Ciclos formativos

Análise de estratexias de distribución e merchandising. Alumnado 2º CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais.

15/10/2019 16:00
vendas O vindeiro martes 15 de outubro, de 16:00 a 18:30, os alumnos de 2º curso do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comercias, realizarán un percorrido polas distintas áreas cmerciais da nosa vila para realizar unha análise das distintas técnicas de distribución e merchandising empregadas polos comercios brigantinos.

Visita do alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais á Inditex

O xoves 25 de abril,  alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais cursaron visitará ás instalacións en Arteixo da empresa INDITEX.

visita a inditex

Nova proposta de escaparate do alumnado do CS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

escaparate

Novo proxecto de escaparate do alumnado do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais da mán da súa profesora Sol Seoane. Desta volta, o alumnado, sorpréndenos cunha proposta minimalista pero potente e efectiva que podería servir tanto para unha tenda gourmet especializada en cafés coma para un comercio de electrodomésticos.

Parabéns o alumnado por todo o traballo que culmina con esta proposta.

Entrega premio photocall 'Sin humor no hay amor'

Bravo aos alumnos/as do Ciclo Superior por esta simpática iniciativa.

Preme na imaxe para acceder ás fotografías do álbum.

Álbum: Actividades Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais 2018-2019 -> Premios photocall San Valentín

CHARLA INFORMATIVA: PROGRAMA DE BECAS DE FEUGA para o alumnado do Ciclo Superior.

charla ciclo feuga

O día 14 de febreiro o alumnado do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais tivo ocasión de informarse sobre o programa de becas para titulados que oferta a Fundación Empresa Universidade Gallega (FEUGA) de cara á súa empregabilidade unha vez que rematen os seus estudos de Formación Profesional.

'Sin humor non hai amor' nova campaña e escaparate do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

Achégase o 14 de febreiro, e o alumnado do ciclo superior volta a sorprendernos cunha fantástica campaña de marketing. Trátase dun photocall-concurso de San Valentín, onde o alumnado de todos os cursos pode posar e, tras a exposición pública nos taboleiros das fotografías, un xurado imparcial escollerá as gañadoras.

Animádevos a participar nesta simpática iniciativa, e lembrade, o amor está no aire!!

sin humor no hay amor photocall

O reto dos 5 € do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

Este venres 18 de xaneiro, a partir das 11:15, o alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais tén pensado realizar 'O reto dos 5€' no centro e a súa contorna.

Con só 5€ e 1 semana, o grupo de 1º do Ciclo Superior divídese en 4 equipos para desenvolver un pequeno plan de marketing ao longo de 3 horas.

el reto de los 5 euros

Este reto está inspirado nun diseño da Universidade de Stanford e parte do módulo de Políticas de Marketing.

Visita do alumnado do Ciclo Superior de Vendas e Espazos Comerciais á GaliciaSkills2018

Galicia Skills 2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca o V Campionato Galego de Formación Profesional, Galiciaskills 2018, tras o éxito conseguido nas anteriores edicións e referendado polos nosos competidores nas edicións dos campionatos estatais SpainSkills e a presenza de alumnado galego nos campionatos internacionais WorldSkills e EuroSkills.

O alumnado do Ciclo de Vendas e Espazos Comerciais asistirá o vindeiro mércores 28 de novembro.

28/11/2018 07:45

Galicia Skills 2018