Ciclo formativo

Nova proposta de escaparate do alumnado do CS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais

escaparate

Novo proxecto de escaparate do alumnado do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais da mán da súa profesora Sol Seoane. Desta volta, o alumnado, sorpréndenos cunha proposta minimalista pero potente e efectiva que podería servir tanto para unha tenda gourmet especializada en cafés coma para un comercio de electrodomésticos.

Parabéns o alumnado por todo o traballo que culmina con esta proposta.

VISITA DO ALUMNADO DO CICLO A GADISA. 3.V.2016

"Visita do Alumnado do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais a GADISA"

O martes 3 de maio,   alumnado e profesorado realizaron unha visita didáctica as instalación de GADISA, empresa ubicado en Betanzos no polígono de Piadela.

A visita consistiu nunha charla sobre a estrutura e organización da empresa polo departamento de RRHH. Así mesmo a responsable de Márketing Dixital e ex-alumna do ciclo comentou as características neste ámbito.

Seguidamente percorreron as instalacións.

Visita do alumnado do Ciclo á Cooperativa FEIRACO

O martes 19 de abril os alumnos da Superior Xestión de Vendas e Espazos Comerciais iniciaron o seu programa de visitas didácticas cunha visita a FEIRACO.

Na visita coñeceron a comercialización dos seus produtos, a problemática do sector lácteo, percorreron á fábrica e seguidamente asistiron a unha charla sobre o emprendemento cooperativo no ámbito rural.

Convocatoria de probas para acceso a ciclos formativos de formación profesional de grao medio e superior

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2016
Xúntase a Orde do 2 de febreiro de 2016 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2016.

Destinatarios e prazo de inscrición nas probas de acceso:

• Ciclos formativos de grao medio: convocatoria dirixida a persoas que non posúan o título de graduado en educación secundaria obrigatoria nin un título de formación profesional básica, nin outros estudos equivalentes para os efectos de acceso.  O prazo de presentación estará abranguido entre os días 4 ao 15 de abril de 2016, ambos os dous incluídos.
  • Ciclos formativos de grao superior: convocatoria dirixida a persoas que non posúan o título de bacharelato nin un título de técnico de for- mación profesional, nin outros estudos equivalentes para os efectos de acceso. O prazo de presentación estará abranguido entre os días 15 ao 26 de febreiro de 2016, ambos os dous incluídos.

INFORMACIÓN XERAL

Nos seguintes enlaces poderás atopar toda a información referente aos ciclos formativos

FP Ciclos Formativos: Información xeral

CS DE XESTIÓN COMERCIAL E MARKETING