.

(Picar na imaxe.Programa das Xornadas)                   Enlace coa páxina web antiga

CURSO 2016-2017

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. 2017-2018(enlace)

PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE. XUÑO 2017 (enlace)

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO: 881 960 165

enlace Abalar picar na imaxe                            Enlace Gaio. Picar na imaxe

O vídeo da cerimonia de Graduación 2017

Video montado por Irene García proxectado na graduación de alumnado de 2º BAC do IES Francisco Aguiar o 25 de maio de 2017.

Participan, como locutores Carmela Vázquez, Alfonso Edreira, Adrián Mauri, Isabel López, Inés López e Noelia Fraga. Como artistas invitados unha chea de alumnos e alumnas dista promoción.

Contacontos Aguiar (pola Educación en Igualdade e a Coeducación) no Vales

Colaborando na organización das VI Xornadas de Formación e Sensibilización sobre a Atención á Diversidade xurdíu a posibilidade de que os nosos voluntarios da Biblioteca lesen contos aos nenos do colexio Vales Villamarín.

Fixose unha escolma de contos arredor do tema das Xornadas: "Educación en Igualdade e Coeducación". Á procura de voluntarios/as ...sen nengún problema. O grupo da Biblioteca asume o reto con contaxioso entusiasmo pese a que están ben cargadiños de traballo.

O xoves 25 entre a 3ª e 4ª hora máis de 20 voluntarios do noso centro desprazaranse ata o colexio veciño do Vales para realizar a actividade.

Parabéns pola iniciativa...que se repita moitas veces!

Rota polo Val do Mandeo: Espenuca-Espenuca

(imaxe do blog de Breogán Prego)

Un ano máis volve a materializarse o empeño do Departamento de Educación Física e, nomeadamente do profesor Pepe Valverde, por mesturar o descubremento personal ao que conduce o esforzo físico co descubremento da natureza próxima.

O xoves 25 de maio os grupos A e B de 1º da ESO disfrutarán dunha aventureira ruta que ten punto de partida e chegada no lugar de Espenuca (Coirós) e transcurre polo val do río Mandeo. Estarán tamén acompañados por dous profes que demostraron no que levamos de ano ser uns avezados camiñantes: Silvia Carro e Samuel Ramírez.

Os outros dous grupos de primeiro terán ocasión de disfrutar dista saída o vindeiro martes 30 de maio.

PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU). MATRÍCULA I EXAMES

As datas e lugares clave para o alumnado que superou en xuño a avaliación de 2º BAC e quere participar nas Probas de Acceso do Bacharelato á Universidade (ABAU)

24 de maio

• Comprobación de datos no impreso de pre-matrícula na secretaría do IES Francisco Aguiar

29 de maio

• Matrícula das probas de acceso  e solicitude do Título de Bacharel na secretaría do IES
  • Abono de taxas na entidade bancaria
  • Presentación de documentación en secretaría do IES

EXAMES

7,8 E 9 DE XUÑO

• Probas de acceso á Universidade. Na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais. Elviña

Tfno. 981 16 70 00(2409)

IMPORTANTE AVISO PARA O DESPRAZAMENTO AOS EXAMES:

CUALIFICACIÓNS

16 de xuño

• Publicación das cualificacións das probas ABAU. En internet a partir das 20.00

20 de xuño

• Envío ao IES Francisco Aguiar, dende os LERDS, das Tarxetas de Cualificación das ABAU

SEGUNDA QUENDA da saída didáctica tralas pegadas de Blanco Amor por Ourense

A pasada semana dabamos conta dunha actividade do Departamento de Lingua e Literatura Galega: unha saída a Ourense na procura das pegadas na cidade da magna obra de Eduardo Blanco Amor, "A Esmorga".

Á espera dunha crónica máis detida da actividade as primeiras impresións de alumnado e profesorado foron excelentes.

O martes 23 de maio toca repetir experiencia aos dous grupos de 4º da ESO que restaban por realizar a actividade, os grupos B e D. Desta volta estarán acompañados pola súa profesora Carmen Suárez e máis polos profesores Óscar García e Francisco Rodríguez.

E do mesmo xeito que na primeira quenda, a actividade remata coa convivencia de mediodía nun espazo termal.

( e tamén como na primeira quenda a temperatura estimada para todo o día volverá a estar arredor dos 30 graos.

É Ourense. Eche o que hai!)

Hora de Ler . 29ª semana [5ª sesión]

Ilustración: Iban Barrenetxea

29ª SEMANA [5ª SESIÓN]

Aínda que estamos dacordo en que os libros embriagan, non temos máis remedio que sinalar a anacrónica elegancia que amosa este lector dos contos de Anxos Sumai e Manju Kapur.

VI Xornadas de formación e sensibilización sobre atención á Diversidade

Parece mentira, pero xa imos pola VIª. En uns días Betanzos volverá a constituirse nun referente do compromiso do sistema educativo coa Atención á Diversidade.

Este ano EDUCAR EN IGUALDADE E COEDUCACIÓN serán os eixos de reflexión das Xornadas, no empeño de facer un ensino que loite contra a desigualdade por motivo de sexos.

(consultar neste enlace o programa, e intervencións)