IES Francisco Aguiar

CORREO: ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

facebook o noso twitterinstagram
Concurso Betanzos 800 detalles

libros texto calendario escolar sixa familias sixa profesorado xade orientación sobre estudos
 portal educativo  correo educación Galicia  Aula Virtual  Galería fotográfica  espazo abalar  web antiga

Preme nas iconas para acceder ás informacións ou servizos.

NOVAS: - Admisión de alumnado

A nosa versión da lectora de Magritte.

A expectación de formar parte dun todo lector tan fermoso.
A nosa versión da lectora de Magritte.

expectación ante a lectora de Magritte

Participación na carreira solidaria 'Km de solidariedade 2019' promovida por alumnado do IES As Mariñas

O derradeiro día antes das vacacións de Semana Santa, o alumnado de 1º de BAC do IES As Mariñas promoveu unha carreira para recaudar fondos para a ONG 'Save the children'. O noso alumnado de 1º de BAC quíxose sumar á esta solidaria iniciativa da man do seu profesor de educación física, Leonardo Piñeiro.

HORA DE LER 27ª SEMANA [3ª SESIÓN]

Choivan gotas de auga ou saraiben as máis grandes letras, sempre será hora de ler.
Hoxe, Día do libro, por que non levar entre as mans a Francisco Castro ou a Julio Llamazares?

Ilustración: Iker Ayestarán

Portada do libro de

Visita do alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais á Inditex

O xoves 25 de abril,  alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais cursaron visitará ás instalacións en Arteixo da empresa INDITEX.

visita a inditex

Adrián Vázquez Rodriguez gañador do Concurso Parnaso 2019 na Sección de Galicia

A SEECGalicia (Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos ) ven de comunicarnos que o noso alumno , Adrián Agustín Vázquez Rodriguez, foi o ganador do Concurso Parnaso 2019 na Sección de Galicia e pasará, polo tanto, a participar na fase estatal do concurso. Reciban os parabéns o ganador e o seu profesor José Francisco Calaza Fernández.

proba parnaso

Fotografías e enlace á reportaxe da TVG do obradoiro con @CaminosFuturo da ETSCCP da UDC

Antes das vacacións, á profesora do departamento de matemáticas en colaboración con @CaminosFuturo da ETSCCP da UDC, realizou un interesante obradoiro cos 3º da ESO para aplicar os contidos teóricos a casos prácticos da vida real e dar a coñecer a labor dos enxeñaros civís.

Desta iniciativa, que tanto éxito tivo no alumnado, fíxose eco a TVG cunha breve reportaxe no seu programa 'A revista' á que podedes acceder picando na seguinte enlace ou na imaxe.

obradoiro ETSCCP

Se vos interesa tamén podedes seguir o proxecto ca ETSCCP da UDC ten co FECYT, dentro do cal se enmarcou este obradoiro, que leva o nome de Camiños de futuro a través da súa web ou da súa presenza en redes coma twitter ou instagram.

Tamén podedes consultar algunha das instantáneas da actividade no álbum dentro da galeria fotográfica do centro. Preme na imaxe e navega coas frechas.

Álbum: Actividades -> Obradoiro coa ETS de Camiños

Abril no Club de Ciencia: 'Estructuras por todas partes'

club ciencia abril

Anotádevos axiña na vosa clase. Haberá dous turnos diferentes, un o xoves 25 e outro o luns 29.

Visita a Santiago de Compostela do alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato

O vindeiro martes 23 de abril, o alumnado de Historia da Arte acude á capital de Galicia para, acompañados dos profesores de Historia: Xosé Luis Mosquera e Julián Ferrer, visitar 'O Pórtico da Gloria' e o Museo do Pobo Galego entre outros.

visita compostela

Contacto durante as vacacións de Semana Santa.

Semana Santa

Durante ás vacacións de Semana Santa o instituto permanecerá pechado.

Se nesitan contactar co centro, prégase envíen un correo electrónico á nosa dirección:

ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

indicando asunto e método para contactar con vdes. e  atenderlles ca maior brevedade posible.

Atentamente:

o equipo directivo do