Preferencias expresadas polo alumnado de 2º BAC para a súa formación futura. Estudo do departamento de Orientación

O departamento de Orientación realizou un pequeno estudo co alumnado de 2º de BAC do curso 2019/20 para prever as súas preferencias á hora de continuar a súa formación. Presentamos aquí as conclusións:

elección por ramas de coñecemento

Rama de coñecemento Porcentaxe de alumnado
Enxeñería e Arquitectura 15%
Ciencias da Saúde 31%
Ciencias Sociais e Xurídicas 40%
Artes e Humanidades 6%
Ciclos Formativos 6%
Outras Saídas 2%

Dentro de cada unha das ramas de coñecemento escollidas, as preferencias expresadas polo alumnado foron:

enxeñería e arquitectura ciencias da saúde
ciencias sociais e xurídicas artes e humanidades
ciclos formativos

Grazas a Amparo Mejuto de Orientación e Mª Jesús Pardo de Ciclo Superior XVEC pola realización do estudo e a presentación de resultados.

Xuntanza do Club de Lectura de Adultos Biblos-Aguiar 'Beleza Vermella' con Arantza Portabales

Reproducimos aquí as fotografías e comentarios publicados na conta de Facebook de Biblos Clube de Lectores a propósito da pasada reunión do Club de Lectura de Adultos Biblos-Aguiar. O libro comentado foi 'Beleza Vermella' de Arantza Portabales.

" De novo nos contaxiou o seu entusiasmo. Coincidindo no día coa saída ao mercado da edición en alemán de “Deixe a súa mensaxe despois do sinal”, a escritora Arantza Portabales estivo onte por segunda vez na libraría Biblos de Betanzos para participar na xuntanza mensual do Club de Lectura Biblos-Francisco Aguiar. En xaneiro de 2019 falounos polo miúdo de “Deixe a súa mensaxe” (que dende aquela foi tamén traducida ao hebreo) e onte esmigallou numerosos detalles arredor de “Beleza vermella” nunha entretida conversa na que os personaxes da novela desfilaron diante nosa coas súas luces e sombras. Arantza revelouse coma unha estratega á hora de dosificar a información que sustenta a narración e de modelar a psicoloxía dos personaxes, e eloxiou os seus acertos no momento de introducir golpes de efecto decisivos para a trama. "

Álbum: Reunións do Club de Lectura de Adultos Biblos-Aguiar -> xaneiro 'Beleza Vermella' Arantza Portabales

Galería de fotos da visita ao MUNCYT DOS 3º de ESO Tecnoloxía

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Visita MUNCYT 3º ESO Tecnoloxía

HORA DE LER

14ª SEMANA [2ª SESIÓN]

Na tarde de hoxe luns, día no que o Club de Lectura Biblos Aguiar falará con Arantza Portabales sobre a súa novela Beleza vermella, quedan como proposta de lectura unha antoloxía dos seus relatos, textos preferentemente curtos, e unhas fábulas de Esopo.

Obradoiro do plan municipal para a prevención de condutas adictivas 1º ESO 19-20

prevención alcohol tabaco

Charla/obradoiro para 1º da ESO: prevención do consumo de alcohol e tabaco dentro do plan municipal para a prevención de condutas aditivas do Concello de Betanzos.

Luns 13 Xaneiro

ESO 1º A 9:35 a 10:25

ESO 1º B 10:40 a 11:30

ESO 1º C 11:30 a 12:20

Mércores 15 Xaneiro

ESO 1º D 9:35 a 10:25

ESO 1º E 10:40 a 11:30

Concello Betanzos

HORA DE LER

13ª SEMANA [1ª SESIÓN]

Un dos nosos desexos para este ano 2020 é seguir a ler coa mesma paixón.
As suxestións desta semana son una selección de poemas de Carlos Negro e un relato de Ignacio Martínez de Pisón.

Ilustración: Quint Buchholz

Obradoiro de Diversidade Afectivo Sexual para os 4º ESO a cargo de Comité AntiSida da Coruña (@sexpointCASCO).

sex-point casco Obradoiro de Educación Afectivo sexual para 4º da ESO ofrecido polo

Comité AntiSida da Coruña (CASCO).

Día Mes Horario Grupo
xoves 9 Xaneiro 10:40-12:20 ESO 4ºC
xoves 9 Xaneiro 12:35-14:15 ESO 4ºB
venres 10 Xaneiro 10:40-12:20 ESO 4ºA
venres 10 Xaneiro 12:35-14:15 ESO 4ºD

Nesta primeira sesión tratarase o tema da:

DIVERSIDADE AFECTIVO SEXUAL

Visita ao MUNCYT dos 3º da ESO

O alumnado de 3º da ESO comeza este ano novo 2020 repasando conceptos de Tecnoloxía e visitando o MUNCYT de A Coruña. O plan, organizado polos profesores de Tecnoloxía Juan Neira e Ángela Vázquez, é o de facer un pequeno percorrido polo museo e realizar experiencias de electricidade e electrónica. Sairán do instituto ás 9:30 e teñen a súa chegada prevista sobre ás 13:25.

MUNCYT

Día Grupos
mércores 8 xaneiro 3º A e B
venres 10 xaneiro              3º C e D

Premede aquí e accederedes á galería fotográfica da mesma actividade o curso pasado.