IES Francisco Aguiar

CORREO: ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

facebook o noso twitterinstagram
Concurso Betanzos 800 detalles
 xestión vendas e espazos comerciais   libros texto  calendario escolar sixa familias  sixa profesorado  xade  orientación sobre estudos
   portal educativo  correo educación Galicia Aula Virtual  Galería fotográfica  espazo abalar  web antiga

Preme nas iconas para acceder ás informacións ou servizos.

NOVAS: Prazo de admisión ciclos FP. Ciclo Superior Xestión de Vendas e Espazos Comerciais. Do 24 de xuño ao 2 de xullo

Proba acceso á Universidade (ABAU) Información importante. Convocatoria Xullo 2019

Actualizado listado de libros de texto para o curso 2019-2020

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS... Irene Valverde Tejedor, Doutora

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS...

Que onte tivo lugar a defensa da Tese de Doutoramento de Irene Valverde Tejedor sobre a Zooarqueoloxía do xacemento de Cova Eirós, centrada nos niveis da transición do Paleolítico medio e superior.
O tribunal estaba formado por Marco Peresani de la Unife, Antón Rodríguez Casal da USC e Carlos Fernández Rodríguez da ULE.
Noraboa a nosa ex alumna e a súa familia.
Parabéns á nova Doutora!

ABAU CONVOCATORIA ORDINARIA 2019

93 % DE APROBADOS

Parabéns aos 73 alumn@s (e as familias) que xa respiran ao ter superadas as Probas de Avaliación dos Bachilleres no Acceso á Universidade.

E moitísismo ánimo aos cinco compañeiros que tiveron a mala sorte de non superar a proba. Sabemos que poderán conseguilo na próxima convocatoria extraordinaria!

Gañadores do VI Concurso de Esopías IES Francisco Aguiar

Presentamos unha pequena montaxe cos gañadores do VI Concurso de Esopías IES Francisco Aguiar.

Trátase de contar letras de palabras para que se acomoden as cifras do número pi, e que compoñan un todo poético, que aínda por riba, hai que ilustrar dun xeito orixinal. Este ano cabe dicir que hai moitos premiados, culpade tanto a calidade dos traballos coma a imposibilidade do xurado para deixar fóra traballos de calidade.

Gañadores/as do Safari Fotopoético 2019

Se a fotografía axuda ás persoas a ver e a poesía a sentir, a fotopoesía, lévanos máis aló. O safari fotopoético en 3º da ESO é xa unha tradición con froitos que non deixan a ninguén indiferente.

Nesta ocasión, no 800 aniversario do traslado da vila de Betanzos centramos as fotopoesías en Betanzos e na figura da soldadeira do medievo María Balteira.

Entrega premios #findecurso #4ESO no #Alfonsetti #sentidiño coas invitacións lembrade o aforo máximo

Entrega premios fin de curso 4ºESO no Alfonsetti o venres 21 ás 18:00. Lembrade que o aforo do local é de 200 asientos apróximadamente. Podedes invitar á familia, pero facédeo 'con sentidiño' despedida  4º

Programa Viaxe a Grecia 2019

grecia 19

O departamento de Grego fai público o programa da 'Viaxe a Grecia 2019'  que se levará a cabo do 21 ao 27 de Setembro de 2019.

Despedida do curso. Vídeo 'Francisco Aguiar por Julián' video entrevista do alumnado de TIC I

Compartimos con todos vós un pequeno vídeo elaborado polo alumnado de TIC I de 1º BAC. Os alumnos fixeron unha pequena entrevista (hai quen dí encerrona) a Julián Ferrer, profesor do departamento de Xeografía e Historia. Grazas Julián por colaborar sempre.

Video orixinal do alumnado de TIC I 2018/2019 do IES Francisco Aguiar de Betanzos.
Montaxe de Daniel V. e Noel F.
Iluminación  Diego e Javier.
Escenas de exteriores Oscar,  Héctor,  Noel e Alberto.
Claquetas Laura e Fabián.
Rexedores Candela e Alejandro
Profesora Carmen Núñez