Xeografía e historia

Fotografías do alumnado de 1º BAC de intercambio coa vila italiana de Finale Ligure

Iremos colgando neste álbum da galería fotográfica, as instantáneas que nos chegan do alumnado de 1º BAC que, dende o 12 ata o 19 deste mes, está nun intercambio en Finale Ligure (Italia).

Álbum: Viaxes e intercambios 2019-20 -> Intercambio con Finale Ligure (Italia)

Intercambio dos IES Francisco Aguiar e IES Adormideras co instituto de Finale Ligure en Italia

Finale Ligure

Intercambio conxunto cun grupo do IES de Adormideras en A Coruña á vila de Finale Ligure.

Acompañan ao alumnado de Betanzos Carmen Suárez e Julián Ferrer.

Datas: saída o 12 de febreiro, retorno o 19 de febreiro.

IES Adormideras IES Francisco Aguiar

Fálame da Escola. Proxecto interxeracional co Centro de maiores da Fundación Abanca. Encontros co alumnado de 4º A e 4º B da ESO

falame da escola

Continuación dos proxectos de colaboración co espazo +60 de Afundación en Betanzos. Os maiores terán un encontro co alumnado de 4º A e B para contarlles as súas experiencias nunha escola que sen dúbida era moi diferente da época dos ordenadores e os móviles, aínda que igual de enriquecedora e formativa.

Para observar críticamente e pensar acerca da sociedade que foi e a que nos toca vivir.

Horarios da actividade:

Grupo  Horario
4º A ESO de 8:45 a 10:25
4º B ESO de 11:30 a 13:25

Despedida do curso. Vídeo 'Francisco Aguiar por Julián' video entrevista do alumnado de TIC I

Compartimos con todos vós un pequeno vídeo elaborado polo alumnado de TIC I de 1º BAC. Os alumnos fixeron unha pequena entrevista (hai quen dí encerrona) a Julián Ferrer, profesor do departamento de Xeografía e Historia. Grazas Julián por colaborar sempre.

Video orixinal do alumnado de TIC I 2018/2019 do IES Francisco Aguiar de Betanzos.
Montaxe de Daniel V. e Noel F.
Iluminación  Diego e Javier.
Escenas de exteriores Oscar,  Héctor,  Noel e Alberto.
Claquetas Laura e Fabián.
Rexedores Candela e Alejandro
Profesora Carmen Núñez

O AGUIAR E A SOLIDARIEDADE INTERXERACIONAL. "Falamos da Escola"

Ninguén podía imaxinar a principio do pasado curso, 2017-2018, a onde chegaría a iniciativa que partía do noso compañeiro de Pedagoxía Terapéutica, Ramón Ferreño.  Animado polos encontros interxeracionais para falar da emigración Ramón propuxo  introducir nesa "conversa" un novo tema: a escola dos nosos maiores. Ofertaba, tamén, a súa propia explendida colección de materiais escolares doutras época para ilustrar o traballo.

Puxémonos en contacto con Afundación para presentar a proposta a Ana Doval e X. Lois Liñares, e a cousa pùxose a andar. O curso pasado experimentamos, como pilotos, os materiais no noso instituto. O traballo de Delfina Roibal, Julián Ferrer e Ramón Ferreño deu bos resultados aplicado ao alumnado de 2º ESO.

Este ano , volvemos a traballar coa  proposta,  pero dista volta con alumnado de 1º BAC. Había que perfeccionar porque queríase presentar en sociedade, convidar a outros centros a traballar con ela...

O video que presentamos recolle esta presentación no Instituto coruñés de Monte das Moas  co padriñado doutra colega historiadora, Ana Brea, e a presencia no acto de Delfina Ruibal.

Un paso máis na presenza da escola pública no noso entorno social,

unha ocasión máis dun Aguiar atento a cantas oportunidades xurdan de dignificar e mellorar o ensino público.

Álbum de fotos: Día da solidariedade interxeracional. Lecturas cos maiores no espazo +60 de Afundación en Betanzos

Preme na imaxe e navega coas frechas.

Álbum: Actividades 2018-2019 -> Día da solidariedade interxeracional. Lecturas cos maiores no espazo +60 de Afun

día da solidariedade interxeracional

Luns 29 de abril 2019

Un pequeno grupo de alumnos/as de 3º da ESO acudirá, acompañado por Carmen Suárez do Departamento deLingua e Literatura Galega e  Julián Ferrer, do departamento de Xeografía e Historia ao espazo +60 de Afundación en Betanzos para compartir lecturas cos nosos maiores. Celebramos así o 29 de abril día internacional da solidariedade interxeracional. Saída ao redor das 11:30 e volta ás 14:00.

Fotografía orixinal Afundación