Xerais do centro

Actividades feitas no centro

Acto 30º aniversario da Convención dos Dereitos do Neno

Compartimos a presentación que empregamos o pasado 17 de decembro nun acto celebrado para toda a ESO no Pabellón do noso IES. O departamento de Orientación, da man do profesor de Pedagoxía Terapéutica, Ramón Ferreño, encargouse de atopar alumnado de diferentes procedencias para, entre todos ler os artigos da Convención dos Dereitos do Neno en todas as linguas e acentos do alumnado do centro.

Álbum na Galería fotográfica do centro
Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Acto 30º aniversario Convención dos Dereitos do Neno

Galería de imaxes actividades #Nadal2019

Rematamos o trimestre con fútbol, brilé, taekwondo, teatro, música... Actividades de Nadal.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Nadal 2019

Acto conmemorativo celebración do 30 aniversario da convención dos dereitos dos nenos e nenas.

O vindeiro martes 17 de decembro de 16:20 a 18:00, o alumnado da ESO participará nun acto no pabellón do centro. Neste evento queremos conmemorar o 30º aniversario da convención sobre os Dereitos dos/as Nenos/a. Procederase, entre outras cousas, a lectura da Declaración dos dereitos do neno  nos diferentes idiomas falados no instituto.

dereitos nenos nenas

Xuntanza autonómica en Gandarío dos Correspondentes Xuvenís 3.0

30 Correspondentes Xuvenís Betanceir@s (Fco Aguiar, As Mariñas e Atocha) de camiño a Gandarío para participar na Xuntanza Autonómica da Xunta de Galicia.

correspondentes

Correspondentes xuvenís 3.0 é un Plan Proxecta de innovación educativa que pretende contar cunha "antena informativa" nos centros educativos, responsabilizando o alumnado voluntario de recoller a información en mater.ia de mocidade que se lles envíe desde a Dirección Xeral de Mocidade e Voluntariado e de difundila entre o resto do alumnado do centro, contando co apoio do persoal do centro coordinador de información xuvenil e co profesorado participante no programa.
Os correspondentes xuvenís son mozos ou mozas que, mediante unha formación previa e apoiados polo profesorado participante, encárganse de informar aos demais compañeiros das convocatorias, carnés xuvenís, recursos e actividades que poidan ser do seu interese. Podedes seguir parte da súa labor na conta de Instagram @xuventudeaguiar.

Gañadores do 'Concurso de Haikus contra a violencia de xénero' #ennegrocontraasviolencias

O equipo da Biblioteca fai públicos os gañadores do concurso de Haikus contra a violencia de xénero. Os galardoados recibirán un cheque para gastar en libros, música ou audiovisuais o día 20 durante o festival de Nadal. Os premiados son: Celia Fornos Gil de 2ºESO, Valentina Silva Sánchez de 4º ESO e Joseph Barr de 1º BAC.

Gañadores haikus

O Proxecto documental integrado 'Betanzos 800 anos' premiado no VI Concurso de traballos por proxectos

Acabamos de enterarnos da nova de que o proxecto desenvolto o curso pasado polos profesores do PFPP e coordinado pola Biblioteca, vén de ser galardoado cun premio no VI Concuros de traballos por proxectos da Consellería de educacións.

Podedes lembrar parte do realizado navegando pola presentación adxunta.

Parabéns a todos/as os/as participantes neste proxecto, alumnado e profesorado, xa que sen o seu traballo, esto sería imposible.

O 'Aguiar' #ennegrocontraasviolencias #25N

Achégase o #25N día internacional contra a violencia hacia ás mulleres, e no IES Francisco Aguiar queremos participar expresando a nosa repulsa contra todo tipo de violencias en xeral, e a violencia de xénero en particular.

Realizaremos no centro con este motivo unha serie de actos:

* o venres 22 de novembro, o alumnado de 2º da ESO acudirá ao acto de concentración organizado polo Concello que terá lugar ás 12:00 no parque do Pasatempo (en caso de mal tempo nas pistas a carón do Polideportivo Municipal), onde participaremos xunto co IES As Mariñas, na lectura de diferentes textos.

Prégase ao alumnado de 2º ESO que veña vestido de Negro

* o luns 25 de novembro, pregamos a todo o alumnado e profesorado do centro que traia algo negro na súa vestimenta. Ese día, nos horarios que se detallan na imaxe adxunta, os diferentes cursos baixarán ao salón de actos para asistir á proxección de diferentes curtametraxes e debate posterior sobre as mesmas,

en negro contra as violencias

Día da ciencia en galego 2019

día da ciencia en galego 2019

Esta é a semana onde se celebra O día da ciencia en galego. Este curso 2019, está adicado a dous temas:

• As linguas indíxenas.
  • A táboa periódica.

Ao longo da semana, profesores/as de departamentos científicos realizarán pequenos actos e exposicións no instituto.

Este ano ademáis, as persoas homenaxeadas son : Noam Chomsky Manuel MurguíaMendeleiev Luís Liz Marzán.

O alumnado de TIC de 2º de BAC, elaborou un taboleiro colaborativo con curiosidades e información dos elementos químicos da  táboa periódica que queremos compartir aquí con todos vós. Agardamos que vos pareza interesante.

Hecho con Padlet