Tecnoloxía

Imaxes na galería fotográfica do #clubdeciencias de febreiro 'Equilibrio Estrutural'

Como podedes observar, aparte de repasar as estruturas e a súa estabilidade, entre outras cousas construimos:

- Domos xeodésicos

- Pontes autosustentables

- Icosaedros XXL

entre outras cousas....

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Club de Ciencia 19-20 -> Febreiro: Equilibrio estrutural

Formación para o alumnado de ESO1A e TIC 4 ESO a cargo de Laboratorio de Radio

radio na biblio

Martes 11 de febreiro de 2020.

Na Biblioteca e anexo, dous profesionais de 'Laboratorio de Radio' traballarán co alumnado ESO1A e ESO4TIC. Horarios:

Grupo Horario
ESO 1º A de 8:55 a 10:25
ESO 4º (optativa TIC) de 10:40 a 12:10

Galería de fotos da visita ao MUNCYT DOS 3º de ESO Tecnoloxía

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Visita MUNCYT 3º ESO Tecnoloxía

Visita ao MUNCYT dos 3º da ESO

O alumnado de 3º da ESO comeza este ano novo 2020 repasando conceptos de Tecnoloxía e visitando o MUNCYT de A Coruña. O plan, organizado polos profesores de Tecnoloxía Juan Neira e Ángela Vázquez, é o de facer un pequeno percorrido polo museo e realizar experiencias de electricidade e electrónica. Sairán do instituto ás 9:30 e teñen a súa chegada prevista sobre ás 13:25.

MUNCYT

Día Grupos
mércores 8 xaneiro 3º A e B
venres 10 xaneiro              3º C e D

Premede aquí e accederedes á galería fotográfica da mesma actividade o curso pasado.

Galería fotográfica #clubdeciencia decembro 'Os leds son para o Nadal'

'Os leds son para o Nadal'  é o título xenérico que quixo aglutinar diferentes actividades científico manipulativas multiniveis que tiveron a estes dous elementos coma principais.

Dentro destas actividades tivemos:

• Tarxetas de Nadal  con luces Led, o que chaman #papercircuits para o alumnado de 1º ESO
  • #wearables cosendo leds para as bolas de nadal dunha árbore e dun panel de estrelas (por rematar) que logo foron programados polo alumnado ca praca de #lilypadArduino
  • Programación co anel de LED dos robots #MbotRanger. O reto proposto ao alumnado incluiu luces e equilibrio. O anel de leds tiña que iluminar de forma diferente segundo a inclinación dos xiróscopos do robot.
  • Arduino e #etéxtiles ao empregar un material chamado #velostat. O velostat é un texido que cambia a súa resistencia eléctrica ao tocalo. Os alumnos de 2º BAC asistentes ao club  fabricaron con este texido un sensor flex caseiro e o programaron cun Arduino para que poida acender un led. Este é un proxecto que promete medrar en breve.

O obradoiro estivo organizado polo departamento de Tecnoloxía e o de Plástica coas profesoras Carmen Núñez Faraldo, Ángela Vázquez Álvarez e Marta Penalonga Chao.

Álbum: Club de Ciencia 19-20 -> Decembro: Os leds son para o Nadal

#clubdeciencia decembro 'Os leds son para o Nadal'

Convocados obradoiros do club de ciencia para o mércores 4 e xoves 5 de decembro. Pendentes da chegada duns materiais para o obradoiro, que de non producirse, é posible que teña adiadarse para xaneiro. Informaráse nas aulas e nesta web.

abel<

Casos máis comúns de enxeñaría social. Obxecto dixital de aprendizaxe de Daniel Veiga TIC 2º BAC

O alumnado de TIC II está a elaborar consellos de seguridade informática. Este obxecto dixital interactivo, firmado por Daniel Veiga, fálanos da seguridade informática e é útil para calquera usuario.

Preme nos elementos que se moven e aprende de xeito divertido acerca da perigosa e extendida enxeñaría social.