Matemáticas

Galería fotográfica. Matemáticas Brigantinas. Cálculo de medidas de monumentos de Betanzos con 2º ESO

Preme na imaxe e navega coas frechas. Tamén podes acceder ao álbum na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2018-2019 -> Matebrigantinas

CAMBIO DE DATAS POLAS CONDICIÓNS METEREOLÓXICAS

Saídas didácticas organizadas polo departamento de Matemáticas. Os profesores dos diferentes grupos de 2º da ESO, Pilar Vázquez, Miguel Regueiro e Natalia Pou acompañarán ao alumnado para, empregando a relación de semellanza, realizar medicións de diferentes monumentos representativos da nosa cidade neste 800 aniversario tan importante para todos.

Grupo Día Horario Profesorado acompañante
ESO 2ºA mércores 15 maio de 11:30 a 13:25

ESO 2ºB xoves 23 maio de 8:45 a 10:25

Natalia Pou

Isabel Andrade

ESO 2ºC mércores 15 maio de 10:40 a 12:20

ESO 2ºD martes 14 maio de 10:40 a 12:20

medicion alturas betanzos

Fotografías e enlace á reportaxe da TVG do obradoiro con @CaminosFuturo da ETSCCP da UDC

Antes das vacacións, á profesora do departamento de matemáticas en colaboración con @CaminosFuturo da ETSCCP da UDC, realizou un interesante obradoiro cos 3º da ESO para aplicar os contidos teóricos a casos prácticos da vida real e dar a coñecer a labor dos enxeñaros civís.

Desta iniciativa, que tanto éxito tivo no alumnado, fíxose eco a TVG cunha breve reportaxe no seu programa 'A revista' á que podedes acceder picando na seguinte enlace ou na imaxe.

obradoiro ETSCCP

Se vos interesa tamén podedes seguir o proxecto ca ETSCCP da UDC ten co FECYT, dentro do cal se enmarcou este obradoiro, que leva o nome de Camiños de futuro a través da súa web ou da súa presenza en redes coma twitter ou instagram.

Tamén podedes consultar algunha das instantáneas da actividade no álbum dentro da galeria fotográfica do centro. Preme na imaxe e navega coas frechas.

Álbum: Actividades 2018-2019 -> Obradoiro coa ETS de Camiños

Obradoiro de Enxeñería de caminos para os 3ºESO

O vindeiro martes 9 de abril, obradoiros organizados polo departamento de matemáticas en colaboración coa escola técnica superior de enxeñería de camiños, canais e portos.

caminos

Os obradoiros terán unha duración de dúas sesións de clase e, terán lugar no aula ordinaria do grupo.

Os horarios da actividade son:

Grupo Horario
de 8:45 a 10:25
3º B de 10:40 a 12:20
3º D
de 12:35 a 14:15
3º A
de 16:20 a 18:00

Club de ciencia matemático: resumo dunhas xornadas gratamente satisfactorias

Os pasados 28 e 30 de xaneiro, un grupo de 46 alumnos/as con interese polas matemáticas participaron no obradoiro 'Métete coas Mates' do Club de Ciencia do IES Francisco Aguiar. Felicitar tanto ao profesorado pola súa implicación con este noso 1º Club de Ciencia, coma sobre todo ao alumnado que demostrou un grande interese, curiosidade e habilidade.

A primeira sesión adicouse a actividades matemático-manipulativas mediante a construcción dun calendario en forma de dodecaedro personalizado, coma non pode ser doutro xeito, co logo do 800 aniversario de Betanzos e o logo do instituto. Se alguén o desexa pode descargalo aquí.

Tamén se construiu un caleidociclo hexagonal conmemorativo con catro imaxes: o logo do instituto, o logo de Betanzos 800 anos, un recordatorio do noso 1º club de ciencia e unha imaxe da forma orixinal do templete do estanque do retiro do parque do pasatempo, cedida esta última amablemente polos responsables da revista Casa dos Espellos. Podédelo descargar na presentación explicativa enlazada neste mesmo parágrafo.

A maiores, deseñáronse reloxos matemáticos que se instalarán nalgunhas aulas para dar a hora de forma orixinal.

A segunda sesión consistiu nunha exitosa e divertida ' Xincana matemática' onde o alumnado realizou unha competición matemática por equipos.

A todos os participantes, gracias. Vémonos na próxima.

Álbum: Club ciencia 2018-2019 -> Club Ciencia Xaneiro 'Métete coas Mates'

Próximo obradoiro do club de ciencia 'Métete coas mates'

Anunciamos o título e datas do vindeiro obradoiro do club de ciencia. Lembrade que podedes pertencer ao club e asistir a todos os obradoiros ou anotarvos nas plantillas que haberá nas corcheiras de cada aula a obradoiros puntuais.

Este mes de xaneiro, para combatir a friaxe...club ciencia mates

Obradoiro organizado polo Departamento de Matemáticas con divertidas actividades intelectuales e manipulativas relacionadas co mundo matemático.

Os días 28 e 30 de Xaneiro en horario de 16:20 a 18:00

Algún dos contidos:

Presentación 'Caleidociclo Aguiar'

Chegou aos nosos oídos: Ana Ruiz triathleta solidaria

ana ruiz triathlon

O pasado 15 de Setembro, a profesora de Matemáticas e Matemáticas Bilingue, Ana Ruiz non só acadou o reto de rematar o IV VertiAtlon Solidario de Baiona, senon que conseguiu subir ao podio coma 2ª clasificada na súa categoría.

Parabéns, Ana polos teus éxitos deportivos.

Aviso alumnado sección Bilingüe Matemáticas 3º e 4º da ESO

mate

Infórmase ao alumnado da sección bilingüe de matemáticas de que NON compre libro de texto en castelán. O centro proporcionaralles un libro de texto en inglés.

Premios. Esopías 2018

A maxia do enigmático número “pi” trasladada ao mundo da creación literaria...iso veñen sendo as esopías. Colla vostede unha idea ou historia interesante que quere contar. Axuste o seu relato á estrutura numérica do número “pi” ( xa saben tres catorce dezaseis) e “voilá” acaba de construir vostede unha esopía. Así contado un podería agardar que as tales esopías son auténticos enxendros pero o certo é que os nosos alumnso e alumnas amosan unha capacidade para adecuar fondo e forma auténticamente encomiable. O resultado un feixe de esopías de grande cualidade poética. Parabéns