exames de setembro 2016

Enlace ao calendario de setembro de 2016

Chegou aos nosos oídos...."Un debuxo no ceo pola igualdade de xénero"

Chegou aos nosos oídos...a través da nosa ex alumna Natalia V. Pita unha estupenda iniciativa que parte da Asociación Brigantium. Decorar o tradicional Globo betanceiro cunha imaxe alusiva á igualdade de xénero.

Trátase dun concurso cuxas bases incluimos en arquivo adxunto(enlace) polo que o seleccionado poderá ilustrar un dos cuarteróns do Globo de Betanzos lanzando así o seu debuxo ao ceo pola igualdade de xénero. Prazo aberto ata o 22 de xullo.

Listaxe provisional de admitidos para o Fondo Solidario de Libros de Texto

En arquivo adxunto  preséntase a Listaxe provisional de admitidos para o Fondo Solidario de Libros de Texto(enlace)  .

O  resto de listaxes ( para axudas de adquisición de material escolar  e libros) deben ser consultados na Secretaría do IES Francisco Aguiar:

• Mes de xullo de 9.00 a 13.00 h.
  • Mes de agosto de 10.00 a 13.00h ( agás semana de festas patronais)

Memoria da V Semana da Ciencia e da Tecnoloxía

Deseño do cartel,  Marina Muiño ESO 4º

Presentamos a memoria da V Semana da Ciencia e da Tecnoloxía que tivo lugar no noso Instituto entre o 11 e o 15 de abril do presente ano.

(premer neste enlace para mirar ou descargar a memoria)

BAN-DE. O noveno número da nosa revista de banda deseñada

Non é doado manter a publicación dunha revista escolar durante varios anos. Menos aínda se dita revista está orientada a un campo tan específico como é a banda deseñada.

No Aguiar, grazas ao traballo combinado do Equipo de Normalización Lingüística, do Departamento de Educación Plástica e Visual e  mais dos alumnos que cada ano participan co seu entusiasmo, podemos dicir que xa levamos publicados 9 números de BD.Ban-De, a  revista de banda deseñada do IES Francisco Aguiar.

(premer neste enlace para mirar o número 9 de BD.Ban-De)

Calendario de setembro do curso 2015_16

Enlace ao calendario de setembro de 2016

Transporte Escolar. Autorización especial para uso de transporte e rutas.

Solicitude de autorización especial para o alumnado da ESO que desexa empregar o transporte escolar  cando a distancia entre o domicilio familiar e o IES sexa maior de 1 Km e  menor de 2 Km e para alumnado de BAC.

(enlace)

Rutas para o Transporte escolar

(enlace)

Graduación 2016. Arquivo fotográfico dispoñible.

Está dispoñible para os interesados/as o arquivo de imaxes da graduación,

que debemos ao traballo de Dani López e Alba Otero,

e mais do vídeo da dita graduación.

Pódese descargar no instituto dirixíndose a Julián Ferrer

Imaxe do grupo de BAC 2º A co seu titor Israel Arochena