Animación á lectura

#lecturasnaxanela 23 de abril Día Internacional do libro

Outros anos, unha das actividades coas que preparábamos no Aguiar o día do libro, era pedir ao noso alumnado fotos súas e das súas lecturas. Enchíamos os corredores do centro con elas. Este atípico curso, tivemos que darlle a volta á tortilla, e ser maioritariamente os profesores, os que vos fixéramos chegar as nosas fotos lendo. Porque a compañía dos libros pode axudar a sobrelevar o confinamento, e porque bótasevos en falta.

Gracias a todos os compañeiros, ex-compañeiros, ex-alumnado e alumnado que nos achegou a súa foto lectora. E tí, alumno/a que fixeches unha e aínda non puideches achegárnola, non o dubides, sempre é tempo de facelo, aínda que xa pasara o día.

Preme na imaxe e navega coas frechas ou visita o álbum na galería fotográfica do centro.

Álbum: Biblioteca 19-20 -> #lecturasnaxanela 23 abril dia do libro

22ª SEMANA [4ª SESIÓN]

Non caben na carta (que está a ler a muller que pintara Johannes Vermeer) os relatos de Berta Dávila e Samanta Schweblin, pero de seguro que moitas das personaxes sobre as que elas escriben son mulleres que veñen de recibir unha carta que ben pode cambiarlles a vida.

Sobre mulleres, ciencia e cómic, incluimos tamén unha recomendación en forma de cómic con licencia creative commons: 'Mujeres científicas' da ilustradora Raquel García Ulldemolins, Este tebeo, de 32 páxinas, pode descargarse en formato pdf en resolución media (9Mb) ou en alta resolución (41Mb).

19ª SEMANA [1ª SESIÓN]

Entroido, antroido, entroito...  son nomes que proceden do termo latino Introitus: entrada. O termo carnaval procede de expresión Carne vale (adeus á carne).

No Libro de Buen Amor, un texto do século XIV aparecen mencionados por primeira vez, nunha obra literaria, Don Carnal e Doña Cuaresma. Este episodio é unha alegoría que representa ás Carnestolendas como Don Carnal, un home mundano e amante dos praceres, e do outro lado a Cuaresma como Doña Cuaresma, muller recta e pura.
   Ademáis desta proposta informativa para disfrazarmos con fundamento neste tempo, tamén quedan a disposición do lector un relato de Carlos Casares e unha antoloxía de poesía amorosa de Jorge Reichmann.

Ilustración: Vittore Carpaccio

Videocrítica 'Palabras envelenadas' de Maite Carranza por Eva de 4º ESO

Continuamos o capítulo de videocríticas de literatura en galego que o alumnado de 4º da ESO está a facer ca súa profesora Carmen Suárez. Hoxe tócalle o turno  a Eva que nos recomenda a lectura de 'Palabras envelenadas' de Maite Carranza.

Video crítica 'Kafka e a boneca viaxeira' de Jordi Sierra i Fabra por Misma alumna de 4º de ESO

O departamento de Lingua Galega e Literatura, da man de Carmen Suárez, sorpréndenos este curso coa realización de videocríticas co alumnado. Os alumnos/as recomendan aos seus amigos e ao público en xeral, lecturas que eles mesmos desfrutaron.

Hoxe queremos facer público o traballo de Misma que, con moita naturalidade e soltura, comparte con nós a súa impresión acerca de 'Kafka e a boneca viaxeira' de Jordi Sierra i Fabra

18ª SEMANA [6ª SESIÓN]

O próximo venres a nosa ex alumna Raquel Vázquez falará sobre a súa poesía e a súa narrativa cos alumnos de Literatura Universal. Eles tiveron a sorte de ler algúns dos poemas do poemario Aunque los mapas, que próximamente será editado por Visor, pois mereceu o XXXII Premio Internacional de Poesía FUNDACIÓN LOEWE a la Creación Joven.

As suxestións de lectura desta semana son dúas obras de Raquel: o relato Raíl invisible e o poema co que gañou o VIII Concurso de Creación Literaria de Betanzos na categoría libre.

17ª SEMANA [5ª SESIÓN]

Johannes Veermer no seu óleo Brieflezend meisje bij het venster plasma con toda a sutileza o momento no que a rapaza está a ler a carta. O que contempla o cadro tamén pode ver como a luz penetra na estancia reflectindo o rostro da lectora nos cristais.

Esta semana os nosos lectores poden atopar esa superposición de planos nos relatos de Raquel Vázquez Anxos Sumai.

14ª SEMANA [2ª SESIÓN]

Na tarde de hoxe luns, día no que o Club de Lectura Biblos Aguiar falará con Arantza Portabales sobre a súa novela Beleza vermella, quedan como proposta de lectura unha antoloxía dos seus relatos, textos preferentemente curtos, e unhas fábulas de Esopo.

13ª SEMANA [1ª SESIÓN]

Un dos nosos desexos para este ano 2020 é seguir a ler coa mesma paixón.
As suxestións desta semana son una selección de poemas de Carlos Negro e un relato de Ignacio Martínez de Pisón.

Ilustración: Quint Buchholz

Propostas lectoras para o nadal do equipo Biblioteca

O equipo da Biblioteca encheu o vestíbulo do edificio principal cunha chea de propostas lectoras.

Porque....

nun libro caben todos os agasallos.

No Nadal, regala libros.

No Nadal regala