PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS 2023-24_Dpto. Música

HMD

Trotamúsicos

19/03/2024

Concerto do alumnado de Linguaxe e práctica musical de 1º de Bacharelato do noso centro, conxuntamente co IES Alfonso X o Sabio de Cambre.

Contos musicados

12/03/2024

O alumnado de 1º de Bacharelato de Obradoiro Musical acudiu ao CEIP Vales Villamarín, onde representaron unha serie de contos musicados para o alumnado de 3 e 4 anos de infantil.

Traballaron no guión, na interpretación, na música e no atrezzo. Ao final da representación, amosaron os instrumentos e os diferentes tipos de marionetas empregados. A experiencia foi moi enriquecedora e todo un éxito. Tanto, que á volta de vacacións repetiremos para o último curso de infantil.

Parabéns polo traballo tan ben feito!

Concerto de Abraham Cupeiro

23/01/2024

O xenial Abraham Cupeiro encandilou ao alumnado de 2º e 4º da ESO sacando magníficos sons tanto de instrumentos guerreiros, coma o carnyx, coma de humildes tubos sonoros.

O alumnado tivo ocasión de preguntar, e así o fixo, deixando patente o seu interese e curiosidade.

Por último, Abraham fixo soar o shofar, instrumento que derrubou na antigüidade as murallas de Xericó.

Esperemos que as de Betanzos sigan no seu sitio tras este concerto!