Animación á lectura, Recomendámosche, Os nosos blogs

Noticias da historia

El oso de las cañerías

Tics Aguiar

Blogue dos alumnos de 2º de Bacharelato. BLOG DE PRENSA ESCUELA DE LOS ALUMNOS Y ALUMNAS DE 1º DE ESO Blogue dos alumnos de Tics de 1º de Bacharelato

Larpeirando palabras

El pupitre rojo

larpeirando palabras

Blogue colaborativo de 1º da ESO

temática poesía galega.

Blogue de lingua castelá dos alumnos de 1º e 2º de ESO

19/06/2022 17:13
Europe/Andorra

Chegou o momento de explorar as outras moitas posibilidades que ofrecen os libros.

12/06/2022 18:10
Europe/Andorra

Chegamos cansos ao final do camiño, por iso convén atopar momentos de reparación da man das lecturas: unha antoloxía de microrrelatos e unha historia de Fran Alonso.

05/06/2022 18:41
Europe/Andorra
Días de primavera que, da man do salitre e do sol, anuncian a chegada do verán.
E tamén, por que non... o inminente fin do curso.

29/05/2022 15:30
Europe/Andorra

O alumnado do IES Francisco Aguiar non pode comer nin beber nas aulas.

Tamén é certo que son moi poucos os rapaces que, a esas idades, adoitan elixen beber café, té ou outras bebidas estimulantes en infusión  cando están a ler.

Feita esta puntualización, todos saben que un libro abre a porta a outro libro.

SAFARI FOTOPOÉTICO

O alumnado de 3º de ESO, dirixido polo seu profesor J.M. Rey Bao , realizou un safari fotográfico baseado nos poemas de Florencio Delgado Gurriarán, autor ao que se lle dedican este ano as Letras Galegas.   As fotografías xa enchen os corredores do instituto e con elas os versos de Florencio.

OBRADOIRO SOBRE FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

O alumnado de  1º e 2º  de ESO participou nunha sesión de contacontos ilustrado. A actividade, a cargo do colectivo   POLO CORREO DO VENTO , está baseada na súa publicación titulada De Valdeorras a México. Terra a Nosa! Pequena biografía de Florencio Delgado Gurriarán de Lela Edicións. Carlos Taboada e Enrique Mauricio explicaron a biografía do autor acompañando o seu eno relato  con fermosas ilustracións . Remataron cun obradoiro de debuxo no que o alumnado fixo caricaturas de Florencio Delgado Gurriarán .

22/05/2022 12:01
Europe/Andorra

O pasado xoves 18 de maio, por moito que fora esperable, sacudiunos a noticia coa que abrían as páxinas de cultura de todos os periódicos de España: o temperán falecemento de Domingo Villar.

No seu libro Amores o poeta latino Ovidio (43 a. C.- 17 d. C.) deixou escritas varias sentencias: carmina morte carent (verso 32): os versos nunca morren.

Ergo etiam cum me supremus adederit ignis, / vivam, parsque mei multa superstes erit. (versos 41-42): aínda cando o lume último me teña consumido / vivirei e unha boa parte de min seguirá existindo.

Sempre estará ocupando un lugar preferente na nosa memoria e no noso corazón a obra de Domingo Villar.

17/05/2022 08:53
Europe/Andorra

Esta semana ilustra o cartel de Hora de Ler a proposta artística de As letras de Florencio, unha adicada ao poeta Florencio Delgado Gurriarán onde o visitante saciará a súa curiosidade e atopará un múltiple mostrario de recursos para achegarse á súa obra.

08/05/2022 11:43
Europe/Andorra

A seriedade e concentración na lectura que amosa a neñina fotografiada por Antoni Arissa é a que precisa o lector das suxestións de lectura desta semana: Theodor Kallifatides e Manuel Rivas, dous autores que coinciden na honestidade creativa, a preocupación social e unha mirada ética sobre as dores que atenazan aos desfavorecidos.