.

SIXA FAMILIAS

Enlace coa páxina web antiga NOVO NÚMERO DE TELÉFONO: 881 960 165

CURSO 2017-2018

HORARIO REVISIÓNS EXAMES. ESO E BAC. XUÑO 2018(enlace)

MATRICULA CURSO 2018-2019(enlace)

ABAU 2018 ( selectividade)

1. CÁLCULO DA NOTA DE ADMISIÓN (enlace)

2. Parámetros de ponderación ( enlace)

ORIENTALINE. Orientación sobre estudos (enlace)

enlace Abalar picar na imaxe

Premios. Minilibros. Muller e Ciencia 2018

Que poden ter en común a semilla diminuta dos grelos, a primeira célula que se forma pola unión dun óvulo e un espermatozoide, ou un poema escrito coa forma dun haiku?

Aparte de todo o que se vos poida ocurrir, todas teñen en común o milagro de mostrarsenos como un elemento moi, moi pequeno (poida que teñamos a tentación de pensar que despreciable) pero que gardan no seu interior unha beleza, unha riqueza e unha potencialidade incalculable.

Os minilibros que elaboran cada ano os nosos alumnos teñen esas características. Neles tamén  cúmplese que “menos é maís”.

PREMIOS. LECTORES 2018

A maioría poderíamos estar dacordo en que non hai mellor estímulo para a lectura que ver ler a outros. Esta idea parece estar na orixe do concurso que propón fotografiar a lectores ou lectoras e asociar á imaxe unha cita propia ou allea.

Un pensamento, unha imaxe, unha suxestión de lectura

Premios. Esopías 2018

A maxia do enigmático número “pi” trasladada ao mundo da creación literaria...iso veñen sendo as esopías. Colla vostede unha idea ou historia interesante que quere contar. Axuste o seu relato á estrutura numérica do número “pi” ( xa saben tres catorce dezaseis) e “voilá” acaba de construir vostede unha esopía. Así contado un podería agardar que as tales esopías son auténticos enxendros pero o certo é que os nosos alumnso e alumnas amosan unha capacidade para adecuar fondo e forma auténticamente encomiable. O resultado un feixe de esopías de grande cualidade poética. Parabéns

Premiados Fotosafari das Letras Galegas

Porque algunhas veces un máis un non é necesariamente dous.

Propoñemos cada ano escoller un verso ou sentencia escrito pola persoa á que cada ano se lle adica a conmemoración da Letras Galegas. E vencellar dita cita a unha imaxe propia tomada polos nosos alumnos e alumnas. Isto ven sendo o Safari fotopoético das Letras Galegas que ten grande tradición xa no noso Instituto.

O resultado, non é unha simple suma. A miúdo palabra e imaxe multiplícanse para acadar que un máis un sexa infinito.

ABAU ( selectividade ) xuño 2018

Un ano máis temos que felicitar ao noso alumnado que se presentou en xuño ás probas de selectividade (ABAU).

Dos 72 que se presentaban só tres non foron declarados aptos na fase xeral.

En definitiva, case o 96 por cento dos presentados polo noso centro aproban a ABAU.

PARABÉNS!

Viaxe a París. Sábado 23 a volta pola duna de Pila

Non, non é que fixeran unha viaxe alternativa ao Sahara.

Camiño de regreso, parada na duna de Pila.