Animación á lectura, Recomendámosche, Os nosos blogs

Noticias da historia

El oso de las cañerías

Tics Aguiar

Blogue dos alumnos de 2º de Bacharelato. BLOG DE PRENSA ESCUELA DE LOS ALUMNOS Y ALUMNAS DE 1º DE ESO Blogue dos alumnos de Tics de 1º de Bacharelato

Larpeirando palabras

El pupitre rojo

larpeirando palabras

Blogue colaborativo de 1º da ESO

temática poesía galega.

Blogue de lingua castelá dos alumnos de 1º e 2º de ESO

VI Concurso de Esopías IES Francisco Aguiar

O equipo da Biblioteca e o IES Francisco Aguiar comprácense en presentar unha nova edición do seu

Concurso de ESOPÍAS

bases esopías

Preme aquí para descargar a plantilla para participar.

HORA DE LER 23ª SEMANA [5ª SESIÓN]

23ª SEMANA [5ª SESIÓN]

Nesta semana leremos, con curiosidade compartida, un relato de Bruno Munari e unha antoloxía de relatos, poemas e aforismos de Andrés Neuman, autor que, previsiblemente, visitará o noso IES o luns 1 de abril.

Ilustración: Angelica Kauffmann

Concurso Relato Curto Coca-Cola

O pasado venres 15 de marzo unha pequena expedición de alumnos e alumnas de 2º de ESO do 'Aguiar' desprazouse para asistir ao Concurso de Relato Curto Coca-Cola acompañados de Carme Suárez do Departamento de Lingua Galega e Literatura. Á espera de que o xurado avalíe os traballos, só nos cabe felicitar a todos os participantes seleccionados pois xa son todos uns campións por asistir en calidade de grandes relatistas.

relato curto

Crónica en imaxes dos instantes previos ás reunións do club de lectura de marzo na ESO

Preme na imaxe e navega coas frechas ou visita a galería fotográfica do centro.

Pero que ben alimenta o noso alumnado o corpo e o espírito!

Álbum: Biblioteca -> Club lectura Marzo

21ª SEMANA [3ª SESIÓN]

Ler todos os días (tamén nesta semana) a Inma López Silva, ou ben as nosas alumnas Irene Docampo, Julia Nieto Mantiñán, Ana Vázquez, Berta Manteiga, e Andrea Solís para que non se volvan repetir historias de anulación como a que padeceu Zenobia Camprubí.

Ilustración: Ángeles Santos

HORA DE LER: DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

20ª SEMANA [2ª SESIÓN]

Hoxe 24 de febreiro, no día de Rosalía, a superheroína que debuxou Xiana Iglesias, propón unha escolma dos seus poemas e o relato de Xosé Neira Cruz, A verdadeira historia dun dente de Rosalía de Castro.

Esta segunda imaxe está tomada do cartaz da AELG.

19ª SEMANA [1ª SESIÓN]

Nesta semana de chuvia (e branco e negro), quedan, a disposición dos lectores, Ray Bradbury e Jürg Schubiger e Franz Hohler.

Ilustración:André Kertész