Ciclo Superior

Visita a Maruxas de Nata

14/12/2023
Etc/GMT+1

O departamento do Ciclo Superior organizou unha nova visita empresarial. Desta volta, á empresa Maruxas de Nata, en San Sadurniño.

Visita ao Mercadona

05/12/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 2º do Ciclo Superior fixo unha visita ao Mercadona, para aprender como funciona unha grande superficie.

Visita guiada polo Porto da Coruña

28/11/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 2º do Ciclo Superior e o de Empresa e Deseño de Negocio de 2º de Bacharelato fixeron unha visita guiada polo Porto da Coruña.

Visita á empresa Daveiga + Balneario de Guitiriz

13/11/2023
Etc/GMT+1

O noso alumnado do ciclo visitou a empresa Daveiga e o Balneario de Guitiriz.

DESCUBRIMOS O MUNDO EMPRESARIAL: VISITA DO ALUMNADO DE CICLOS FORMATIVOS A DA VEIGA (Chantada)

Unha xornada moi enriquecedora na que tivemos a ocasión de mergullarnos no mundo empresarial a través da visita a Da Veiga, que ofreceu ó alumnado dos Ciclos de Comercio e Marketing unha visión integral do proceso produtivo da compañía e unha inmersión nos fundamentos nos que se basea o seu éxito.

Xosé Lois Llamazares, Coordinador Xeral de Da Veiga, revelounos os elementos esenciais na creación da empresa e a misión e valores que a impulsan, destacando o compromiso coa contorna, a  sostenibilidade e a innovación. Ademais, achegounos información técnica dos seus desafíos e logros mais recentes.

Posteriormente realizamos un pormenorizado detallado polas instalacións, onde observamos cada fase do proceso produtivo, destacando os rigorosos estándares de calidade e a eficiencia na produción.
Con esta experiencia Da Veiga amósasenos como un exemplo inspirador de éxito empresarial que motiva ó alumnado a traballar pola excelencia nas súas futuras carreiras profesionais.

Percorridos por Betanzos

Ao longo dos meses de setembro e outubro, o alumnado de 1º CS Márketing e Publicidade e 2º CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais fixo diversos roteiros por Betanzos para coñecer a contorna. Estas actividades enmárcanse dentro do proxecto de dinamización lingüística DinamizaBE, que busca a dinamización turística e comercial da zona.

O noso agradecemento a Elena Carro, técnica de Turismo do Concello de Betanzos, por guiarnos durante os percorridos.

Visita ás instalacións loxísticas de "Pull and Bear", en Narón

03/02/2023 07:30
03/02/2023 12:15
Etc/GMT+2

O alumnado de Ciclo Formativo realizará unha visita formativa ás instalacións de Inditex, no Polígono de Narón, complementada cunha visita á exposición de fotogorafía "Mujer y Danza", en Pontedeume.

Bolsas da FUAC para titulados/as

08/02/2023 11:00
08/02/2023 12:00
Etc/GMT+2

O 8 de febreiro Laura Suárez Calvelo, da FUAc, visitará o centro para dar a coñecer ao alumnado que remata este curso as oportunidades de emprego que oferece a FUAC a través das dúas bolsas.

Visita á sección de hipermercado de Eroski

22/11/2022 14:15
22/11/2022 16:30
Etc/GMT+2

O alumnado de ciclo visita o hipermercado Eroski para coñecer un caso real dunha política de implantación de produtos dentro dos lineais, así como a planificación e preparación de campañas de promoción como o Black Friday.

EMPRENDER: UNHA VIAXE HEROICA

O 13 de outubro os alumnos do CS de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais asistiron a unha conferencia sobre o espíritu emprendedor impartida por Angel Noguerol da Cámara de Comercio de A Coruña.

Na charla abordáronse as cualidades que debe reunir a persoa que decide emprender un negocio pola súa conta e o camino que debe seguir para poñer en marcha o seu proxecto, así como as diversas axudas (económicas e/ou de consultoría) que ofrecen as Institucións, con especial referencia ó programa España Emprende da Cámara de Comercio.

Nunha segunda parte relatáronse diversas experiencias emprendedodras de éxito que poden servir de referencia a futuros candidatos, como Angel Cycle Works.

Interesantísima xornada apra achegar o reto do empredemento á xente nova.