Exposición e Gañadores das mellores 'Guías da viaxe a Londres 2019'

Temos no corredor de entrada do 'Aguiar' unha pequena mesa chea de grandes tesouros. Teñen estos formas de cuadernos nos que o alumnado que participou na viaxe a Londres 2019 relata a experiencia vivida. E, por contido, coidado e estética, son realmente sorprendentes.

Parabéns a todo o alumnado que plasmou nestas coidadas guías a súa experiencia de viaxe. Parabéns tamén aos profesores do departamento de Inglés pola proposta desta actividade formativa que cristaliza en pequenos diarios de viaxe, cheos de fotografías e recordos que servirán, sen dúbida, para gardar mellor si cabe as experiencias vividas nesta pasada viaxe.

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Viaxes e intercambios 2019-20 -> Guías da viaxe a Londres

Teatro Don Juan Tenorio no Ágora de A Coruña para os 4º da ESO

Tenorio de Zorrilla

20 novembro 2019

O alumnado de 4º da ESO asistirá a unha representación teatral da obra de José Zorrilla no centro Ágora de A Coruña.

Saída ás 9:15

Chegada ás 13:25

Crónica en imaxes da viaxe a Londres de 4º de ESO curso 2019-20

Imaxes da expedición de alumnos/as do 'Aguiar' a Londres. Coma vedes, o tempo acompáñalles máis ca aquí, perfecto para as visitas turístico-culturais que teñen programadas.

Podedes consultar o álbum da Viaxe na galería fotográfica do centro ou premer na imaxe e navegar con frechas polas fotografías.

Álbum: Viaxes e intercambios 2019-20 -> Viaxe a Londres

Reunión informativa Viaxe a Londres 2019 luns 23 setembro ás 18:00h

23/09/2019 18:00

londres

Convócase aos pais/nais/titores do alumnado que participará na Viaxe a Londres 2019 a unha reunión o vindeiro luns 23 de Setembro ás 18:00 no Salon de Actos do IES Francisco Aguiar.

Puntos a tratar:

• Recollida de documentos:
    • Folla de información persoal (adxunta á convocatoria)
    • Fotocopia DNI do alumno/a
    • Fotocopia pasaporte do alumno/a
    • Fotocopia da tarxeta sanitaria europea do alumno/a
    • Permiso firmado de viaxe de menores da garda civil (adxunto á convocatoria)
  • Programa de visitas
  • Recomendacións

Entrega da mención de honra da Balconada co título 'Doce' na edición Betanzos 800 anos

O pasado 12 de agosto, na sala de plenos do Concello, as alumnas autoras da Balconada 'Doce' e o seu profesor J.M. Rey Bao, recolleron diplomas acreditativos e agasallos da mán da alcaldesa María Barral. Moi orgullosos deste gran logro. Parabéns!

fotografiando ao fotógrafo premiadas
premiados

A BALCONADA DAS ALUMNAS DO AGUIAR CONSEGUE UNHA MENCIÓN DE HONRA

Moi satisfeitos por este logro:
A balconada n.º 22, titulada Doce, realizada por grupo dalumnas de o IES Francisco Aguiar formado por Ana Boado, Celia Cernadas, Ana Pérez e Sonia Vázquez, baixo o asesoramento do profesor José Manuel Rey Bao, consegue unha Mención de Honra.

Primeiro premio. Balconada número 15 “ Tempus fugit” da autora Aida Rodríguez Donoso

Balconada 2019 proposta do alumnado de 4ºESO para #Betanzos800 #Balconadas #2019oanodeBetanzos

Betanzos está xa engalanado coas Balconadas e, por segundo ano consecutivo o alumnado de Educación Plástica de 4º con José M. Rey Bao á fronte, presenta unha creación propia. Este ano, a proposta é un calendario agrícola inscrito no rosetón principal de Santa María do Azougue.

Balconada Balconada

Compartimos as fotografías da balconada na súa ubicación e de novo o álbum, con máis fotografías do proceso de creación, incluíndo unha espectacular (dou fé) tarta de iogur con rosetón de chocolate receta exclusiva de Sonia. Preme na imaxe para navegar polo álbum ou accede á nosa galería fotográfica

Álbum: Departamento de Plástica e Visual 2018-2019 -> Balconada 4ºESO

Preparandonos para as #Balconadas2019

Aínda que xa rematamos o curso, un pequeno grupo de alumnos/as de 4º da ESO continúa a vir a traballar ao centro. O seu traballo, algo con moito significado e cunha gran ilusión, unha balconada que agardamos entre a concurso na edición de Balconadas 800 aniversario. A proposta representa un calendario agrícola dentro do rosetón da igrexa de Santa Mª do Azouge. Noraboa a todos os participantes na súa elaboración polo seu bó facer e creatividade.

Álbum: Departamento de Plástica e Visual 2018-2019 -> Balconada 4ºESO

Fotografías do acto de entrega de premios e despedida de 4º de ESO no #Alfonsetti

Álbum: Curso 2018-2019 -> Entrega de premios 4º ESO