Normalización Lingüística

EDLG - BAC1

21/03/2024 20:46
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º de Bacharelato acude á sala Xulio Cuns para gozar dun concerto de Aldaolado organizado por Normalización Lingüística do concello de Betanzos.

Rap con Rosalía

19/02/2024
Etc/GMT+1

Alumnado de ESO2 goza da actividade "Rap con Rosalía", na semana na que celebramos o día de Rosalía. Esta actividade, ofertada por Vella Escola, está organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

Talía Teatro na sala Xulio Cuns

21/02/2024
Etc/GMT+1

Alumnado de ESO4 acode a ver unha obra de Talía Teatro na sala Xulio Cuns. Está é unha actividade organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

#aquítaménsefala

12/01/2024
Etc/GMT+1

O noso centro participa nesta iniciativa cultural e de dinamización lingüistica, iniciada polo IES Rafael Dieste, xunto con máis de 150 centros de toda Galicia!

Con esta campaña, preténdese rachar cos prexuízos que din que non se fala galego na nosa comunidade.

O alumnado visitou comercios da localidade, que agora amosan con orgullo un cartel como o seguinte:

Percorridos por Betanzos

Ao longo dos meses de setembro e outubro, o alumnado de 1º CS Márketing e Publicidade e 2º CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais fixo diversos roteiros por Betanzos para coñecer a contorna. Estas actividades enmárcanse dentro do proxecto de dinamización lingüística DinamizaBE, que busca a dinamización turística e comercial da zona.

O noso agradecemento a Elena Carro, técnica de Turismo do Concello de Betanzos, por guiarnos durante os percorridos.

Visita guiada para alumnado do Ciclo Superior (3)

02/10/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior participan nunha visita guiada a Betanzos: “Betanzos en feminino e artistas”

Obradoiro‐Concerto “Onda Sonora” en conmemoración o Día Europeo das Linguas

26/09/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 2º de Bacharelato asiste a unha sesión que repasa a historia do rap/ hip hop internacional e galego na sala Xulio Cuns.

Organiza o Concello de Betanzos dentro do programa Lingua a escena da Rede cultural da Deputación da Coruña.

Visita guiada para alumnado do Ciclo Superior (2)

25/09/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior participan nunha visita guiada a Betanzos: “Betanzos monumental e modernista”.

Visita guiada para alumnado do Ciclo Superior (1)

18/09/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior participan nunha visita guiada a Betanzos: “A promoción do turismo no concello de Betanzos”.