PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 2023-24_Dpto. Música

HMD

Trotamúsicos

Etc/GMT+1

Concerto do alumnado de Linguaxe e práctica musical de 1º de Bacharelato do noso centro, conxuntamente co IES Alfonso X o Sabio de Cambre.

Contos musicados

12/03/2024
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º de Bacharelato de Obradoiro Musical acudiu ao CEIP Vales Villamarín, onde representaron unha serie de contos musicados para o alumnado de 3 e 4 anos de infantil.

Traballaron no guión, na interpretación, na música e no atrezzo. Ao final da representación, amosaron os instrumentos e os diferentes tipos de marionetas empregados. A experiencia foi moi enriquecedora e todo un éxito. Tanto, que á volta de vacacións repetiremos para o último curso de infantil.

Parabéns polo traballo tan ben feito!

Concerto de Abraham Cupeiro

23/01/2024
Etc/GMT+1

O xenial Abraham Cupeiro encandilou ao alumnado de 2º e 4º da ESO sacando magníficos sons tanto de instrumentos guerreiros, coma o carnyx, coma de humildes tubos sonoros.

O alumnado tivo ocasión de preguntar, e así o fixo, deixando patente o seu interese e curiosidade.

Por último, Abraham fixo soar o shofar, instrumento que derrubou na antigüidade as murallas de Xericó.

Esperemos que as de Betanzos sigan no seu sitio tras este concerto!

Obradoiro de Danza

13/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de Linguaxe e Práctica Musical de 1º de Bacharelato gozou dun obradoiro de danza impartido pola compañía Exire, dentro dun programa ofertado polo concello de Betanzos.

Visita polo Betanzos Medieval

12/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 3º ESOE realiza unha visita polo Betanzos Medieval, acompañados pola súa profesora de música, María Pazos.

Saída polo Betanzos Medieval

27/11/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de música bilngüe de 3º da ESO percorreu o Betanzos medieval acompañado da súa profesora, María Pazos.

Colaboración co CEIP Vales Villamarín: CURTAS MUSICADAS

21/11/2023
Etc/GMT+1

Hoxe será a primeira de 5 sesións nas que o alumnado de Música de 4º da ESO de Alba Alonso acollerá a diferentes clases de infantil do CEIP Vales Villamarín e lles amosará o seu traballo: o musicado dunha curta!

Ao final de cada sesión, serán os pequenos e pequenas os que farán iso mesmo, con instrumentos sinxelos de percusión.

O lugar elixido, a biblioteca!

@bescolaresgal

Música de terror

O pasado mes de octubro, aproveitando a festividade do Samaín, o alumnado de 1º de Bacharelato da materia de Linguaxe e Práctica Musical estivo traballando en clase sobre as características e recursos musicais empregados nas películas de terror. Como proxecto final fixeron e interpretaron as súas propias composicións de música de terror. Este é o resultado. Consello: non escoitar a escuras porque lograron dabondo o obxectivo!

Concerto didáctico do alumnado de 1º de Bacharelato

O próximo 4 de xuño ás 20:00 horas, na sala Xulio Cuns de Betanzos, terá lugar o Concerto de fin de curso a cargo do alumnado de 1º de Bacharelato da materia de Linguaxe e práctica musical. Será un gran concerto, con 20 actuacións musicais nas que empregaremos diferentes obxectos.

Non perdas a oportunidade de asistir!! Poderás recoller a túa entrada en conserxería do Centro en horario escolar, entradas de balde ata completar aforo. Esperámoste!!