Reunión pais/nais/titores de alumnos/as de 2º de Bacharelato que participan na viaxe a Grecia 2018

05/09/2018 16:00
reunion grecia 18

Convócase aos pais/nais/titores do alumnado que participará na Viaxe a Grecia 2018 a unha reunión onde se informará do programa da viaxe e diversas recomendacións.

Se algún pai/nai/titor non puidera vir, pode contactar co profesor organizador José A. Varela.

Imaxe base licencia CC0

Becas e axudas a alumnos de niveis postobligatorios do MECD

Abriuse prazo para acceder ás becas ou axudas ao estudo para ensinos postobligatorios do Ministerio de Educación Cultura e Deporte.

becasmed

Toda a información desta convocatoria pódese consultar no portal:

BECAS XERAIS 2018-2019 (para estudos non universitarios)

Para acceder ao servizo online para a realización da solicitude podes seguir o seguinte enlace.

O prazo de presentación vai dende o 17 de agosto até o 01 de outubro de 2018.

Adxudicación das axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018

Foi publicada a ORDE do 4 de xullo de 2018 pola que se resolve a adxudicación das axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

axudas-le Orde do 22 de xaneiro de 2018
Extracto da Orde do 22 de xaneiro de 2018 (DOG)
Orde do 4 de xullo de 2018: Adxudicación das axudas (DOG)

CONSULTAS
Web da convocatoria: http://www.edu.xunta.es/axudasle
Enderezo electrónico: axudasle@edu.xunta.es
Atención telefónica:  981957296 - 981546503

Horario de Agosto

horario agosto

En Agosto o centro abrirá de luns a venres en horario de 10:00 a 13:00 horas, agás a semana grande das festas de (do 13 ao 17 de agosto).

Matrícula de Setembro Curso 2018-2019

matricula setembro

Preme na imaxe para descargar a información

1. DATAS:

1º e 2º BAC e 4º de ESO: Día 06 de setembro

1º, 2º e 3º de ESO :Día 07 de setembro

En horario de 9:30h a 13:00h

2. DOCUMENTACIÓN (a entregar nas Oficinas do IES "Francisco Aguiar" no día indicado):

preme en leer máis

Chegou aos nosos oídos: os éxitos de Carlos Arévalo no campionato de España de piragüismo

Outra volta, comprácenos dar difusión os impresionantes éxitos de Carlos Arévalo, betanceiro i ex alumno do Aguiar, no campionato de España de piragüismo. Noraboa campeón, e grazas pola importantísima promoción do deporte en xeral e o piragüismo en particular, sendo un exemplo para as novas xeracións.

arevalo 18

XVI Bienal de pintura Balconadas de Betanzos. I participación do Aguiar

Xa están expostas até o 28 de Agosto as obras que participan no concurso da XVI Bienal de pintura Balconadas convocado polo concello de Betanzos. Para nós esta non é unha edición calquera, é a primeira vez que o alumnado do instituto, titorado e representado por José Manuel Rey Bao, participa. Unha honra que a obra dos alumos/as de 4º da ESO de Educación Plástica e Visual estea colgada ao carón doutras de artistas internacionais.

Parabéns e sorte.

balconad

Listaxes provisionais do Fondo Solidario de libros de texto

Publicada a listaxe provisional de persoas admitidas no fondo solidario de libros de texto.

Prema na imaxe para consultar a listaxe.

fondo libros

Julia Nieto gañadora do certame de relatos Inspiraciencia.

Julia Nieto Mantiñán acaba de ser galardoada como gañadora do concurso de relatos Inspiraciencia polo Centro Superior de Investigacións Científicas e a Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía polo seu relato sobre Ada Lovelace Byron.

Gañadores da VIII edición de Inspiraciencia | Fonte: CSIC.

Gañadores da VIII edición de Inspiraciencia | Fonte: CSIC.

Parabéns a Xulia polo seu talento e traballo nun relato que o xurado recoñece "pola súa orixinalidade, calidade literaria e contido científico".

Enlace ao texto gañador na web de Inspiraciencia