Club de ciencia

CLUB DE CIENCIAS

Vídeo do Club de Ciencia de maio.
Esta actividade propúxose ao alumnado de ESO e BAC na fase 1 da desescalada para favorecer o contacto coa natureza.

Termoclina #Meteoescolas #toleouotempo #clubdeciencia

Reproducimos o fenómeno da termoclina nun acuario. Cando unha masa de auga ou de aire entra en contacto con outra que ten unha temperatura moi diferente, a zona que as separa chámase termoclina. Experiencia para o plan proxecta #Meteoescolas Toleou o Tempo? e mais para o Club de Ciencia do IES Francisco Aguiar de Betanzos

Non paramos nin confinados, porque a cabeza non para, e hai profesoras, coma a sempre xenial Olga Blanco que non pode deixar de pensar actividades divertidas para, cando volvades, sorprendervos coa aprendizaxe das ciencias.

Imaxes na galería fotográfica do #clubdeciencias de febreiro 'Equilibrio Estrutural'

Como podedes observar, aparte de repasar as estruturas e a súa estabilidade, entre outras cousas construimos:

- Domos xeodésicos

- Pontes autosustentables

- Icosaedros XXL

entre outras cousas....

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Club de Ciencia 19-20 -> Febreiro: Equilibrio estrutural

Cremas, xabróns e lavalouzas, produccións dos Laboratorios Aguiar®

Álbum: Club de Ciencia 19-20 -> Xaneiro: Laboratorios Aguiar

Convocatoria das reunións de xaneiro do Club de Ciencia: Laboratorios Aguiar ®

O xoves 23 e o mércores 29 (adíase dende o día 20), temos unha nova e interesante xuntanza do alumnado do 'Club de Ciencia Aguiar'. Nesta ocasión, da mán de Luisa Muíño e Olga Blanco, reunirémonos no laboratorio de Física e Química para facer xabróns, lavalouzas e mesmo pasta dentífrica. Produtos todos eles da marca en vías de rexistro 'LuisOl' dos prestixiosos 'Laboratorios Aguiar ®' Guiñolaboratorios aguiar

Galería fotográfica #clubdeciencia decembro 'Os leds son para o Nadal'

'Os leds son para o Nadal'  é o título xenérico que quixo aglutinar diferentes actividades científico manipulativas multiniveis que tiveron a estes dous elementos coma principais.

Dentro destas actividades tivemos:

• Tarxetas de Nadal  con luces Led, o que chaman #papercircuits para o alumnado de 1º ESO
  • #wearables cosendo leds para as bolas de nadal dunha árbore e dun panel de estrelas (por rematar) que logo foron programados polo alumnado ca praca de #lilypadArduino
  • Programación co anel de LED dos robots #MbotRanger. O reto proposto ao alumnado incluiu luces e equilibrio. O anel de leds tiña que iluminar de forma diferente segundo a inclinación dos xiróscopos do robot.
  • Arduino e #etéxtiles ao empregar un material chamado #velostat. O velostat é un texido que cambia a súa resistencia eléctrica ao tocalo. Os alumnos de 2º BAC asistentes ao club  fabricaron con este texido un sensor flex caseiro e o programaron cun Arduino para que poida acender un led. Este é un proxecto que promete medrar en breve.

O obradoiro estivo organizado polo departamento de Tecnoloxía e o de Plástica coas profesoras Carmen Núñez Faraldo, Ángela Vázquez Álvarez e Marta Penalonga Chao.

Álbum: Club de Ciencia 19-20 -> Decembro: Os leds son para o Nadal

#clubdeciencia decembro 'Os leds son para o Nadal'

Convocados obradoiros do club de ciencia para o mércores 4 e xoves 5 de decembro. Pendentes da chegada duns materiais para o obradoiro, que de non producirse, é posible que teña adiadarse para xaneiro. Informaráse nas aulas e nesta web.

abel<

Galería fotográfica #clubdeciencia novembro 'Maquetando a ciencia'