Programa "Empresa familiar na aulas" - Visita Virtual

12/02/2021 10:35
12/02/2021 11:35

Segunda sesión da actividade organizada pola Asociación Galega da Empresa Familiar (AGEF) e a Fundación Abanca e coordinada polo Departamento de Economía, para o alumnado de 4º de ESO, das materias de Economía e Iniciación á actividade emprendedora e empresarial.

Nesta sesión realizarase unha visita virtual ás instalacións de GADISA.

Programa "Empresa familiar na aulas" - Conferencia

20/01/2021 10:35

A actividade foi proposta pola Asociación Galega da Empresa Familiar (AGEF) e a Fundación Abanca e está coordinada a nivel de centro polo Departamento Didáctivo de Economía, para o alumnado de 4º de ESO, das materias de Economía e de Iniciación á actividade emprendedora e empresarial.

Nesta primeira sesión, Roberto Tojeiro, fundador da empresa GADISA, explicará as orixes, historia e evolución da empresa.

Viaxe a Barcelona de alumnado de 2º BAC

Para alumnado de 2º BAC Economía. Do 9 ao 12 de marzo.

Visitas: Bolsa de Barcelona, centro cidade, Park Güel, Sagrada Familia...

barcelona

'Comercio Internacional' obradoiros en 'Economía' 1º e 2º BAC a cargo de Aitor Páramo experto en comercio exterior

Aitor Páramo

O martes 22 de outubro, o alumnado de Economía de 1º e 2º de BAC realizou unha sesión de obradoiro na súa clase con Aitor Páramo, experto en Comercio Internaciónal.

Aitor é graduado en ADE pola USC e tén un Máster en Management Internacional na Universidade de Lausana.

comercio internacional comercio internacional

Teatro no Aguiar:"Marx no Soho", de Pepe Sendón

Por iniciativa do Departamento de Economia e a colaboración dos Departamentos de Lingua e Literatura Galega, Ciencias Sociais. Xeografía e Historia e Actividades Extraescolares chega ao noso centro o monólogo de Pepe Sendón, "Marx no Soho"

A representación terá lugar o vendeiro venres 9 de Maio, a partir das 12.35 horas no Salón de Actos. Está  obra vai dirixida ao alumnado de Economía e Historia Contemporánea de 1º e 2º BAC.

Bachareles do mundo ¡Uníos!