Xogade - Fútbol Feminino

Etc/GMT+1

Equipos femininos de fúbol participan nunha nova entrega do Xogade.

Rap con Rosalía

19/02/2024
Etc/GMT+1

Alumnado de ESO2 goza da actividade "Rap con Rosalía", na semana na que celebramos o día de Rosalía. Esta actividade, ofertada por Vella Escola, está organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

Rocódromo- 2º ESO

23/01/2024
Etc/GMT+1

Dous grupos de 2º da ESO realizaron prácticas de escalada no rocódromo de Lugo. Esta actividade enmárcase dentro do Plan Proxecta de Proxectos de Vida Activa e Deportiva.

Festival de Nadal

21/12/2023
Etc/GMT+1

Alumnado de 2º da ESO, guiados e acompañados por Elvira Castro e Mª José Pardo, organizan o festival de Nadal 2024.

Rocódromo- 2º ESO

18/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 2º ESO B e C foi ao rocódromo de Lugo, nunha actividade organizada polo Departamento de Educación Física, dentro do Proxecto de Vida Activa e Deportiva no que participa.

Visita a Sotavento

15/02/2024
Etc/GMT+1

Visita organizada polo departamento de Tecnoloxía para alumnado de ESO2.

O bo tempo non acompañou, polo que a visita centrouse nun percorrido polo interior das instalacións do parque.

Alí, o alumnado puido coñecer de primeira man como funcionan os xeradores eólicos, os distintos tipos de placas fotovoltaicas e que fontes de enerxía están involucradas na xeración de electricidade en España. Ademais, experimentaron con pequenos paneis solares para facer uns circuítos nos que se acendía unha pequena lámpada con enerxía xerada pola luz solar.

Por outra banda, tamén puideron visitar unha casa bioclimática na que o aproveitamento dos recursos (electricidade, auga e calor) é máxima, xa que está pensada para minimizar o gasto e optimizar tanto a radiación solar incidente coma o uso da auga nos aseos. Comprobaron que utilizando o o sentido común e con pequenos xestos cotiáns, unha familia pode reducir o consumo enerxético de forma considerable.

Agora toca aplicar o aprendido na casa!

Visita a Sotavento

18/01/2024
Etc/GMT+1

O xoves 18 de xaneiro o alumnado de 2º ESO C e D visitou o parque eólico experimental de Sotavento, situado na Serra da Loba, entre os termos municipais de Xermade (Lugo) e Monfero (A Coruña).
Alí os rapaces e rapazas, ademais de comprender como funcionan os aeroxeradores dos parques eólicos,
puideron coñecer as diferentes fontes de enerxía que se utilizan para producir electricidade no noso país, destacando a importancia das fontes de enerxía renovables.
A última parte da saída estivo enfocada á eficiencia e ao aforro enerxético coa visita a unha vivenda bioclimática, onde lles ensinaron diferentes técnicas para aproveitar ao máximo os recursos naturais dos que dispoñemos na nosa contorna, reducindo deste modo o impacto ambiental e contribuíndo a un desenvolvemento sostible.

Plan Director: TIC/Ciberseguridade, Acoso/Ciberacoso

08/11/2023
Etc/GMT+1

Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos

Dentro deste plan, impulsado desde a Delegación do Goberno en Galicia e a Alta Inspección de Educación, alumnado de 2º da ESO asiste a charlas sobre TIC/Ciberseguridade e Acoso/Ciberacoso.

Digital Week

12/11/2023
18/11/2023
Etc/GMT+1

Vintecinco alumnos de 2º da ESO participan na Digital Week, unha iniciativa da consellería na que, durante unha semana, gozarán de actividades relacionadas co mundo dixital nunha contorna de inmersión en inglés.

Actividade deportiva na praia de Bastigueiro

16/06/2023
Etc/GMT+2

Os grupos de 2º de ESO acudirán á praia de Bastiagueiro (Oleiros) para realizar xogos na praia e practicar orientación.

Playa de Bastiagueiro en A Coruña | Turismo con niños