IES Francisco Aguiar

IES Francisco Aguiar curso 2020-21

Correo: ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

bibliotecas escolares libros de texto calendario escolar sixa familias sixa profesorado xade orientacion
portal educativo sem correo edixgal aula virtual agueiro galeria fotografica web antiga

Calendario Exames Finais Extraordinarios de Pendentes de ESO e 1º Bac

Xincana Matemática

club ciencias mate 21

Xincana Matemática

Preme na imaxe para acceder á información desta nova actividade do Club de Ciencia!!!

Con actividade de ''Meteoescolas" incluída!!!

BETANZOS 800 ANOS NOS ENCONTROS PLAMBE 2020-2021

15/04/2021 20:43
Europe/Andorra

O venres 16 de abril, a nosa compañeira Carmen Suárez, participará nos Encontros do Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares 2020-2021 relatando a experiencia docente Betanzos 800 anos, merecedora do premio VI Concurso de Traballos por Proxectos

A nosa gratitute a todo o alumnado e profesororado que participou, con tanto entusiasmo, nese traballo, e a Carmen por condensar, no seu momento, esa historia para a revista EDUGA (en colaboracion con Julián e Chus) e , hoxe, por verbalizala ante tantos compañeiros como exemplo de boas prácticas docentes.

PARABÉNS Ó ALUMNADO DO CICLO XESTIÓN DE VENDAS E ESPAZOS COMERCIAIS QUE INICIADES A ESTADÍA EN EMPRESAS

Non estamos a pasar unha época fácil, pero o voso esforzo e dedicación dou os seus froitos. Nos últimos cursos o voso traballo consistiu en formarvos e agora esperamos que a estadía nas empresas vos ofreza a posibilidade de dar o mellor de vós e adquirir moitas máis habilidades.

Tócavos formar parte da xeración que terá que dar o mellor de sí para saír da situación que estamos a vivir, pero non dubidamos que tamén ides ter moitas oportunidades, aproveitadeas para medrar como profesionais e disfrutade do que fagades no futuro.

Tamén queremos agradecer a colaboración desinteresada e fundamental que ofrecen  as empresas que vos acollen para realizar a vosa Formación en Centros de Traballo, un exemplo de actitude positiva e contribución social. Neste período colaboran con nós:

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA: DÍA MUNDIAL DO LIBRO

12/04/2021 18:44
Europe/Andorra

[Un libro é un soño que ti podes ter nas túas mans.]

Ana González Oro

A Biblioteca Sebastián Buedo Jiménez organiza un Concurso de Fotografía co que eloxiar o hábito de ler.

Cada fotografía irá acompañada dunha frase relativa á lectura.

As fotografías serán enviadas ao correo electrónico da biblioteca [bibliofranciscoaguiar@gmail.com] en formato jpg.

No corpo do correo, o autor engadirá o texto que servirá de pé de foto: no exemplo premiado de Ana González Oro, a secuencia sería: [Un libro é un soño que ti podes ter nas túas mans].

A data límite de recepción de traballos será o 22 de abril.

O xurado reuniráse o 23 de abril, Día Mundial do Libro, para determinar os traballos merecedores de premio.

HORA DE LER

11/04/2021 18:08

25ª SEMANA

[1ª SESIÓN]

Non ten o edificio do noso IES esa alzada de cinco alturas..., pero si ten tantos ou máis lectores.
Esta semana, nas mans, relatos de Marta Sanz e Xosé Miranda.

Entrega de Premios do Concurso de Relato de Terror

O pasado venres 26 de marzo entregáronse os premios do concurso de relato de terror. Fixeron efectiva a entrega dos premios o profesor de Griego, Francisco Calaza, e o director do Centro, Francisco Rodríguez.

Inés gañou o relato na categoría de ESO, mentres que Hugo e Mariña foron premio ex aequo na categoría de Bacharelato.

Parabéns ás nosas creadoras!

Álbum: /Curso 2020-2021 -> Premio Relato Curto de Terror

HORA DE LER

05/04/2021 18:42

24ª SEMANA

[6º SESIÓN]

Cada un dos trazos aos que lector presta a súa voz conforma un mundo: Kůň, hevonen, cheval, άλογο, лошадь, häst, horse, zaldi…

Ler esa palabra para que o noso cabalo salte da páxina para comezar a ir ao galope.

CONFERENCIA “ORBALLO; UNHA FILOSOFÍA EMPRESARIAL”

O 9 de Marzo o alumnado de 1º curso do Ciclo de Xestión de vendas e espazos comerciais desfrutou dunha conferencia a cargo de Óscar Torres, responsable de Comunicación e Marketing da empresa Orballo, unha pequena industria artesanal galega dedicada ó cultivo de plantas aromáticas e té en Galicia.

A través deste coloquio os nosos estudantes aproximáronse á visión da empresa,  destacando a filosofía comercial dunha compañía que promove o cultivo e desenvolvemento de produtos responsables coa terra e os seus habitantes.

O longo da exposición Óscar fixo fincapé na importancia dos valores empresariais compartidos e uns principios claros e definidos para acadar un propósito común, todo isto sustentado nun compromiso co medio ambiente e unha forma de vida máis saudable.

A temática desenvolta permitiu vincular os coñecementos teóricos á realidade profesional actual achegando deste xeito o noso alumnado o mercado de traballo.

Grazas Óscar pola aportación que tanto nos enriqueceu, tanto académica como humanamente.

Guia de estudos superiores da Voz de Galicia 2021/2022

A continuación recomendamos a web publicada pola Voz de Galicia coas titulacións que se poden estudiar na nosa comunidade. Preme na imaxe para acceder e navegar pola info.

guia voz

Amparo, Departamento de Orientación