Francés

2º BAC

Fr

Concours gastronomique 2023

O pasado 27 de marzo fixemos un concurso de cociña no que diferentes alumnos de francés de 1º a 3º da ESO convidáronnos a unha cata de comida típica de diferentes rexións francófonas; unha forma diferente de coñecer unha nova cultura empregando os sentidos.

Como resultado tivemos ocasión de probar diversos pratos exquisitos que nos deixaron con bo sabor de boca.

Aquí temos ás persoas que gañaron o concurso:

3º posto:  Flan parisien

Paula Fernández Rey (1ºESO D)

2º posto: Financiers

Alba Vázquez Vilariño e Paula Vidal Carro (3º ESO B)

1º posto: Chalotte aux fraises

Daniela Barallobre Carro, Mar Rivas Gómez e Lara Velo Sánchez (3º ESO B)

TOUTES NOS FELICITATIONS!

Probas orais para a obtención do diploma de francés DELF B1

12/05/2022 08:01
12/05/2022 11:45
Etc/GMT+2

Como en convocatorias anteriores, hai alumnos e alumnas do noso centro, fundamentalmente de 1º de Bacharelato, que van certificar o seu nivel de francés.

As probas orais do DELF B1 serán realizadas no noso centro, cunha examinadora que se despraza ao noso centro.

Os exames serán o xoves 12 de maio, desde as 10.00 até as 13.45.

DATAS PARA AS PROBAS DELF (Ligazón á web do 'CENTRO NACIONAL DE EXÁMENES ESPAÑA DIPLOMAS OFICIALES DE LENGUA FRANCESA')

AVISO AO ALUMNADO E FAMILIAS

Neste momento descoñécense as datas para a realización das probas DELF. Preme na imaxe ou nesta ligazón para acceder ás publicacións oficiais ata o momento do Centro nacional de exámenes DELF-DALF

A estimación é, como cabe sospeitar, que non serán nas datas previstas antes da crise motivada polo confinamento.

De feito, a 21/04/2020 o que se recolle na web

delf

Departamento de Francés

Aprobado todo o alumnado do Aguiar presentado á proba DELF de francés

delf

O departamento de Francés felicita orgulloso ao alumnado que vén de presentarse á proba DELF (Delf Scolaire B1)

xa que todos eles acadaron a calificación de aprobado.

Félicitations
Felicitacións a Carmen, Andrea Elba, Estefanía, María, Mairo, Martina, Mencía, Raquel, Rita, Roque e Sabrina.

5e Concours de desserts français. Vendredi, 7 juin 2019

Desserts5e CONCOURS DE DESSERTS FRANÇAIS

Vendredi 7 juin 2019 aura lieu le traditionnel concours des desserts.

Voilà les15 desserts en compétition(enlace):

La charlotte, Les gaufres, Les crêpes, Le Paris-Brest, L’éclair, La crème brûlée, Les profiteroles, Le mille-feuille, La tarte tatin, Le clafoutis, Les macarons, La tarte au citron meringuée, Le gâteau au fromage  blanc alsacien, Le coulant, La mousse au chocolate

MECÁNICA DO CONCURSO E OBXECTIVOS DIDÁCTICOS.

1.- As receitas poderán ser obtidas de libros de cociña francesa, revistas ou de Internet sempre que sexan receitas pertencentes á gastronomía francófona.

2.- Durante unha sesión de clase traballaranse os aspectos lingüísticos das devanditas receitas.

3.- Unha vez elixida a receita e traballado o léxico correspondente, os alumnos participantes, de maneira individual ou en grupo (non máis de tres alumnos), elaborarán na casa o devandita sobremesa para a súa presentación ao concurso o día seguinte.

4.- Esta actividade complementaria está deseñada de tal xeito que non interfira nas actividades lectivas cotiás dese día.

5.- Tódalas sobremesas teñen que vir en pratos de usar e tirar. Non nos facemos responsables do que se poida romper.

6.- Os alumnos deixarán a sobremesa ás 8:45 da mañá do día do concurso na biblioteca, nas mesas dispostas ao efecto, xunto cunha pequena tarxeta co nome da sobremesa, así como o nome do(s) concursante(s) na parte posterior. Acto seguido iranse ás súas clases normais podendo volver á biblioteca só no período do recreo.

7.- As sobremesas serán cualificadas por un xurado composto por  membros da nosa comunicade educativa. Ao longo da mañá, os membros do xurado irán pasando polo lugar onde estarán expostos, e iranos degustando e cualificando de acordo cos seguintes criterios: SABOR  e PRESENTACIÓN.

8.- Os alumnos que teñan clase de Francés ese día, poderán baixar, nesa hora, acompañados da profesora (se esta o considera oportuno), para ver a exposición das sobremesas.

9.- No segundo recreo tódolos alumnos de Francés poderán participar na degustación de ditas sobremesas.

10.- O luns da semana seguinte exporanse os nomes das 3 sobremesas gañadoras para os que haberá uns premios moi interesantes.

OBXECTIVOS.

1.- Aspectos lexicais: vocabulario referido aos alimentos.

2.- Aspectos morfosintácticos: o uso do artigo partitivo e do imperativo.

3.- Aspectos socioculturais: familiarizar aos alumnos coa grande variedade e riqueza da cociña francesa en particular, e francófona en xeral.

4.- Espertar o interese dos alumnos por unha alimentación saudable, sen esquecer a dimensión social e cultural da mesma.

5.- Ser capaces de comprender unha receita e elaborala.

Video da viaxe a Bélxica 2019.

A nosa compañeira Beatriz Muíño, do departamento de francés, compañeira de departamento e co-promotora xunto a Beatriz Vázquez desta viaxe, achéganos un video da súa autoría resumindo a  estancia en Bélxica.

Agradecer ás dúas Beatrices todo o seu bó facer durante esta viaxe de tanto proveito para o alumnado.

Reunión informativa da Viaxe a Bélxica 2019

reunion belxica

O Departamento de Francés está a organizar unha viaxe cultural a Bélxica, programada para a semana anterior ao período vacacional de Semana Santa, dirixida ao alumnado de Francés de 1º de Bacharelato. Con tal motivo convocámolos a unha reunión informativa o próximo martes, 20 de novembro, ás 18 h , que terá lugar no salón de actos do centro escolar.

Viaxe a París. Sábado 23 a volta pola duna de Pila

Non, non é que fixeran unha viaxe alternativa ao Sahara.

Camiño de regreso, parada na duna de Pila.