Impresos de matrícula

IMPRESOS DE MATRÍCULA. Curso 2022-23

Impresos para consulta, non válidos para formalizar a matrícula

impreso 1º/2º ESO impreso 1º/2º ESO impreso 1º/2º ESO impreso 1º/2º ESO impreso 1º/2º ESO

1º/2ºESO

3ºESO - 3º PDC 4º ESO 4º PDC  1º BAC  2º BAC

Os impresos de matrícula entragaranse ao alumnado xunto co boletín de cualificacións o día 23 de xuño ás 13:30 na aula de referencia.

Para alumnado de nova incorporación, poderán recoller o impreso na secretaría do centro a partires dese día, o día 23 de xuño.

INFORMACIÓN, DATAS E QUENDAS MATRÍCULAS

Non esquezan achegar tamén a documentación especificada neste documento.

Xunto ao impreso de matrícula, hai que entregar cubertos tamén os seguintes anexos:

ANEXO 1 Á MATRÍCULA: FOLLA DE AUTORIZACIÓNS.

ANEXO 2 Á MATRÍCULA: AUTORIZACIÓN FAMILIAR PARA A RECOLLIDA NO CENTRO.

ANEXO 3 Á MATRÍCULA: AUTORIZACIÓN PARA A SAÍDA DO ALUMNADO DE BACHARELATO, MAIOR DE IDADE, EN HORARIO ESCOLAR.

O alumnado de bacharelato que esea interesao en SOLICITAR O USO EXCEPCIONAL DE TRANSPORTE debe presentar tamén este documento

PRAZO DE ADMISIÓN ORDINARIA PARA ALUMNADO DE CENTROS NON ADSCRITOS

28/02/2023 12:05
Europe/Andorra

PRAZO DE ADMISIÓN ORDINARIA PARA ALUMNADO DE CENTROS NON ADSCRITOS

Mañá mércores 1 de marzo abre o prazo para a presentación de solicitudes de praza para as alumnas e os alumnos que non a reservaran no seu centro adscrito.
   Antes do 20 de marzo deberán presentar a solicitude na secretaría do IES ou ben mediante a sede electrónica [modelo ED550B Anexo II e Anexo IIb].

PROCESO MATRICULACIÓN para o curso 22-23

13/06/2022 23:00
Europe/Madrid

MATRÍCULA – Curso 22-23

Tras a avaliación final ordinaria da ESO (extraordinaria de Bac) e a entrega de notas, unha vez coñecidos os resultados académicos obtidos no curso 2021/2022, comezará o período de Matrícula para todo o alumnado, promocione ou non (este ano non hai matrículas en setembro)

Unha vez realizada a matrícula, só en circunstancias excepcionais e por causas totalmente xustificadas, poderá ser solicitada algunha modificación nas materias escollidas. Estas solicitudes serán estudadas e resoltas pola Dirección do centro.

A impartición das materias elixidas está condicionada a que haxa un mínimo de alumnado (5 para  materias troncais e 10 para optativas) e ás posibilidades organizativas do Centro.

Para a adxudicación de optativas terase en conta, ademais da continuidade de estudos ou posibles incompatibilidades por materias cursadas anteriormente, a orde de chegada o día asignado.

Para a sección bilingüe, serán as cualificacións obtidas en inglés e nas materias propias da sección.

O alumnado e as familias poderán consultar calquera dúbida, sobre a elección de materias optativas e itinerarios, ao Departamento de Orientación, á Xefatura de Estudos ou á Dirección do centro.

DATAS MATRICULACIÓN para o curso 22-23

19/06/2021 10:05