Normalización Lingüística

24 de febreiro Día de Rosalía no 'Aguiar'

Sempre Rosalía Sempre Rosalía

Hoxe foron varias as actividades desenvoltas para conmemorar o día de Rosalía no Aguiar, primeiro o espectáculo teatral 'Sempre Rosalía' de Producións Dispersas para 1º BAC e 4º e 3º da ESO, organizado polo Departamento de Normalización Lingüística en colaboración con Concello de Betanzos.

Os de 1º e 2º da ESO tiveron a lectura dunha escolma de poemas preparados na titoría polo alumnado de 4º D con Natalia Pou.

Rosa

Tamén temos os corredores adornados con produccións do alumnado de 4º ESO e a saída poética do alumnado de 4ºB por Betanzos repartindo caraveis e poemas de balde.

Rosalía Rosalía Rosalía
Rosalía Rosalía

28 de febreiro Día de Rosalía no 'Aguiar' Espéctáculo 'Sempre Rosalía' de Produccións dispersas para 1º BAC, 4º e 3º ESO

Espectáculo de 20 minutos de duración para cada grupo. No salón de actos, a compañía teatral Produccións Dispersas realizará 3 pases do seu espectáculo 'Sempre Rosalía' nos seguintes horarios/turnos:

Curso Sesión
1º BAC 1ª sesión ás 8:45
4º ESO 2ª sesión ás 9:35
3º ESO 3ª sesión ás 10:40

Sempre Rosalía

"Música e lingua, repaso da nosa música contemporánea e o papel da muller nel" no Liceo para os 1º de BAC

Zenzar

Venres 18 de outubro de 2019

O alumnado de 1º de BAC asistirá a unha actividade de dinamización lingüística, proposta polo Concello de Betanzos,co título "Música e lingua, repaso da nosa música contemporánea e o papel da muller nel". O evento terá lugar ás 12:00 da mañá no aula de Cultura Xulio Cuns do Edificio Liceo e estará ofrecida polo grupo galego Zenzar.

O alumnado desfrutará, en primeiro lugar, dunha vídeo-charla con membros do grupo, falando da historia do rock en galego como elemento dinamizador da lingua na nosa cultura. Dentro desta parte faráse unha pequena introspectiva do que é o papel da muller na música galega, coas ilustracións de Laura Romero, creadora do proxecto "Músicas galegas ilustradas".

A segunda parte será un concerto a cargo de Zenzar.

ban-de nº12 revista de banda deseñada do IES Francisco Aguiar #Betanzos800 #normalizaciónlingüística

ban-de12

Ola a todos! Xa estamos aquí de novo, un ano máis, para presentarvos o novo número de BD, a revista de banda deseñada do IES Francisco Aguiar. Este é un ano especial: Betanzos cumpre 800 anos e BD… vai camiño deles, de momento xa levamos 12, que non está mal.
O principal obxectivo do Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística deste instituto é facer chegar e espallar a nosa lingua e a nosa cultura a todos os integrantes
da comunidade educativa; para tal fin entendemos que unha revista na que colaboran os alumnos e alumnas deste centro serve de forma atractiva e lúdica ao noso proxecto.
Como estamos de celebración, neste número ides atopar unha mostra de traballos que teñen como fío argumental a conmemoración dos 800 anos de vida de Betanzos. Son parte do traballo realizado polo alumnado de 3º ESO na área de Educación Plástica e Visual.
E como estamos soprando velas na nosa cidade, tamén lle dedicamos un apartado especial a outros aniversarios: os 90 anos de Popeye e Mickey Mouse, e os 60 de Mortadelo e Filemón (aínda que este, en realidade, foi o ano pasado).
Como vén sendo habitual, DB difunde a obra de autores importantes da banda deseñada. Dado que este número é unha homenaxe a Betanzos, faremos un percorrido polo traballo do noso autor máis recoñecido: Xosé Tomás.
En fin, esperamos que este pequeno traballo sexa do voso agrado, e ata o ano que vén, que celebraremos... 801 anos!

Preme na imaxe ou aquí para acceder á revista

Día das #letrasgalegas 2019: A figura de 'Antón Fraguas' narrado para os 2º da ESO

Xoves 16 de maio de 2019.

De 10:40 a 11:30, no salón de actos, a actriz e contadora de historias, Soledad Felloza co espectáculo 'Do teu xardín', acerca ao alumnado dos 2º da ESO a figura de Antón Fraguas, homenaxeado neste día das letras galegas 2019.

Antón Fraguas

Venres 10 maio Teatro no liceo para os 4º da ESO: 'Pelos na lingua' de Talía teatro

pelos na lingua

Organizado polo departamento de Normalización lingüística en colaboración co Concello de Betanzos. O alumnado de 4º da ESO asistirá á representación teatral da obra 'Pelos na lingua' de Talía teatro no edificio Liceo de Betanzos. De 12:00 a 13:30.

Obradoiro de poesía e escritura creativa para 3º ESO C e B

Mércores 10 de abril: Actividade do departamento de Normalización Lingüística en colaboración co Concello de Betanzos.

Antía Otero

O obradoiro que leva por título 'Achegándonos á palabra' está impartido pola poetisa e actriz galega Antía Otero.

Grupo Horario
3º C de 10:40 a 12:35
3ºB de 8:45 a 10:25

Día da poesía: 'Ninguén é poeta' a cargo do grupo Aldaolado para 1º BAC

Luns 18 de Marzo 2019

Celebración do día da poesía cunha actividade organizada por Xan Munín Neira, xefe do Departamento de Normalización Lingüística e profesor de Lingua Galega e Literatura en colaboración co Concello de Betanzos.

De 10:25 a 11:15 no salón de actos para todos os 1ºBAC

A actividade correrá a cargo do grupo Aldaolado  do que vos animamos a ver moitas das súas actuacións que se atopan grabadas en vídeo na plataforma youtube.

día da poesía