4º ESO

Proxecto Terra 'Aguiar' 2019: Dereito ao hábitat. Intervención no corredor dos laboratorios de Bioloxía e Xeoloxía. #Evolución

De novo o alumnado de Educación Plástica e Visual nos volta a sorprender ca súa creatividade e o seu bó facer. Dentro do Proxecto Terra do COAG (Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia), no apartado 'Dereito ao hábitat', o alumnado fixo unha intervención no corredor dos laboratorios de Bioloxía e Xeoloxía consistente nunha recreación da ilustración icónica da evolución en relevo a escala (case) natural. Tamén se incluiron unhas letras B X para simbolizar a Bioloxía e a Xeoloxía, e coma xa fixeran anos anteriores co seu corredor 'xemelgo' dos laboratorios de Física e Química.

evolucion BX

Probas de avaliación final de educación secundaria obrigatoria. O IES Francisco Aguiar entre os centros seleccionados para realizar a mostra.

No DOG do 3 de maio publicouse a Resolución do 16 de abril de 2019, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación final de educación secundaria obrigatoria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso escolar 2018/19. Esta avaliación terá carácter mostral. Aplicarase ao alumnado matriculado no curso escolar 2018/19 en cuarto curso de educación secundaria obrigatoria nos centros docentes seleccionados para formar a mostra.

Acabamos de coñecer que, aplicando criterios estatísticos, o noso centro, IES Francisco Aguiar resultou seleccionado para formar parte da mostra de centros participantes. As probas celebraranse, co alumnado de 4º de ESO, os días 28 e 29 de maio de 2019.

Cómpre lembrar que a avaliación final de educación secundaria obrigatoria ten finalidade diagnóstica, con vistas á mellora da calidade e equidade do sistema educativo.

Esta proba valorará o grao de adquisición da competencia matemática, da competencia lingüística e da competencia social e cívica, tendo como referencia principal as materias xerais do bloque de materias troncais cursadas en cuarto curso de educación secundaria obrigatoria.

probas

Video resumo. Intercambio territorial Courel - Ribeira Sacra do Proxecto Terra 2019.

Video resumo de moitas cousas, da beleza singular da paisaxe, do desfrute dos participantes no intercambio, ... dunha experiencia que, sen dúbida é, moito maior do que se pode plasmar nun vídeo. Grazas a todos os que a fixeron posible.

Venres 10 maio Teatro no liceo para os 4º da ESO: 'Pelos na lingua' de Talía teatro

pelos na lingua

 
 
 

Organizado polo departamento de Normalización lingüística en colaboración co Concello de Betanzos. O alumnado de 4º da ESO asistirá á representación teatral da obra 'Pelos na lingua' de Talía teatro no edificio Liceo de Betanzos. De 12:00 a 13:30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proxecto Terra: Intercambio territorial Courel/Ribeira Sacra

proxecto terra

Participación do alumnado de Educación Plástica e Visutal nun intercambio territorial no entorno de Quiroga, o Courel e a Ribeira Sacra.

O alumnado pernoctará nun albergue en Quiroga e, visitará diferentes puntos deste singular entorno, recentemente declarado Xeoparque Mundial pola UNESCO.

•Importante: O alumnado debe ir preparado para poder camiñar polo monte.

O proxecto Terra, no que o 'Aguiar' leva anos participando da man de José Manuel Rey Bao, é un proxecto do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia dirixido ás distintas etapas da Educación Obrigatoria co fin de contribuir a mellorar a formación sobre as xentes, os espazos e os lugares que habitamos. Unha formación que redunde nun incremento no alumnado da súa capacidade crítica e propositiva sobre o noso medio construido para alcanzar unhas mellores condicions de vida.

Photo gallery english theatre: 'The end of the beginning' by moving on theatre company . ESO 3rd & 4th

Preme na fotografía e navega coas frechas ou accede ao álbum na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades -> English Theatre ESO 3rd & 4th

Charla de información e orientación académica para os 4º da ESO

 

orientacion

Martes 30 abril 2019

Organizada por Amparo Mejuto Costa do departamento de Orientación, a charla correrá a cargo do especialista Domingo Álvarez Agudo. Terá lugar á 4ª sesión no salón de actos para todos os 4º ESO.

English theatre: 'The end of the beginning' by 'Moving On' theatre company . ESO 3rd & 4th

 

moving on theatre company

Luns 29 de abril 2019

Teatro en el salón de actos del centro destinado a alumnado de 3º y 4º de la ESO. Organizado por el Departamento de Inglés . A compañía teatral 'Moving On' representará a obra 'The end of the beginnig' que trata de forma irónica un tema de actualidade como é o Brexit.

Horarios:        

1ª sesión 3º ESO 10:40

2ª sesión 4º ESO 12:00

 

 

Encontro do alumnado de 4º de ESO con Yayo Herrero

Yayo Herrero O alumnado de 4º da ESO acudirá, de 12:35 a 14:15, ao salón de actos do centro para manter un encontro con Yayo Herrero. Yayo Herrero é unha antropóloga, enxeñeira, profesora e activista ecofeminista española.

Novas fotos na galería, vídeo e texto explicativo da Viaxe ao Alto Bierzo do alumnado de 4º ESO con Pepe Valverde

Actualizamos nesta entrada o álbum da galería fotográfica do centro con novas aportacións da saída ao Alto Bierzo realizada recentemente con alumnado de 4º de ESO e Pepe Valverde do Departamento de Educación Física.

Incluimos tamén un pequeno video elaborado por Glenn para lembrar esta saída tan especial.

E incluímos unha reseña á propia saída elaborada por Pepe Valverde no seu blogue 'Mindfulness y naturaleza: rutas conscientes" que reproducimos aquí:

A montaña e a escola.


Recentemente fixemos unha saída escolar á zona das Medulas e á Sierra de Gistredo. Dúas rutas, unha de senderismo e a outra, de montaña. E unha noite no albergue O Catoute, de Igüeña.

Esta viaxe suscitouse como unha acción educativa contundente baseada nas seguintes ideas:

Inmersión na natureza. Os modos de vida na sociedade tecnolóxica xeran unha forte desconexión co mundo natural, que algúns autores empezan a relacionar con certas patoloxías que encadran na chamada "síndrome de déficit de natureza". Ademais, esta desconexión contribúe a unha perdida de identidade: os seres humanos somos fillos e fillas da Terra, formamos parte dunha comunidade de vida sen a cal, non somos os mesmos, talvez nin sequera sexamos sostenibles no tempo, si permanecemos desconectados da trama da vida. Unha das obrigacións da educación, é favorecer ese reencontro co mundo natural e xa que logo, das persoas consigo mesmas, pois a nosa identidade está incompleta si ignoramos esa parte esencial da nosa constitución como humanos.

A recuperación desa conexión, tradúcese en felicidade e plenitude. E é percibida como alegría e diversión. A festa de volver a casa.

Preme en ler máis para continuar lendo esta entrada ou visita a entrada no blogue 'Mindfulness y naturaleza: rutas conscientes'

Preme na fotografía para navegar polo álbum da galería fotográfica do centro.

Álbum: Departamento de Educación Física -> Saída didáctica ás Médulas
Distribuir contido