Radio na Biblio

Entradas relacionadas coa Radio da Biblioteca

ENTREVISTA A ROSALÍA DE CASTRO ( ITI)

Entrevistas ficticias, feitas polo alumnado, para conmemorar o día de Rosalía de Castro.

Poetízate. RADIO con 1º de ESO.

O alumnado de 1º de ESO está a iniciarse na elaboración de podcast . Desde a materia de Lingua galega , propúxoselles recitar poemas de autores e autoras da nosa literatura e xa van chegando as primeiras colaboracións.

Os traballos están subidos no programa POETÍZATE  DE  SON AGUIAR na plataforma IVOOX  e serán tamén publicados na sección  RADIO NA BIBLIO desta web.

Velaquí o primeiro :

" Perdín un bico" un poema de Antonio García Teijeiro incluído no libro Para cantar e contar recitado por Adriana Naveiro.

Poetízate. Poesía recitada por 1º de ESO en SON AGUIAR.

Poema "abril " da obra Cantigas para aprender a soñar de Ana María Fernández

Recita Pablo Bugallo

Poema "rúas " da obra Versos da tarde laranxa  de Ana María Fernández .

Recita Sabela Gómez

Poema "Xoguete", de Neira Vilas e Anisia Miranda, na obra Cantarolas .

Recita Mar Rodríguez

Poema de Fran Alonso , incuído na obra Cidades.

Recita Juana Barreiro

Poema "O rato" incluído na obra Zoonetos de Antón Cortizas.

Recita Elisa Galdón

Poema " A fala" de Manuel María pertencente á obra   As rúas do vento ceibe.

Recita Daphne Fiaño

Poema "Soño"  da obra O xardín de Irene de Xosé Neira Vilas .

Recita Amanda Rico

Poema "Xoguete", de Neira Vilas e Anisia Miranda, na obra Cantarolas .

Recita Carmen Suárez Cal.

"A porta" . Poema de María Canosa ( en Vagalume de versos ) .

Recita Samuel Edreira Pita

Poema " o tren" de Concha Blanco.

Recita Alejandro Carro.

Poema " Perdín un bico " de Antonio García Teijeiro incluído no libro  Para Cantar e Contar.

Recita Adriana Naveiro

Poema " Treboada" de Xosé Neira ( Un niño no xardín) .

Recita Julia Seijo.

"Era unha vez unha quimbamba" de Antón Cortizas.

Recita Nicole Alejandra Fernández

" Palabras" Poema da obra O Xardín do Pasatempo de Ramiro Fonte.

Recita Celia Matos

"Toy Story 1", de Carlos Negro, por Inés Becerra

"TOY STORY 1", é un poema de Carlos Negro

no seu poemario "Masculino Singular" (Xerais, 2016)

A lectura (magnífica!) de Inés Becerra Pena de 1º da ESO

Día de Rosalía 2021, recitado de poemas de Rosalía para coñecer e difundir a súa obra. Son Aguiar. Radio na Biblio

Compartimos con todos vós os poemas de Rosalía de Castro recitados por alumnado de 1º BAC e 4º da ESO para conmemorar o seu día, 24 de febreiro.

Grazas aos participantes por prestar voz e sentimento ás palabras da nosa escritora. Grazas por dar voz á nosa lingua e a nosa radio. Grazas tamén a Carme Suárez por esta iniciativa que inclúe 52 poemas dos que non quixo renunciar a ningún, dándolle voz a todo o seu alumnado.

Á pregunta, ''cal foi o recitado que máis che gustou?'', Carme non quixo contestar. Poderías axudarnos ti a decidir cal é o poema máis sentido, a mellor interpretación, ... Envíanos se queres a resposta á nosa conta de correo da biblio.

13 de febreiro: Día mundial da Radio. A radio do noso IES necesita un nome e un logo. Anímate a participar

Hoxe, 13 de febreiro, día mundial da radio, o equipo da Biblioteca convoca o concurso para buscar un nome e un logotipo para a nosa radio.  Animádevos a participar.

radio na biblio

13 de febreiro: Día mundial da Radio. Formación do alumnado Radio na Biblio

Este pasado 11 de febreiro, alumnado de 1º e 4º da ESO das optativas 'Investigación e tratamento da información' e 'TIC' , asistiron a unha iniciación radiofónica a cargo de Sergio Pascual de 'Laboratorio de Radio'.

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Formación do alumnado Radio na Biblio

Formación para o alumnado de ESO1A e TIC 4 ESO a cargo de Laboratorio de Radio

radio na biblio

Martes 11 de febreiro de 2020.

Na Biblioteca e anexo, dous profesionais de 'Laboratorio de Radio' traballarán co alumnado ESO1A e ESO4TIC. Horarios:

Grupo Horario
ESO 1º A de 8:55 a 10:25
ESO 4º (optativa TIC) de 10:40 a 12:10

#Meteoescolas Aguiar, Toleou o tempo? Intro radiofónica e instrumentos feitos en clase de Tecnoloxía

Novas aventuras do equipo de profesoras impulsoras do proxecto Meteoescolas

Toleou o tempo?

Que o profesorado asiste a unha formación do, tamén novo, proxecto Radio na Biblio, pois aproveitamos e explicamos, nunha breve cuña radiofónica,  os nosos motivos...

Que os 3º da ESO teñen un anaquiño libre no taller de Tecnoloxía ..., pois que constrúan instrumentos para realizar medicións meteorolóxica.

Achégase bó tempo, a sol xusta e a choiva necesaria, para que maduren os froitos duns, quén sabe, futurxs meteorólogxs.

meteoescolas meteoescolas