Radio na Biblio

Entradas relacionadas coa Radio da Biblioteca

13 de febreiro: Día mundial da Radio. A radio do noso IES necesita un nome e un logo. Anímate a participar

Hoxe, 13 de febreiro, día mundial da radio, o equipo da Biblioteca convoca o concurso para buscar un nome e un logotipo para a nosa radio.  Animádevos a participar.

radio na biblio

13 de febreiro: Día mundial da Radio. Formación do alumnado Radio na Biblio

Este pasado 11 de febreiro, alumnado de 1º e 4º da ESO das optativas 'Investigación e tratamento da información' e 'TIC' , asistiron a unha iniciación radiofónica a cargo de Sergio Pascual de 'Laboratorio de Radio'.

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Formación do alumnado Radio na Biblio

Formación para o alumnado de ESO1A e TIC 4 ESO a cargo de Laboratorio de Radio

radio na biblio

Martes 11 de febreiro de 2020.

Na Biblioteca e anexo, dous profesionais de 'Laboratorio de Radio' traballarán co alumnado ESO1A e ESO4TIC. Horarios:

Grupo Horario
ESO 1º A de 8:55 a 10:25
ESO 4º (optativa TIC) de 10:40 a 12:10

#Meteoescolas Aguiar, Toleou o tempo? Intro radiofónica e instrumentos feitos en clase de Tecnoloxía

Novas aventuras do equipo de profesoras impulsoras do proxecto Meteoescolas

Toleou o tempo?

Que o profesorado asiste a unha formación do, tamén novo, proxecto Radio na Biblio, pois aproveitamos e explicamos, nunha breve cuña radiofónica,  os nosos motivos...

Que os 3º da ESO teñen un anaquiño libre no taller de Tecnoloxía ..., pois que constrúan instrumentos para realizar medicións meteorolóxica.

Achégase bó tempo, a sol xusta e a choiva necesaria, para que maduren os froitos duns, quén sabe, futurxs meteorólogxs.

meteoescolas meteoescolas