Amadeo Cobas encóntrase cos lectores de 1º da ESO

Como cada ano, o Departamento de Lingua Galega e Literatura organiza un encontro dos seus alumnos cos autores dalgúns dos libros propostos para lectura nos diversos cursos.

Este ano o primeiro autor que nos visitará é Amadeo Cobas. Este autor, natural de Noia, falará co alumnado de 1º da ESO sobre o seu libro titulado "A cacería". Esta obra foi gañadora do certame "Cidade Centenaria" de Ribeira.

Dun autor que manifestou que manifestou que "a escritura nunca foi nin estñá a ser unha profesión, trátase dun  regalo",  agardamos un estimulante encontro.

Hora de Ler . 22ª semana [4ª sesión]

22ª SEMANA [4ª SESIÓN]

Ler é un acto reversible: en calquera momento o lector pode atopar, entre as liñas do seu libro favorito, ese oco que leva ao outro lado do espello e, mesmo, comezar a escribir tan ben como o teñen feito os nosos premiados alumnos Alberto Gómez Perales, Julia Nieto Mantiñán, Violeta Sánchez Silvae Amaia Tomé.

Fotografía: Arume

A ensimismada Alicia: Lola Mosquera Sánchez

Traballo fotográfico encargado por Acebe

Completo no blog da Biblioteca, "Alto Risco" (enlace)

Libraría Biblos

Premio extraordinario de Bacharelato para Iago Codesido

O venres 24 de marzo tivemos a honra de seren convidados ao acto no que se entregaban os premios extraordinarios de bacharelato, Formación Profesional e Ensinanzas Artísticas. O motivo, que un dos nosos alumnos do curso padado acadou tan orezado galardón e recoñecemento ao seu esforzo. Trátase de Iago Codesido.

O acto tivo todas as feituras dun acto institucional: coidada posta en escea, cadeiras reservadas  para galardonados, familiares e centros educativos, mesmo un pequeno concerto de flauta e guitarra sobre unha obra de Astor Piazzola.

E, por suposto, discursos. O primerio dun dos alumnos galardonados, outra dunha directora do IES e como remate do Presidente da Xunta de Galicia.

Como síntese, bastante coincidente de todos eles: chamado ao esforzo, á ambición e humildade no coñecemento, a considreación dos valores como indispensable acompañante dos coñecementos.

Finalmente consideración para os tres factores clave dos éxitos que se estaban a celebrar:

O profesorado e a comunidade educativa

As familias

O talento e o esforzo dos propios estudantes

Foi unha honra formar parte disto. Parabéns, Iago!

Carreras con Scratch en Programación 1º de ESO

Dentro do proxecto "carrera de autos" comprácenos publicar uns proxectos destacados pola súa execución ou a súa orixinalidade. Agardamos que vos gusten.

por Pablo Ferreiro Gil 1º A ESO

por Lucía Caldeiro Veiga 1º B ESO  e Sofía Veiga García 1ºD ESO

Celebrando o día da poesía ALDAOLADO

María e Lucía sempre nos fixeron dis-frutar cando pasaron polo Aguiar

A colaboración entre o Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística que dirixe Xan Munín e o Departamento de Normalización do Concello de Betanzos, permítennos celebrar o Día da Poesía convidando, unha vez máis,  ao noso Instituto a dúas persoas queridas e aprezadas:

Lucía Aldao e María Lado

co seu espectáculo "Moita poesía, menos diversión",

co seu dinamismo e

coa simpatía e bo rollo que transmiten,

deleitarán   ao alumnado de 4º da ESO .

Será no noso Salón de Actos, na última hora da mañá.

Intercambio italiano. 2º día

No segundo día da convivencia co alumnado do Liceo Mazzatinti de Gubbio (Italia) os nosos alumnos e alumnas acompañarán aos seus correspondentes italianos a unha ruta polo Monumento Natural da Costa Dexo-Serantes.

Estarán tamén acompañados polos profesores italianos, Sabina e Angelo, e por dous dos nosos docentes Antonio e Chus Santamariña.

Tendo en conta o tempo reinante está tamén preparada, como alternativa, a visita ao CEIDA.

Poucas veces o desexo, "Bo día!" tivo tanto sentido.

O VENRES 24 DE MARZO , GRAN FINAL DO III CONCOURS DE DESSERTS FRANÇAIS

Chegou ao gran día que os golosos e golosas do IES Francisco Aguiar agardamos cada ano.

III Concours de Desserts Français

Os alumnos deixarán a sobremesa ás 8:45 da mañá do día do concurso na biblioteca, nas mesas dispostas ao efecto, xunto cunha pequena ficha co nome da sobremesa, a rexión da que procede e os ingredientes en francés, así como o nome do(s) concursante(s) na parte posterior. Acto seguido iranse ás súas clases normais podendo volver á biblioteca só no período do recreo.

As sobremesas serán cualificadas por un xurado composto por  membros da nosa comunicade educativa. Ao longo da mañá, os membros do xurado irán pasando polo lugar onde estarán expostos, e iranos degustando e cualificando de acordo cos seguintes criterios: SABOR e PRESENTACIÓN.

Os alumnos que teñan clase de Francés ese día, poderán baixar, nesa hora, acompañados da profesora (se esta o considera oportuno), para ver a exposición de sobremesas.

No segundo recreo tódolos alumnos de Francés poderán participar na degustación de ditas sobremesas.

O luns da vindeira semana  faranse públicos os nomes das 3 sobremesas gañadoras .

Modelado 3D con Blender 1º Bac 1ª entrega

En TIC I 1º de Bacharelato estamos a traballar co software libre de modelado en 3D Blender. Comprácenos o compartir con todos vos algúns "render" dos nosos últimos traballos. Aínda que queda moito por aprender, teño que felicitar a todo o meu alumnado polas ganas, esforzo e traballo que están a realizar.