PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 2022-23_Dpto. Matemáticas

MétEN

Canguro Matemático

Etc/GMT+1

Vintedous alum@s de todos os cursos da ESO, participan hoxe no Canguro Matemático, concurso organizado pola Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM), dentro da convocatoria internacional realizada pola Asociación Kangourou Sans Frontières.

METEOESCOLAS: CLIMOGRAMAS

O alumnado de 1ºESO fixo os climogramas asociados ás recollidas de datos feitas na estación meteorolóxica do centro, dende o 6 de febreiro ó 19 de marzo. Os climogramas recollen os datos semanais das precipitacións, das temperatúras máximas e mínimas de cada día de cada unha das semanas das que se recolleron os datos.

A continuación podemos ver tres exemplos dos climogramas feitos polo alumnado.

METEOESCOLAS: PAPAVENTOS

O alumnado de proxecto competencial está a indagar sobre a construción dos papaventos. Como resultado do seu proxecto, fixeron os seguintes podcast na radio do IES Francisco Aguiar onde poñen en relación a construción dos papaventos e a meteoroloxía, e que podemos escoitar a continuación:

Podcast 1: https://www.ivoox.com/cometas-audios-mp3_rf_110306535_1.html

O alumnado de 3ºESO ofrécevos unha alternativa para esta finde... voar un papaventos. Pero como se manteñen no aire?
Eles explícannolo.

Podcast 2: https://www.ivoox.com/segundo-podcast-sobre-cometas-audios-mp3_rf_110306762_1.html

Despois de teren traballado todo o curso cos papaventos chegou o momento, temos que voalas... pero onde?
O alumnado de 1ºB fixo ese traballo de investigación por vos.

Podcast 3: https://www.ivoox.com/cometas-3-audios-mp3_rf_110306931_1.html

Os nosos compañeiros/as de 1A tentaron saír a volar os seus papaventos feitos en proxecto competencial.
Ainda que tiñan o lugar, grazas ao noso segundo podcast sucedeu o inimaxinable...
As condicións metereolóxicas non nos acompañaron. Isto fíxolles reflexionar sobre o tempo e as catástrofes que este provoca co que decidiron facer este último podcast.

The weather in As Mariñas

The Wheather in As mariñas: esta actividade foi realizada por alumnado de 1°ESO na materia de Inglés.

Aproveitando a introdución do futuro will/won't característico, entre outras cousas, das prediccións, e o vocabulario relacionado co tempo (weather), realizamos por grupos unha investigación do tempo na comarca de As Mariñas.

Primeiro adicámonos a coñecer os diferentes concellos pertencentes a dita comarca e a investigar sobre as temperaturas medias, as precipitacións, etc.

Unha vez tivemos esta información puxémonos a sintentizar a información e a elaborar os posters.

Actividade de Meteoescolas . 2º ESO A

O alumnado de 2°ESO A fixo unha tarefa de búsqueda de información sobre magnitudes relacionadas coa Meteoroloxía. O resultado final foi a creación de carteis informativos de Meteoescolas que están colgados no corredor da entrada do IES Francisco Aguiar.

Roteiro Literario por Guitiriz [SUSPENDIDA]

27/04/2023
Etc/GMT+2

Os grupos de 2B/C visitan Guitiriz, onde realizarán un roteiro literario pola localidade a cargo do alumnado do IES Poeta Díaz Castro.

Olimpíada matemática

27/04/2023 08:00
27/04/2023 12:00
Etc/GMT+2

Tres dos nosos alumnos de 2º ESO participan na Olimpíada matemática, que se celebra na Facultade de ciencias da Educación.

Desembalaxe do material de "Polos Creativos"

Como parte das actividades do Club de Ciencias, o alumnado, o profesorado e as familias colaboraron hoxe na desembalaxe e montaxe de parte do material integrado no programa da Consellaría, "Polos Creativos".

Álbum: Curso 22-23 -> Polos Creativos