Educación Plástica e Visual

Mural refracción da luz (homenaxe a Pink Floyd Dark Side of the Moon) nova sorpresa do alumnado de EPAV para o corredor do laboratorio de FeQ

O alumnado de Educación Plástica e Visual co profesor José Manuel Rey Bao á fronte, dentro do Proxecto Terra do COAG (Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia), no apartado 'Dereito ao hábitat', volve a sorprendernos cun artístico mural. Instalado no corredor dos laboratorios de Física e Química mostra a refracción dun feixe de luz branca separándose nas cores do espectro visible. Ao mesmo tempo, fai unha homenaxe á icónica portada do disco do grupo de rock sinfónico Pink Floyd no que moitos califican coma a súa obra máis representativa 'Dark side of tht moon'.

dark side of the moon dark side of the moon
dark side of the moon

Lembramos tamén nesta entrada, intervencións pasadas feitas tamén polo alumnado de Rey Bao coma o mural 'Evolución', o mural da 'Táboa Periódica',  e os pintaportas dos baños do alumnado do edificio principal (1º andar e 2º andar), entre outras....

Saídas fotográficas por Betanzos dos 3º da ESO

fotografiaencurso

Ao longo desta semana, o alumnado dos grupos A, B eC de 3º da ESO, acompañados por  Julián Ferrer (Dpto Hª) e J.M. Rey (Dpto. Artes Plásticas), fará un percorrido introdutorio polo Casco Histórico e o trazado urbano da cidade medieval de Betanzos a modo de estímulo da mirada fotográfica. A actividade ten carácter gratuito e está vinculada ao proxecto 'Fotografía en curso' e servirá como achegamento para un posterior traballo fotográfico.

Galería fotográfica #clubdeciencia novembro 'Maquetando a ciencia'

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Club de Ciencia 19-20 -> Novembro: Maquetando a ciencia

Entrega da mención de honra da Balconada co título 'Doce' na edición Betanzos 800 anos

O pasado 12 de agosto, na sala de plenos do Concello, as alumnas autoras da Balconada 'Doce' e o seu profesor J.M. Rey Bao, recolleron diplomas acreditativos e agasallos da mán da alcaldesa María Barral. Moi orgullosos deste gran logro. Parabéns!

fotografiando ao fotógrafo premiadas
premiados

A BALCONADA DAS ALUMNAS DO AGUIAR CONSEGUE UNHA MENCIÓN DE HONRA

Moi satisfeitos por este logro:
A balconada n.º 22, titulada Doce, realizada por grupo dalumnas de o IES Francisco Aguiar formado por Ana Boado, Celia Cernadas, Ana Pérez e Sonia Vázquez, baixo o asesoramento do profesor José Manuel Rey Bao, consegue unha Mención de Honra.

Primeiro premio. Balconada número 15 “ Tempus fugit” da autora Aida Rodríguez Donoso

Balconada 2019 proposta do alumnado de 4ºESO para #Betanzos800 #Balconadas #2019oanodeBetanzos

Betanzos está xa engalanado coas Balconadas e, por segundo ano consecutivo o alumnado de Educación Plástica de 4º con José M. Rey Bao á fronte, presenta unha creación propia. Este ano, a proposta é un calendario agrícola inscrito no rosetón principal de Santa María do Azougue.

Balconada Balconada

Compartimos as fotografías da balconada na súa ubicación e de novo o álbum, con máis fotografías do proceso de creación, incluíndo unha espectacular (dou fé) tarta de iogur con rosetón de chocolate receta exclusiva de Sonia. Preme na imaxe para navegar polo álbum ou accede á nosa galería fotográfica

Álbum: Departamento de Plástica e Visual 2018-2019 -> Balconada 4ºESO

Preparandonos para as #Balconadas2019

Aínda que xa rematamos o curso, un pequeno grupo de alumnos/as de 4º da ESO continúa a vir a traballar ao centro. O seu traballo, algo con moito significado e cunha gran ilusión, unha balconada que agardamos entre a concurso na edición de Balconadas 800 aniversario. A proposta representa un calendario agrícola dentro do rosetón da igrexa de Santa Mª do Azouge. Noraboa a todos os participantes na súa elaboración polo seu bó facer e creatividade.

Álbum: Departamento de Plástica e Visual 2018-2019 -> Balconada 4ºESO

Gañadores/as do Safari Fotopoético 2019

Se a fotografía axuda ás persoas a ver e a poesía a sentir, a fotopoesía, lévanos máis aló. O safari fotopoético en 3º da ESO é xa unha tradición con froitos que non deixan a ninguén indiferente.

Nesta ocasión, no 800 aniversario do traslado da vila de Betanzos centramos as fotopoesías en Betanzos e na figura da soldadeira do medievo María Balteira.