Ciclos formativos

Nova proposta de escaparate do alumnado do CS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

escaparate

Novo proxecto de escaparate do alumnado do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais da mán da súa profesora Sol Seoane. Desta volta, o alumnado, sorpréndenos cunha proposta minimalista pero potente e efectiva que podería servir tanto para unha tenda gourmet especializada en cafés coma para un comercio de electrodomésticos.

Parabéns o alumnado por todo o traballo que culmina con esta proposta.

Entrega premio photocall 'Sin humor no hay amor'

Bravo aos alumnos/as do Ciclo Superior por esta simpática iniciativa.

Preme na imaxe para acceder ás fotografías do álbum.

Álbum: Actividades Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais -> Premios photocall San Valentín

CHARLA INFORMATIVA: PROGRAMA DE BECAS DE FEUGA para o alumnado do Ciclo Superior.

charla ciclo feuga

O día 14 de febreiro o alumnado do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais tivo ocasión de informarse sobre o programa de becas para titulados que oferta a Fundación Empresa Universidade Gallega (FEUGA) de cara á súa empregabilidade unha vez que rematen os seus estudos de Formación Profesional.

'Sin humor non hai amor' nova campaña e escaparate do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

Achégase o 14 de febreiro, e o alumnado do ciclo superior volta a sorprendernos cunha fantástica campaña de marketing. Trátase dun photocall-concurso de San Valentín, onde o alumnado de todos os cursos pode posar e, tras a exposición pública nos taboleiros das fotografías, un xurado imparcial escollerá as gañadoras.

Animádevos a participar nesta simpática iniciativa, e lembrade, o amor está no aire!!

sin humor no hay amor photocall

O reto dos 5 € do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

Este venres 18 de xaneiro, a partir das 11:15, o alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais tén pensado realizar 'O reto dos 5€' no centro e a súa contorna.

Con só 5€ e 1 semana, o grupo de 1º do Ciclo Superior divídese en 4 equipos para desenvolver un pequeno plan de marketing ao longo de 3 horas.

el reto de los 5 euros

Este reto está inspirado nun diseño da Universidade de Stanford e parte do módulo de Políticas de Marketing.

Visita do alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais á GaliciaSkills2018

Galicia Skills 2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca o V Campionato Galego de Formación Profesional, Galiciaskills 2018, tras o éxito conseguido nas anteriores edicións e referendado polos nosos competidores nas edicións dos campionatos estatais SpainSkills e a presenza de alumnado galego nos campionatos internacionais WorldSkills e EuroSkills.

O alumnado do Ciclo de Vendas e Espazos Comerciais asistirá o vindeiro mércores 28 de novembro.

28/11/2018 07:45

Galicia Skills 2018

Novo escaparate do alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais

Doutra volta o alumnado do Ciclo Superior nos sorprende cun novo escaparate. O resultado e unha proposta terrorífica para un negocio de venta de ordenadores, móviles e informática en xeral. Esta proposta nos serve tamén para anticipar esta vindeira ponte festiva na que, ademáis do día de todos os santos, o 2 de novembro é non lectivo por libre disposición do centro.

Escaparate Halloween Samaín

PREMIO a JOSÉ ÁNGEL VARELA LOBEIRAS NO CONCURSO "COMERCIO CON TALENTO"

Estamos de noraboa pola concesión a José Ángel Varela Lobeiras, alumno do noso Ciclo Superior,  dun dos premios "Comercio con Talento" .

Tres alumnos do Ciclo Superior de Xestión de Verndas e Espazos comerciais veñen de participar nun concurso convocado pola Xunta de Galicia, "Comercios con Talento".

Trátase dunha convocatoria no que os participantes tiñan que facer un proxecto para potenciar a innovación no comercio, así como impulsar o emprendemento en materia de comercio entre os xoves.

Os nosos alumnos tiveron que realizar unha pesquisa pola súa comarca co obxecto de seleccionar un comercio “con talento”.Nas tarefa de búsqueda do “comercio con talento”, os alumnos estiveron baixo a supervisión e control da súa profesora Carmen Mato. Cada alumno tiña, finalmente que elaborar un proxecto sobre o comercio elixido.

Os nosos tres alumnos participantes foron: Astrid Alejandra Funes Palacios, cun proxecto sobro o bar de tapas ONZE(enlace) ;  Carlos Manuel Enriquez Gómez traballou sobrfe o Burguer "La Pepita"(enlace). Finalmente José Ángel Varela Lobeiras resultou premiado co seu proxectyo sobre a Libraría Biblos de Betanzos(enlace)