Animación á lectura

HORA DE LER 31ª SEMANA [6ª SESIÓN]

31ª SEMANA [6ª SESIÓN]

Aínda que non tan cómodos, seguemos a ler os contos de Wenceslao Fernández Flórez e Pura Vázquez.

Ilustración: Iker Ayestarán

HORA DE LER 30ª SEMANA [5ª SESIÓN]

30ª SEMANA [5ª SESIÓN]

Que mellor proposta de lectura que as obras literarias que os nosos lectores saben escribir....

HORA DE LER 29ª SEMANA [4ª SESIÓN]

29ª SEMANA [4ª SESIÓN]

Ler poucas veces nos deixa de costas cara aos outros.
A lectura serve para unir aos lectores, sexan do pais que sexan, estén a ler o que estén a ler (Xavier Franco Alonso e Roxana Villareal), porque todas as palabras de todas linguas poden ser palabras que libren ao lector do seu sufrimento e que o leven á comprensión do mundo.

Ilustración de Manuel Ortiz para o cartel da feira do libro de Sevilla 2019.

27/04/2019 17:49
Europe/Andorra

28ª SEMANA [3ª SESIÓN]

Uns versos de Wislawa Szymborska, un relato de Tillie Olsen, unha ilustración de Laura Breiling: mulleres na procura dun espazo arrebatado; historias de empoderamento.

A nosa versión da lectora de Magritte.

A expectación de formar parte dun todo lector tan fermoso.
A nosa versión da lectora de Magritte.

expectación ante a lectora de Magritte

HORA DE LER 27ª SEMANA [3ª SESIÓN]

Choivan gotas de auga ou saraiben as máis grandes letras, sempre será hora de ler.
Hoxe, Día do libro, por que non levar entre as mans a Francisco Castro ou a Julio Llamazares?

Ilustración: Iker Ayestarán

Portada do libro de

HORA DE LER 26ª SEMANA [2ª SESIÓN]

26ª SEMANA [2ª SESIÓN]

Enriba da mesa, xunto a unha taza de café, os poemas de Berta Dávila e un relato do escritor mexicano José Miguel Tomasena.
Doutro lado do cristal, probablemente aínda, a chuvia.

Ilustración: David Pintor

HORA DE LER 25ª SEMANA [1ª SESIÓN] E ENCONTRO DE ALUMNADO DE 1º BAC CON ANDRÉS NEUMAN

25ª SEMANA [1ª SESIÓN]

Hoxe, luns 1 de abril, visita Betanzos o escritor Andrés Neuman en compañía do editor Juan Casamayor, responsable de ese oasis que é a editorial Páginas de Espuma, adicada íntegramente a edición de libros de relatos.
Ás 12:30 da mañá, no salón de actos, encontrarase con alumnos de 1º de Bacharelato: alumnos de Literatura Universal e alumnos do Club de Lectura.

Pola tarde, ás 19:00 horas, na Libraría Biblos, nun acto de entrada libre ata completar aforo, falará tamén sobre Hacerse el muerto cos lectores do Club de Lectura Biblos Aguiar.

Por todos estes motivos convén suxerir a lectura desta pequena escolma da obra de Andrés Neuman.

Fotografía de autor descoñecido.
Debuxo: Pablo Gallo

Alumnos/as do 'Aguiar', agardamos impacientes as vosas 'Esopías'

Como xa comentamos nunha entrada anterior o equipo da Biblioteca convoca un concurso de Esopías. Conpartimos convosco nesta entrada un simpático video promocional que elaborou Glenn, membro honorífico da plantilla do 'Aguiar' e antiguo conserxe, cineasta nos ratos libres, animando a todos/as a presentar as súas creacións.

O video aproveita unhas simpáticas imaxes elaboradas o curso pasado polo alumnado de Cultura Clásica, onde membros do equipo docente aparecen representando a deuses e deusas da mitoloxía grecoromana.