Cine Bohemian Rapsody alumnado de 1º BAC de Linguaxe e Práctica Musical

O vindeiro venres 14 de decembro  o alumnado de Linguaxe e Práctica Musical de 1º de BAC asistirá a unha proxección cinematografica en A Coruña para disfrutar ca película biográfica de Freddy Mercury e Queen.

Bohemian Rapsody

CONCERTO DE FIN DE CURSO. ALFONSETTI. 2018

PORQUE AS TRADICIÒNS CANDO TEÑEN SENTIDO É BO QUE SE MANTEÑAN

2017(ENLACE), 2016(ENLACE), 2015(ENLACE)

PORQUE AS FAMILIAS PODEN ASÍ COMPARTIR OS FROITOS DO TRABALLO COTIÁN AO LONGO DO CURSO

PORQUE NON LLE TEMOS MEDO NIN A UN PARTIDO DA SELECCIÓN NO MUNDIAL

CONCERTO DE FIN DE CURSO, NO ALFONSETTI, MÉRCORES 20 , ÁS 20

Encontro musical en Vigo 26.IV.2018

O vindeiro xoves, 26 de abril, o Departamento de Música propgrama unha saída didáctica con alumnado de 3º e 4º da ESO.

Trátase dun encontro de grupos de música doutros institutos de Galicia que terá lugar en Vigo.

Acompañados polos profesores Blanca Bello e José Antonio Leira partirán cedo, arredor da 8.00 do noso instituto.

Que sexa fructífera a experiencia!

Percusión no Auditorio de Galicia para os alumnos de 2º da ESO

O martes 3 de abril a práctica totalidade dos nosos alumnos e alumnas de 2º da ESO poderán participar nunha experiencia única.

Viaxarán ata Santiago de Compostela para disfrutar co concerto de percusión que presentan os   percusionistas da Escola de altos estudios musicais, xunto co seu profesor, o percusionista da Real Filharmonía.

Encontro de alumnado de música. 23.III.2018

O venres 23 o alumnado de música do Aguiar terá que actuar como atento anfitrión .

Recibiremos a visita do alumnado do IES de Ortigueira.

Trátase dunha iniciativa dos Departamentos de Música dos institutos de Galicia para poñer en contacto ao alumnado interesado nesta disciplina artística, potenciar a convivencia e o amor á música.

A nosa experiencia do ano pasado recibindo ao alumnado de Boqueixón (enlace) foi moi gratificante. Coidamos que este ano non será menos encontrándonos con rapaces que teñen cada ano a oportunidade de vivir un dos festivais "míticos" da escea folk, como é o festival de Ortigueira.

NOTA. A imaxe que encabeza esta entrada da web non corresponde aos rapaces que nos van visitar, seica seus bisavós ( jaja)

Concerto en Santiago. 1.III.2018

O  pasado 1 de marzo alumnos e alumnas da materia de Linguaxe e Práctica Musical de 1º BAC disfrutaron en Compostela dunha actividade musical. Acompañaban a visita as profesoras de Música, María Pazos, e Historia, Uxía Cagiao.

O Teatro Principal foi o esceario dun concerto protagonizado por un quinteto de instrumentos de vento.

A viaxe completouse cunha visita ao Museo da catedral compostelá.

CONCERTO NO TEATRO PRINCIPAL DE SANTIAGO 1.III.20128

Os alumnos e alumnas de Linguaxe e Práctica Musical en 1º BAC visitaran Santiago o xoves 1 de marzo. O obxectivo é doble. Por unha banda asistirán ao concerto dun quinteto de vento  no Teatro Principal.

Completando a viaxe tiñan previsto visitar as cubertas da Catedral Compostelana pero as condicións climáticas obrigaron a cambiar o plan. Visitarase o Museo da citada Catedral.

Coordinan e acompañan as profesoras María Pazos ( Música) e Uxía Cagiao ( Historia)

Ondas do mar de Vigo....se vistes ós meus amigos de Betanzos

Ondas do mar de Vigo…

O pasado venres 9 de febrero, os alumnos de Historia da Música e da Danza e de Xeografía e Historia de Galicia, acompañados polas profesoras Blanca Bello e Beatriz Vázquez, foron visitar as paisaxes que inspiraran, hai oito séculos, a algúns dos xograres máis importantes da nosa terra…

Monte de   A Guía

O Castro

… para facerlle unha visita ao Pergamiño Vindel ao Museo do Mar de Galicia, onde se atopa temporalmente chegado dende Nueva York.  Foron moi afortunados por poder ter observado en primeira liña ese valioso documento que contén as Cantigas de Amigo de Martín Códax. Seica o anaquiño de tempo compartido con el foi pequeño, pero valioso e proveitoso, xa que, transportáronse ao século XIII coñecendo características importantes do contido do Pergamiño e rasgos interesantes sobre a cultura da súa época.

Incluso dous valentes alumnos probaron sorte como amanuenses no scriptoria…

Complementando a visita ao Pergamiño Vindel, fíxose unha excursión pola cidade de Vigo e os seus arredores, contemplando as paisaxes que inspiraran aos xograres da zona…

(Avance) Que fai un aguiar coma ti nun vales coma iste?

Que fai un aguiar coma ti nun vales como iste? podería ter sido a pregunta que o martes 19 de decembro lles fixeramos aos aluimnos de música de varios cursos do noso instituto.

O certo é que, un ano máis, achegáronse ata o veciño cole do Vales para disfrutar da alegría dos peques e levar o seu bo facer musical.

Para estes menesteres buscaron unha colaboración moi especial, a do mesmísimo Papá Noel que tocou o baixo e dirixíu ao conxunto. Un Papa Noel, por certo, bastante baixado de peso. Inocente