Lingua Galega e Literatura

Día das #letrasgalegas 2019: A figura de 'Antón Fraguas' narrado para os 2º da ESO

Xoves 16 de maio de 2019.

De 10:40 a 11:30, no salón de actos, a actriz e contadora de historias, Soledad Felloza co espectáculo 'Do teu xardín', acerca ao alumnado dos 2º da ESO a figura de Antón Fraguas, homenaxeado neste día das letras galegas 2019.

Antón Fraguas

martes 14 de maio: Roteiro 'A Esmorga' por Ourense para 1º de BAC A e B

Os vindeiros 14 e 21 de maio os alumnos de 1º de Bacharelato viaxarán na procura das pegadas de "A Esmorga", obra de Eduardo Blanco Amor, na cidade na que se desenvolve a novela, Ourense.

Descubrir eses espazos, as rúas, tabernas, fontes... como un xeito de achegarse a esta obra é unha proposta do Departamento de Lingua e Literatura Galega  que completa perfectamente o traballo nas aulas sobre esta obra cumio da literatura galega.

roteiro a esmorga

A viaxe desenvolverase en dúas quendas:

Día Grupos
14 Maio BAC1º A , BAC 1ºB
21 Maio BAC 1ºC, BAC1º D , BAC 1ºE

Venres 10 maio Teatro no liceo para os 4º da ESO: 'Pelos na lingua' de Talía teatro

pelos na lingua

Organizado polo departamento de Normalización lingüística en colaboración co Concello de Betanzos. O alumnado de 4º da ESO asistirá á representación teatral da obra 'Pelos na lingua' de Talía teatro no edificio Liceo de Betanzos. De 12:00 a 13:30.

Ángel Arcay Barral e o misterio do parque do Pasatempo

O pasado luns recibimos no centro a Ángel Arcay Barral, respondía á chamada de Elvira Castro e Carmen Suárez de Lingua Castelá e Galega respectivamente que propuxeron ao alumnado de 1º e 2º de ESO a elaboración de relatos curtos de misterio ambientados no parque do Pasatempo.

Como todo bó escritor/a tén que documentarse, Ángel acudiu para axudarnos a comprender a historia e ademáis, deixou unhas 'xoias' para que o alumnado se documente con calma, en forma de conta de Instagram @betanzos800pasatempo e en forma de blog https://pasatempoaguiar.wordpress.com/.

Por todo o seu traballo e a extensa labor didáctica que Ángel e a Asociación de Amigos Parque do Pasatempo están a facer na recuperación do parque.

Grazas!

Álbum: Actividades 2018-2019 -> 'O Pasatempo' , charla co historiador Ángel Arcay Barral

Concurso Relato Curto Coca-Cola

O pasado venres 15 de marzo unha pequena expedición de alumnos e alumnas de 2º de ESO do 'Aguiar' desprazouse para asistir ao Concurso de Relato Curto Coca-Cola acompañados de Carme Suárez do Departamento de Lingua Galega e Literatura. Á espera de que o xurado avalíe os traballos, só nos cabe felicitar a todos os participantes seleccionados pois xa son todos uns campións por asistir en calidade de grandes relatistas.

relato curto

Día da poesía: 'Ninguén é poeta' a cargo do grupo Aldaolado para 1º BAC

Luns 18 de Marzo 2019

Celebración do día da poesía cunha actividade organizada por Xan Munín Neira, xefe do Departamento de Normalización Lingüística e profesor de Lingua Galega e Literatura en colaboración co Concello de Betanzos.

De 10:25 a 11:15 no salón de actos para todos os 1ºBAC

A actividade correrá a cargo do grupo Aldaolado  do que vos animamos a ver moitas das súas actuacións que se atopan grabadas en vídeo na plataforma youtube.

día da poesía

Xincana literaria para o alumnado de 1ºA e B da ESO

Xandobela

O martes 26 de febreiro, celebrando aínda que seña algo tarde o día de Rosalía. Organizada polos Departamentos de Normalización Lingüística e Lingua Galega e Literatura a través do Concello de Betanzos.

A actividade desenvolverase no Ximnasio de 9:35 á 10:40 aproximadamente e virá da man do grupo de educación e dinamización sociocultural Xandobela.

Concello de Betanzos

Encontro coa escritora Andrea Maceiras para os 3º e 2º da ESO

charla Andrea Maceiras

Este vindeiro martes 12 de febreiro pola tarde, de novo a escritora Andrea Maceiras visita o 'Aguiar' para charlar co alumnado da ESO das obras que estiveron a ler. No salón de actos, organizado polo Departamento de Lingua Galega e Literatura e nos horarios:

3º ESO     de 16:20 a 17:10

2º ESO     de 17:10 a 18:00

Espectáculo musical a cargo de Lydia Botana no Fórum Metropolitano para os 1º da ESO

Lydia Botana

Martes 20 de Novembro

Organizado polo Departamento de Lingua Galega e Literatura para todos os 1º da ESO

O espectáculo comezará ás 12:00 no Forum Metropolitano da Coruña.

A saída está prevista sobre as 11:00 para chegar ás 13:25.