IES Francisco Aguiar

TELÉFONO: 881 960 165

CORREO: ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

Concurso Betanzos 800 detalles

libros texto calendario escolar sixa familias sixa profesorado xade orientación sobre estudos
 portal educativo  correo educación Galicia  Aula Virtual  Galería fotográfica  espazo abalar  web antiga

Preme nas iconas para acceder ás informacións ou servizos.

NOVAS: - Admisión de alumnado
- Enlace á enquisa sobre convivencia escolar para toda a comunidade educativa.

Sesión fotográfica para as Orlas de 2º BAC e Ciclo Superior

O xoves 28 de febreiro dende as 9:30 da mañá ca seguinte distribución horaria aproximada sería:

foto orlas

Grupo Horario previsto

2ºBAC E

de 9:35 a 10:25

2ºBAC C

2ºCS

de 10:25 a 11:15
2ºBAC A de 11:45 a 12:35
2ºBAC D
de 12:35 a 13:25
2ºBAC B
de 13:25 a 14:15

En función do ritmo ao sacar as fotografías poderíase adiantar algunha das sesións para rematar antes.

Club de ciencia febreiro 'A maxia da Química' imaxes 1ª sesión e convocatoria da 2ª

Aproveitando que o vindeiro xoves 28 de febreiro teremos a 2ª reunión do Club de Ciencia 'A maxia da química', compartimos convosco algunhas instantáneas do que fixemos na 1ª sesión. Gracias ao alumnado con vocación científica que nos está verdaderamente a sorprender ca súa fidelidade, interese e participación.

Preme na imaxe para ver as fotografías ou accede á galería fotográfica do centro e explora os álbumes do Club de Ciencia.

Álbum: Club ciencia -> Club Ciencia Febreiro 'A maxia da química'

Iniciación ao Golf en Paderne para 3ºC e 3º D

Golf paderne

Organizado por José Permuy do departamento de Educación Física.

Mércores 27 de febreiro

ESO 3º C de 12:05 a 13:25 aprox.
Xoves 28 de febreiro ESO 3º D de 09:15 a 10:40 aprox.

En caso de mal tempo, se realizará a vindeira semana.

Charla ' Qué ten que ver a química con nós?' para 1º Bacharelato e 4º de Física e Qímica

Ricardo Riguera Vega

Mércores 27 de Febreiro

Charla do programa a ponte co ensino medio da USC. Organizada polos departamentos de Orientación e Física e Química. Destinada a alumnado de Física e Química de 1º de BAC e 4º da ESO.

Correrá a cargo do profesor Ricardo Riguera Vega, catedrático de Química Inorgánica en la USC.

Obradoiro para a Prevención de Drogodependencias para 3º de ESO C e D

Martes 26 de febreiro

prevención cannabis

Charla para 3º da ESO sobre a Prevención de Drogodependencias: prevención do consumo de drogas de síntese organizada polo Concello de Betanzos dentro do Plan de Prevención de Condutas Adictivas

ESO 3º D 16:20 a 15:10

ESO 3º C 17:10 a 18:00

Concello Betanzos

Entrega premios Xincana matemática do Club de Ciencia Xaneiro 'Métete coas Mates'

Parabéns a todo o alumnado participante na xincana e os equipos gañadores.

gañadores xincana matemática

Obradoiro Di K Non. Prevención do consumo de drogas. Segunda sesión 2019

di k non

Martes 26 de febreiro

Di K Non. Prevención do consumo de drogas
Di K Non é unha experiencia educativa na que internos da UTE (Unidade Terapéutica Educativa) do Centro Penitenciario de Teixeiro na que comparten as súas experiencias con escolares galegos co fin de previrlles sobre o consumo de drogas.

Esta iniciativa, posta en marcha pola Fundación Barrié e a Unidade Terapéutica Educativa (UTE) de Teixeiro, é unha experiencia pionera en educación que foi premiada no 2018 pola Fundación Galega contra ou Narcotráfico polo seu labor de prevención de drogodependencias entre os adolescentes galegos e o alto valor terapéutico educativo dos espazos libres de drogas dos centros penitenciarios, facilitando a reintegración social dos internos.

A segunda parte desenvólvese no Centro Penitenciario de Teixeiro, no módulo onde se atopa situada a Unidade Terapéutica e consta de:
- Lectura dunha carta presuntamente escrita por un familiar para poñerse no lugar dos internos no momento do seu ingreso en prisión;
- Realización de grupos de traballo, conxuntamente con internos da Unidade, onde se expoñen as razóns que poden conducir ao comezo do consumo e as súas consecuencias;
- Posta en común das conclusións extraídas en cada grupo.

Cumprindo xa o aforo máximo ofertado pola actividade, só poden realizar esta visita os grupos de ESO 4ºB e 4ºD.

Todos os participantes deberan asinar xunto coas súas familias a autorización para poder visitar o cárcere de Teixeiro. Asimesmo, o día da visita deberán portar o seu DNI e non levar móviles ou prendas con metais que non superen o arco de seguridade.

A saída será do IES Francisco Aguiar ás 9:15  e voltaremos sobre as 14:00.

Xincana literaria para o alumnado de 1ºA e B da ESO

Xandobela

O martes 26 de febreiro, celebrando aínda que seña algo tarde o día de Rosalía. Organizada polos Departamentos de Normalización Lingüística e Lingua Galega e Literatura a través do Concello de Betanzos.

A actividade desenvolverase no Ximnasio de 9:35 á 10:40 aproximadamente e virá da man do grupo de educación e dinamización sociocultural Xandobela.

Concello de Betanzos