Educación Plástica e Visual

Pareidolia - exposición fotográfica

A pareidolia é un fenómeno psicolóxico mediante o que unha imaxe aleatoria é percibida polo cerebro coma unha forma recoñecible.

O alumnado de 3º da ESO de Educación Plástica, Visual e Audiovisual buscou na vida cotiá exemplos deste fenómeno. Podedes ver máis pinchando na foto!

Visita á exposición de Helmut Newton

10/01/2024
Etc/GMT+1

O departamento de Plástica organiza unha visita guiada á exposición de Helmut Newton na Coruña para alumnado de 3º da ESO.

Visita á exposición de Helmut Newton

08/01/2024
Etc/GMT+1

Saída fotográfica 3º ESO - Cores na cidade

Nos últimos días de maio, os alumnos e alumnas de 3º de ESO saíron facer fotografías por Betanzos adiante, no marco da materia de Plástica e baixo a supervisión do profesor José Manuel Rey.

As fotos do alumnado reflicten as cores da cidade de Betanzos.

Álbum: Curso 22-23 -> Cores na cidade

MEDIACCIÓN: UNHA INTERVENCIÓN DO PROXECTO TERRA

20/06/2023 16:41
Europe/Andorra

Posan nesta fotografía as rapazas e rapaces que constitúen o Equipo de MediAcción do noso centro.

Para embelecer este seu espazo contaron coa axuda dos alumnos de Educación Plástica e Visual de 3º de ESO que plasmaron na parede, coa supervisión de X.M Rey Bao, a primaveral proposta da súa compañeira Noelia Yáñez Gómez, artista interdisciplinar á que temos que felicitar tamén por outro logro, este musical: ven de ser seleccionada para formar parte da Orquesta infantil da Sinfónica de Galicia.

"bd. ban-de". Revista de Banda Deseñada do IES Francisco Aguiar nº 15

O Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística do IES Francisco Aguiar publicou, un ano máis (e van 15!), a súa revista de banda deseñada, Ban-De, que ten como eixe temático o Parque enciclopédico do Pasatempo.

(Podedes acceder á revista picando no enlace)

Saída didáctica á Coruña, de 1º de ESO

02/06/2023
Etc/GMT+2

O alumnado de 1º de ESO B e C visita hoxe a Casa Museo de Pablo Picasso. Además, realizan un percorrido sobre Isabel Zendal.

Saída didáctica á Coruña, para 1º de ESO

24/05/2023
Etc/GMT+2

O alumnado de 1º de ESO A e D visita hoxe a Casa Museo de Pablo Picasso. Además, realizan un percorrido sobre Isabel Zendal.

Prácticas fotográficas 3º ESO (4)

25/05/2023
Etc/GMT+2

O día 25 de maio o grupo de 3ºD sae do instituto para tomar fotografías co profesor J.M. Rey.