Física e química

Visita á farmacia de Couceiro en Betanzos. Semana da #ciencia e da #tecnoloxía

farmacia

O pasado xoves 2 de maio, un grupo de alumnos/as de 1º de bacharelato A, acompañados da súa profesora de Física e Química, Mª Luisa Muíño Rey, realizaron unha visita á farmacia de Couceiro. Este é un lugar singular, querido por todos os betanceiros/as, admirado polos seus visitantes. O establecemento comercial máis antigo de Galicia, sempre na mesma ubicación, a farmacia é un pequeno museo. Agradecémoslle a súa farmacéutica, María Sánchez, a súa dedicación ao guiarnos dende a botica con instrumental antigo e modelos de balanzas, ata o laboratorio, onde aínda hoxe elaboran artesanalmente tratamentos específicos.

Charla ' Qué ten que ver a química con nós?' para 1º Bacharelato e 4º de Física e Qímica

Ricardo Riguera Vega

Mércores 27 de Febreiro

Charla do programa a ponte co ensino medio da USC. Organizada polos departamentos de Orientación e Física e Química. Destinada a alumnado de Física e Química de 1º de BAC e 4º da ESO.

Correrá a cargo do profesor Ricardo Riguera Vega, catedrático de Química Inorgánica en la USC.

Actualizamos esta entrada cunhas fotografías desta interesante charla que podedes atopar na galería fotográfica do centro dentro das actividades do curso 18/19.

charla charla charla

Club de ciencia febreiro 'A maxia da Química' imaxes 1ª sesión e convocatoria da 2ª

Aproveitando que o vindeiro xoves 28 de febreiro teremos a 2ª reunión do Club de Ciencia 'A maxia da química', compartimos convosco algunhas instantáneas do que fixemos na 1ª sesión. Gracias ao alumnado con vocación científica que nos está verdaderamente a sorprender ca súa fidelidade, interese e participación.

Preme na imaxe para ver as fotografías ou accede á galería fotográfica do centro e explora os álbumes do Club de Ciencia.

Álbum: Club ciencia -> Club Ciencia Febreiro 'A maxia da química'

Charla 'Moléculas en acción' para alumnado 1º BAC Ciencias e 2º BAC Química

moléculas en acción

O vindeiro mércores 23 de xaneiro no salón de actos de 10:25 a 11:15 para alumnado de ciencias de 1º BAC e Química de 2º BAC.

Organizado polos Departamentos de Física e Química e Orientación. Dentro do programa 'A Ponte' da Universidade de Santiago de Compostela.

Charla a cargo do profesor José Ramón Leis Fidalgo. Consiste nunha serie de demostracións en vivo de experimentos de química e física e a explicación dos mesmos baseada na estrutura e propiedades das moléculas que os constitúen.

Visita ENDESA 16.V.2018

Con avaría do transporte incluida e desafiando todo tipo de dificultades,  o Departamento de Física e Química, o mércores 16 de maio, levou a alumnos e alumnas de 1º BAC para visitar a Central Térmica de As Pontes e o lago que trata de recuperar ambientalmente a zona,  logo da explotación de décadas pasadas.

Estiveron acompañados polas profesoras Luisa Muiño e Pilar Mosquera.

Central térmica de As Pontes. 2.V.2018

Dentro da programación do Departamento de Física e Química, o mércores 2 de maio alumnos e alumnas de 1º BAC visitaron a Central Térmica de As Pontes e o lago que trata de recuperar ambientalmente a zona,  logo da explotación de décadas pasadas.

Estiveron acompañados polos profesores Chus Santamariña e Juan M. Neira.

O Radón e a nosa Semana da Ciencia na prensa

Alumnos del Francisco Aguiar reciben nociones del gas radón en la Semana de la Ciencia

redacción | Betanzos 27.04.2018 | 01:54

Responsables de Inteko, ayer, con los alumnos del instituto.

Responsables de Inteko, ayer, con los alumnos del instituto. la opinión

La empresa especializada en medición, detección y extracción de gas radón, Inteko Radón Galicia, participó ayer en la Semana de la Ciencia que organiza el instituto Francisco Aguiar, de Betanzos. La empresa explicó a los alumnos de cuarto de la ESO nociones básicas sobre el gas radón y sus riesgos El objetivo de estas charlas formativas es alertar de los perjuicios sobre la población derivados de la exposición a altas concentraciones de este gas radioactivo natural

4º DÍA DA SEMANA DA CIENCIA E DA TECNOLOXÍA

A ciencia vai tomandolle o gusto aos nosos corridores e patios.

Segue a ser xoguetona en xincanas ou busca_ciencias na Biblioteca.

Apetécelle sorprendernos co papel de moitas mulleres esquecidas no mundo da ciencia e da tecnoloxía.

Engaiólanos imprimindo en 3D ou coa Rasperry Pi

Convídanos a ser críticos coa realidade medindo o Radón.

Ciencia para sermos no mundo en que vivimos!

Coñecer o Gas Natural pode ser divertido? FUNGASTIC

“Durante anos, un equipo de científicos traballou en segredo para desenvolver unha fórmula coa que satisfacer a nosa necesidade enerxética sen alterar a disponibilidade de recursos naturais. Pero repentinamente abandonan o laboratorio deixando unha inquedante mensaxe no que piden axuda para protexer a súa investigación e dala a coñecer ao mundo… ¿Seremos capaces de axudalos?”

Nos vindeiros 21, 22 e 23 de marzo o noso alumnado de 3º e 4º da ESO terá a oportunidade de descubrir algúns dos secretos máis apaixoantes e tamén os máis divertidos do Gas Natural.

Cada grupo disporá dunha clase para achegarse a estes coñecementos coa axuda  dos monitores da Fundación Gas Natural Fenosa. Eles serán os encargados de guiar ao noso alumnado cunha serie de actividades participativas e de descubremento para coñecer este importante recurso enerxético. Trátase dunha actividade participativa que aplica técnicas de deducción e incorpora ferramentas dixitales de realidade virtual e realidade aumentada e desenvolve as intelixencias múltiples do alumnado.

Velai o programa de actividades para estes tres días de remate de trimestre.

Mércores 21

Xoves 22