Xeografía e historia

Visita a Sta. María do Azougue

14/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de Historia da Arte de 2º BAC C visita Sta. María do Azougue, guiados por Julián Ferrer, exprofesor do noso instituto e voluntario na igrexa.

Visita a Sta. María do Azougue

13/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de Historia da Arte de 2º BAC D visita Sta. María do Azougue, guiados por Julián Ferrer, exprofesor do noso instituto e voluntario na igrexa.

Actividade "Fálame da emigración". Afundación Abanca

Os días 19 e 20 de abril tiveron lugar no IES Francisco Aguiar os segundos encontros entre o alumnado de 4º de ESO e os maiores, que contaron a súa experiencia na emigración.

Neste segundo encontro, os rapaces explicaron os resultados dos traballos realizados tras contactar con algún emigrante ou persoa que lles pudo contar algo desta temática. Primeiro expuxeron os resultados publicamente e posteriormente en pequenos grupos traballaron algúns aspectos interaccionando cada grupo cun dos maiores. A experiencia foi valorada moi positivamente por todas as partes implicadas.

Visita histórico-cultural a Compostela

09/05/2023 06:45
09/05/2023 16:00
Etc/GMT+2

Os alumnos e alumnas de Historia do Mundo Contemporáneo realizan unha visita a Compostela, onde pasearán polo centro histórico, irán ao CGAC e coñecerán unha exposición na Fundación Abanca.

Proxección do documental "Dores"

28/04/2023 08:25
28/04/2023 09:45
Etc/GMT+2

Os grupos de 2º de Bacharelato asisten á proxección do documental "Dores", sobre os campos de concentración franquistas.

Saída didáctica a Compostela, de 2º de BAC

O alumnado de Historia da Arte, de 2º de Bacharelato, visitou onte Santiago de Compostela, onde puideron visitar, ademais do Pórtico da Gloria, o Parque de Bonaval e outros espazos emblemáticos da capital de Galiza.

Álbum: Curso 22-23 -> Saída didáctica de 2º BAC a Compostela

Visita a Compostela. 2º de BAC

28/03/2023
Etc/GMT+2

O alumnado de 2º de Bacharelato visita hoxe a catedral compostelana e, en xeral, a zona vella da capital de Galiza.

"Fálame de emigración". Obradoiro da Fundación Abanca

Os pasados días 15 e 16 de marzo tivo lugar como ven sendo habitual desde hai anos o encontro interxeneracional de persoas maiores cunha experiencia vivida na emigración cos nosos alumnos de 4º de ESO. A actividade organizouse por parte das profesoras Uxía Cagiao e Teresa Bellón, en coordinación con Afundación.

Nunha sesión de dúas horas por grupo tres persoas emigradas en Venezuela, Uruguai, Austria e Suiza compartiron miles de vivencias interesantes cos nosos alumnos-as, xerando posteriormente un diálogo interxeneracional. Dentro dun mes repetiremos a experiencia e nela os alumnos-as presentarán unha serie de traballos de investigación no seu entorno máis cercano coa mesma temática para compartir cos maiores os resultados.

Proxecto de colaboración coa Fundación Abanca

19/04/2023
Etc/GMT+2

Rematamos o proxecto de colaboración co espazo +60 de Afundación en Betanzos. Os maiores terán un segundo encontro co alumnado de 4º B e D para contarlles as súas experiencias na emigración.