Taboleiro

Admisión de alumnado en ESO e Bacharelato

admision alumnadoPRAZO:
Do 01 ao 20 de marzo.

Nos ficheiros adxuntos a esta entrada atoparán tanto a información sobre a admisión de alumnado coma o impreso de solicitude de admisión.

Tamén podedes consultar a información premendo en ler máis.

Enquisa sobre convivencia escolar para toda a comunidade educativa.

Convivencia escolar

Dende a Consellería nos envían unha enquisa para avaliar a convivencia escolar no centro. Todos os convocados a realizar esta enquisa recibirán un código persoalizado para o seu acceso. Os enlaces para poder cubrir as enquisas son:

Alumnado https://edu.xunta.es/convobrig

familias: http://edu.xunta.es/convfamil

profesorado: https://edu.xunta.es/convdoce

alumnado de ensinanzas postobligatorias (BAC e Ciclos): https://edu.xunta.es/convpost

O alumnado de ESO realizará a enquisa nas aulas de informática do centro dentro do horario escolar.

Data límite 17 de marzo

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional convoca 1.600 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia dos cursos que aparecen na táboa do documento adxunto. Tamén atoparedes no adxunto ás instruccións para a solicitude que podedes ler tamén despregando o ler máis nesta entrada.

Acceso ao texto da Orde de convocatoria

Acceso ao cartel informativo

Acceso á guía para cubrir a solicitude

Acceso á informacion sobre a presentación electrónica

CONSULTAS
Web da convocatoria: http://www.edu.xunta.es/axudasle
Enderezo electrónico: axudasle@edu.xunta.es
Atención telefónica: 981957296 - 981546544

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS: Ana Eirea, estrea destino no Xulgado de Pontevedra

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS...

A nosa exalumna Ana Eirea...,

La jueza más joven, ya tiene destino en Pontevedra

El caso de Ana Eirea Costoya es totalmente excepcional. Esta joven de Betanzos no solo consiguió aprobar la oposición a jueza con 24 años, sino que dos después toma posesión en el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia. La trayectoria de esta joven es extraordinaria. Eso no se puede negar. A pesar de haber hecho un bachillerato de Ciencias, decidió que lo suyo sería el Derecho, aunque no quería ejercer de abogada. Se licenció por la Universidade da Coruña y solo dos años después, ya había aprobado las oposiciones a juez, unas de las más complicadas y que rara vez se aprueba a la primera, como ella hizo.

Pablo Portabales, La Voz de Galicia, 16 de xaneiro de 2018

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NESTAS VACACIÓNS DE NADAL

HORARIO DE APERTURA DA SECRETARÍA DO IES NESTAS VACACIÓNS DE NADAL

26-27 de decembro de 2018

2-3 de xaneiro de 2019

10-12 horas

Para calquera urxencia, envíen un correo á nosa conta:

ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

CIENCIA EN FEMININO. A MULLER NA CIENCIA E A TECNOLOXÍA, PREMIADO NO V CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

ciencia en feminino

Hoxe foi publicada a resolución do V Concurso de Traballos por proxectos baixo a coordinación (ou coa coordinación) da Biblioteca Escolar pola que foi premiado, coa cuantía máxima (2000 euros), na categoría de Proxectos documentais integrados, coordinados desde a biblioteca escolar, o noso traballo Ciencia en feminino. A muller na ciencia e a tecnoloxía.

Esa foi unha das liñas de traballo do noso Proxecto de Formación Permanente do Profesorado, que gravitou durante o curso 2017/2018 sobre As mulleres científicas, tema monográfico tamén da VII Semana da ciencia e da Tecnoloxía.

Parabéns a todos alumnos que participaron nas actividadas programadas polos profesores que levaron a diante ese PFPP, a Chus Santamariña como coordinadora da liña de traballo de ciencias, á Dinamizadora da Biblioteca, Carmen Suárez, e aos pioneiros que, alá no 2012, pensaron a primeira semana da ciencia, Mª Luisa Muíño e Juan Neira.

CONSELLO ESCOLAR: PROCLAMACIÓN DOS CANDIDATOS ELEXIDOS

consello escolar

A Xunta Electoral, ás 11:15 da mañá do 29 de novembro de 2018, proclamou aos seguintes candidatos elexidos:

REPRESENTANTES DO ALUMNADO:

Rosalía Fraga Barral

Sira Bouzas Bautista

REPRESENTANTES DOS PAIS, NAIS E TITORES

Mª Jesús Lage Porto

REPRESENTANTES DO PROFESORADO

Ana Ruiz Soto

Julián Ferrer García

Juan Centeno Carballido

Betanzos, 29 de novembro de 2018

Francisco Rodríguez Coloma

Presidente da Xunta Electoral

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR: PROCLAMACIÓN DEFINITIVA DE CANDIDATOS

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

PROCLAMACIÓN DEFINITIVA DE CANDIDATOS/AS

Preme en leer máis para continuar ca entrada e ver os candidatos

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR NOVEMBRO 2018

30/10/2018 19:49
Europe/Andorra

O luns día 29 de outubro ás 13 horas, coa presenza de Manuel Castro Castro, Pablo García Alonso (en representación dos alumnos), Begoña Calviño Ruanova (en representación do persoal de administración e servizos) e Delfina Ruibal Vaamonde (en representación do profesorado), celebrouse o sorteo para constituír a Xunta Electoral encargada de organizar e supervisar o procedemento de elección de membros do Consello Escolar do IES Francisco Aguiar, co seguinte resultado:

REPRESENTANTES DO ALUMNADO

REPRESENTANTES DO PROFESORADO

Beatriz García Pazos

Pilar Mosquera Boutureira

Á Xunta Electoral (constituída por un representante de cada un dos colectivos) compételle publicar os censos electorais e aprobar o calendario de datas para a elección de dous representantes do alumnado, tres representantes do profesorado e un representante de pais ou nais, en todos os casos por fin da duración do nomeamento dos actuais representantes.

Francisco Rodríguez Coloma

Director do IES Francisco Aguiar