatro Antígona na sala Xulio Cuns. A obra de Sófocles foi adaptada por J. R. Martin e representada pola Casa de Castilla la Mancha.

Participación do "Ludi Compostellani"

20/04/2023 06:45
20/04/2023 16:00
Etc/GMT+2

Os 10 alumnos de Latín I particpan nos Ludi Compostellani, onde imaprtirán un curso sobre arte musivaria.

FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO

O alumnado de Grego e Latín asistiu a unha nova edición do Festival de Teatro Grecolatino na Coruña o día 28 de febreiro. O alumnado puido desfrutar da representación da tráxica Medea de Eurípides e da cómica Miles Gloriosus de Plauto.

Álbum: Curso 22-23 -> Festival de Teatro Grecolatino

Asistencia do alumnado de linguas clásicas á unha representación teatral

O luns 19 de decembro o alumnado de cultura clásica, grego e latín asistiu a unha representación teatral na Sala Xulio Cuns de Betanzos.

Alí alumnado e profesorado acompañante botaron unhas risas vendo as peripecias dos personaxes da divertida comedia de  Plauto Casina.

Álbum: Curso 22-23 -> Representación teatral da obra de Plauto "Casina"

Obradoiro de escritura micénica

O pasado 5 de decembro o alumnado de Clásicas recibiu un obradoiro de escritura micénica impartido pola profesora Teresa Amado. O alumnado elaborou taboíñas de barro e escribiu nelas.Tratouse dunha interesante actividade, que contribúe a achegar doutra maneira a cultura helénica ao alumnado do instituto.

Álbum: Curso 22-23 -> Obradoiro de cerámica micénica

Teatro grecolatino

19/12/2022 09:45
19/12/2022 11:25
Etc/GMT+2

O alumnado de Cultura clásica e Latín, de 3º e 4º de ESO e o alumnado de 1ºD e 2º D de Bacharelato acudirán a un espectáculo teatral grecolatino na sala Xulio Cuns.

Olimpiada de traducción de textos clásicos

A nosa alumna Lucía Sánchez Cal participou este pasado 26 de maio na VI Olimpiada de Tradución de Textos Clásicos organizada pola Sección Galega da ''Sociedad Española de Estudios Clásicos''.

Álbum: Curso 2020-2021 -> Olimpiada traducción de textos clásicos

Olimpíada de tradución de linguas clásicas

26/05/2021 06:45
26/05/2021 12:15
Etc/GMT+2

V Olimpíada Gallega de Traducción de Textos Clásicos – SEEC Galicia |  Sociedad Española de Estudios Clásicos

O vindeiro mércores 26 de maio a nosa alumna Lucía Sánchez Cal participará na Olimpíada Galega de Tradución de textos clásicos.

Bonam fortunam / Kαλή τύχη, Lucía!

XX Festival de teatro Grecolatino en A Coruña para alumnado de BAC de latín, grego e literatura universal, latín de 4º ESO e Cultura Clásica de 3º da ESO

MÉRCORESS 11 DE MARZO 2020

Organizado polos Departamentos de Latín e Grego. O alumnado de 1º e 2º de BAC matriculado en latín, grego ou literatura universal e o alumnado de latín de 4º da ESO,  asistirá en A Coruña a dúas representacións teatrais. Saída ás 11:15 e regreso a Betanzos ás 19:00

12:00 'Troianas' de Eurípides