2º Bacharelato

Programa Viaxe a Grecia 2019

grecia 19

O departamento de Grego fai público o programa da 'Viaxe a Grecia 2019'  que se levará a cabo do 21 ao 27 de Setembro de 2019.

A ceremonia de graduación 2018/2019 na galería fotográfica

Xa están disponibles nun álbum dentro galería fotográfica do centro as fotografías da ceremonia de graduación do pasado 23 de maio de 2019. Preme na imaxe inferior, despois das fotos de grupo, e navega coas frechas.

2ºA  2ºB
2ºC  2ºD
2ºE

Os nosos parabéns e mellores desexos para o futuro para todos/as os/as graduados/as. Ésta sempre será a vosa casa.

Álbum: Curso 2018-2019 -> Graduación 2BAC

A ceremonia de graduación 2019 en 'La Voz de Galicia'

fotografía

Fotografía de César Delgado fotógrafos.

Preme na imaxe para acceder ao artigo na versión dixital de 'La Voz de Galicia'

Martes 21 maio entrega de notas de 2º de BAC e charla de dirección e orientación acerca das probas de ABAU

O martes 21 será o día de entrega de notas ao alumnado de 2º de BAC, será de 11:00 a 11:15. Posteriormente, ás 12:00 haberá unha charla informativa acerca das probas ABAU a cargo de dirección e departamento de Orientación.

Na charla se informará acerca das normas de ABAU e o rexistro na aplicación NERTA.

Adrián Vázquez Rodriguez terceiro clasificado no Concurso Parnaso 2019 a nivel nacional

SEECComprácenos compartir convosco esta boa nova. O noso alumno Adrián Agustín Vázquez quedou terceiro clasificado no certame nacional da proba Parnaso acadando a puntuación de 9. Para o seu profesor, Francisco Calaza e para toda a comunidade do 'Aguiar' este feito é motivo dun profundo orgullo. Parabéns

Adrián Vázquez Rodriguez gañador do Concurso Parnaso 2019 na Sección de Galicia

A SEECGalicia (Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos ) ven de comunicarnos que o noso alumno , Adrián Agustín Vázquez Rodriguez, foi o ganador do Concurso Parnaso 2019 na Sección de Galicia e pasará, polo tanto, a participar na fase estatal do concurso. Reciban os parabéns o ganador e o seu profesor José Francisco Calaza Fernández.

proba parnaso