Xeografía e historia

10/05/2024

Charlas inmigración II

02/05/2024

Os días 2 e 3 de maio, celebráronse no noso IES, como vén sendo habitual dende hai case unha década, os Encontros con maiores de Afundación coa temática da Emigración. Nesta segunda volta, o alumnado de 3º da ESO puxo en común cos catro voluntarios participantes os seus pequenos traballos, froito da investigación na súa contorna sobre esta temática.

A actividade foi un éxito e moi ben valorada tanto polo alumnado como polos voluntarios participantes.

Esperamos seguir realizándoa en vindeiros cursos!

Charlas inmigración II

03/05/2024

O alumnado de 3º da ESO participa na segunda parte da actividade de Afundación de Abanca: charlas con maiores sobre a inmigración.

Visita a Santiago - Hª da Arte e Xeografía

09/04/2024

O alumnado de Historia da Arte e de Xeografía de 2º de Bacharelato visita Santiago de Compostela.

Fálame da inmigración

04/04/2024

O alumnado de 3º da ESO participa nunha actividade de Afundación de Abanca, unhas charlas con maiores sobre a inmigración.

Visita a Sta. María do Azougue

14/12/2023

O alumnado de Historia da Arte de 2º BAC C visita Sta. María do Azougue, guiados por Julián Ferrer, exprofesor do noso instituto e voluntario na igrexa.