Novo número de TELÉFONO: 881 960 165

libros texto calendario escolar sixa familias sixa profesorado xade orientación sobre estudos
 portal educativo  correo educación Galicia  Aula Virtual  Galería fotográfica  espazo abalar  web antiga

Preme nas iconas para acceder ás informacións ou servizos.

NOVAS***Horarios dos grupos de alumnos ou accesible no menú lateral  esquerdo apartado pais/nais

Listaxe definitida fondo solidario de libros de texto.

Intercambio co Liceo Scientifico de Siena 2018

siena 18

Do 25 de setembro até o 2 de outubro realizarase a 2ª parte do intercambio co Liceo Scientifico "Galileo Galilei" de Siena(Italia). Alumnado de 2º de Bacharelato viaxará acompañado por Julián Ferrer e Carmen Suárez.

Chegou aos nosos oídos: Carmen Núñez Carro, ex-Aguiar, nova responsable da viñeta de "Betanzos e a súa comarca"

Carmen Núñez Carro

Chegou aos nosos oídos o traballo dunha ex-Aguiar. "Sinestesia" é o título da nova sección de humor gráfico que estrea "Betanzos e a súa comarca" da man da debuxante Carmen Núñez Carro.
Carmen, ex-Aguiar, compaxina os seus estudos de Bioloxía ca súa paixón pola ilustración. Neste caso, a viñeta fala do incidente que o Globo de Betanzos sufriu estas festas, globo no que colabora dende hai dous anos pintando un cuarterón.

Parabéns, Carmen.

sinestesia

Escola de Xadrez no IES Francisco Aguiar

Escola de xadrez

Retomamos de novo, un curso máis, a actividade de Xadrez a cargo de Oscar García Ramos do Departamento de Galego.

Esta actividade desenrólase todos os xoves de 16:30 á 18:10 na Biblioteca do noso centro e nela, os rapaces introdúcense, profundizan e desfrutan do milenario xogo do Xadrez.

A primeira sesión desta actividade será o Xoves 27 de Setembro e, estades todos convidados a vir e a ver, mesmo acompañados dos vosos pais.

Viaxe a Grecia 2018, seguimos a recibir imaxes.

Viaxe grecia Viaxe grecia

Continuamos a recibir instantáneas da Viaxe Cultural a Grecia que están a realizar un grupo de alumnos/as de 2º de Bacharelato acompañados de José A. Varela (Cheché). Podedes desfrutar delas na galería fotográfica do centro. Ay, cando se enteren que aquí deixamos a boa vida e xa empezamos o curso!!Guiño

Chegou aos nosos oídos: Ana Ruiz triathleta solidaria

ana ruiz triathlon

O pasado 15 de Setembro, a profesora de Matemáticas e Matemáticas Bilingue, Ana Ruiz non só acadou o reto de rematar o IV VertiAtlon Solidario de Baiona, senon que conseguiu subir ao podio coma 2ª clasificada na súa categoría.

Parabéns, Ana polos teus éxitos deportivos.

Viaxe a Grecia, primeiros documentos gráficos.

Cariatides Os participantes da Viaxe Cultural a Grecia 2018 comezan a darnos envidia, sana, enviando as primeiras fotografías da súa andaina por terras helenas. Aquí os vemos diante da Tribuna das Cariatides situada en la fachada sur del Erecteion de la Acrópolis de Atenas. Podedes acceder as súas primeiras testemuñas gráficas pinchando na imaxe ou entrando na galería fotográfica do centro. Nesta galería se clicades na imaxe que se está a amosar se abrirá nunha ventá coa máxima calidade. Agardamos más imaxes desta singular expedición. Desfrutade, que xa non queda nadiña para comezar o curso.

Chegou aos nosos oídos: Ángel Arcay Barral gañador do I Premio de Investigación Masonería Aberta.

Ángel Arcay Barral

Chegou aos nosos oídos que o ex-Aguiar e Historiador, Ángel Arcay Barral vén de gañar o I Premio de Investigación Masonería Aberta que convocan conxuntamente a Facultade de Historia da Universidade de Vigo e o Instituto de estudos Masónicos de Galicia (IEMG).

Citando as súas propias palabras

"O ano pasado presentei no V Congresso Internacional Casa Nobre o traballo "O Parque do Pasatempo de Betanzos: narrativas para comprender un patrimonio profano" que o xurado do Premio Masonería Aberta -organizado pola Facultade de Historia de Ourense da Universidad de Vigo e o Instituto de Estudios Masónicos de Galicia- ven de escoller como gañador desta edición. O estudo, no que intento explicar a simboloxía masónica que hai no Parque del Pasatiempo, non é máis que outra acción para dinamizar, protexer, difundir e recuperar este lugar tan máxico que temos en Betanzos. Por iso non considero que o mérito sexa meu, senón dun grupo moi grande de xente que leva tempo facendo unha labor constante en diversas facetas pero sempre co mesmo obxectivo. Así que sería faltar á verdade se non dixera que esta publicación saíu adiante en gran medida polo esforzo de ((sobre todo!!)) Manuel Rey, Josiño Souto Santé e Daniel Lucas, porque poñen moita paixón no que fan...e con iso xa está todo gañado!"

casa espellos

Enlace á noticia na páxina de

Casa dos Espellos

Revista poliédrica da cultura galega

pasatiempo

Dende aquí, os nosos parabéns para Ángel e tamén un sinceiro agradecemento a toda a labor que dende Casa dos Espellos se está a realizar para relanzar a vida do Parque Enciclopédico do Pasatempo. Grazas.

Listaxe definitiva fondo solidario de libros de texto

fondo libros

Publicamos aquí a listaxe definitiva de alumnado da ESO admitido no fondo solidario de libros de texto. No arquivo, que podedes consultar clicando na imaxe ou no seguinte enlace, está a relación de libros que se lle conceden a cada alumno/alumna.

Viaxe a Grecia 2018

grecia 18

Hoxe 21 alumnos/as de 2º de Bacharelato comezan unha Viaxe cultural a Grecia acompañados e guiados polo incansable José Antonio Varela García.

Boa viaxe. Desfrutade dunha experiencia que de seguro será irrepetible.