Lingua Galega e Literatura

Videocríticas do alumnado de 4ºESO (1ª parte)

Esta é a primeira das videocríticas que o alumnado de 4º da ESO fixo na materia de Lingua Galega e Literatura. Conteñen unha suxerencia lectora para este Nadal: 'O Corazón de Xúpiter' de Ledicia Costas.

Achegándonos á palabra: obradoiro literario

25/11/2020 08:35
25/11/2020 12:15

Apiario - Cartografías Literarias Obradoiro de escrita... | Facebook

"Achegándonos á palabra" é un obradoiro literario, impartido polo Grupo Apiario e organizado polo Departamento Didáctico de Normalización lingüística.

O obxectivo é traballar a competencia artística e lingüística do noso alumnado, traballando a lingua escrita.

O obradoiro desenvolverase o 25 de novembro e está destinado aos grupos de 3º C e 3º D de ESO.

"Carvalho Calero: un espazo, un tempo, un creador".

28/10/2020 09:45
29/10/2020 09:35

Archivo:Ricardo Carballo Calero na súa xuventude.jpg - Wikipedia, la  enciclopedia libre

Obradoiro que quere dar a coñecer ao alumnado de 1º de BAC D e E a figura homenaxeada no Día das Letras Galega 2019.

ENTREVISTA A GARCHU (MEMBRO DE EZETAERRE grupo de RAP galego) por alumnado de 4º ESO

ezetaerre entrevista

Preme nas imaxes para descargar o traballo e a entrevista realizada por  Marina, Paula Mato,Lourdes e Inés de 4º ESO sobre o grupo de Rap Galego EZETAERRE

Poesía en galego des-confinada

Compartimos algún dos poemas creados durante o confinamento polo alumnado de Xema Sanxurxo.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> poesía galega des-confinada

REFRÁNS. TOLEOU O TEMPO? por Xema Sanxurxo #Meteoescolas Toleou o tempo?

Da colaboración dos departamentos de Galego e Matemáticas, dentro do proxecto Meteoescolas Toleou o tempo? nace este refraneiro climatolóxico que agardamos vos guste.

'O galego hoxe', compartimos o magnífico traballo de Nuria de 4º ESO

Compartimos con todos vós o excelente traballo realizado por Nuria coma exemplo representativo dos traballos que o alumnado de 4º ESO realizou coa súa profesora Carmen Suárez.

24 de febreiro Día de Rosalía no 'Aguiar'

Sempre Rosalía Sempre Rosalía

Hoxe foron varias as actividades desenvoltas para conmemorar o día de Rosalía no Aguiar, primeiro o espectáculo teatral 'Sempre Rosalía' de Producións Dispersas para 1º BAC e 4º e 3º da ESO, organizado polo Departamento de Normalización Lingüística en colaboración con Concello de Betanzos.

Os de 1º e 2º da ESO tiveron a lectura dunha escolma de poemas preparados na titoría polo alumnado de 4º D con Natalia Pou.

Rosa

Tamén temos os corredores adornados con produccións do alumnado de 4º ESO e a saída poética do alumnado de 4ºB por Betanzos repartindo caraveis e poemas de balde.

Rosalía Rosalía Rosalía
Rosalía Rosalía