Grego

Léxico da Anatomía

O alumnado de Fundamentos Léxicos de 1º de Bacharelato realizou un traballo analizando a etimoloxía do léxico da anatomía.

Este proxecto é unha colaboración do Departamento de Grego e o Departamento de Bioloxía coa esperanza de que sexa o primeiro de moitos. Guiño

SOFÍA VEIGA: SEGUNDO POSTO NACIONAL NO CONCURSO PARNASO

12/05/2022 15:16
Europe/Andorra

O 30 de marzo dábamos conta da seguinte noticia: a alumna de 2º de BAC Sofía Veiga García resultaba ser a gañadora na fase autonómica do Consurso Parnaso de tradución do grego.

Poucos días antes da visita a Betanzos de Theodor Kallifatides recibimos, con xúbilo, a notificación de que o seu traballo mereceu a segunda posición a nivel nacional.

Na secuencia de fotografías que hoxe publicamos aparecen Sofía e o seu profesor, Francisco Calaza, e Sofía e Theodor Kallifatides.

Nas mans de Sofía un exemplar de Timandra, a última novela, adicada por Theodor Kallifatides con todo o afecto, rebosante de humanidade,  que transmite este exemplar e venerable intelectual humanista.

Non atopamos mellor agasallo para Sofía que unha nova inxección de estímulo intelectual.

Parabéns a Sofía e a nosa felicitación a Francisco Calaza polo seu traballo.

SOFÍA VEIGA GARCÍA PASA Á FASE NACIONAL DA PROBA PARNASO

30/03/2022 12:03

O pasado venres 25 de marzo a nosa alumna Sofía Veiga García asistiu á Facultade e Filoloxía da Universidade de Santiago para participar na proba de grego Parnaso. A alumna tivo por diante tres horas para traducir un texto de Claudio Eliano, autor que viviu entre os séculos II e II d.C., e responder a varias cuestións sobre morfoloxía, sintaxe e o xénero literario. Así mesmo tivo que poñer en valor e relacionar un texto clásico cos valores da vida actual.

Despois de levar xa un tempo preparando a proba co seu profesor Francisco Calaza, os esforzos deron os seus froitos: O martes 29 de marzo recibimos a comunicación da súa victoria na fase de Galicia, o que significa que o seu exercicio pasa a competir na fase estatal.

Participar e tan prestixiosa proba xa é un logro, pero gañar esta fase é un gran recoñecemento para Sofía e gran satisfacción para o seu profesor.

O xornal o Ideal Gallego fíxose eco da noticia na súa versión dixital e en papel. Podes acceder á noticia aquí.

Parabéns, Sofía!

SEEC GALICIA

Teatro Clásico na sala Xulio Cuns

O pasado martes 21 de decembro alumnado de 4º, 1º e 2º de Bacharelato, que estuda cultura clásica, latín ou grego acudiron á Sala Xulio Cuns, no Edificio Arquivo, para asistir a unha representación dunha obra de teatro clásico.

Álbum: Curso 2021-2022 -> Teatro Clásico

Exposición Viaxe a Grecia no corredor do 1º andar do edificio principal

Dado que este ano non puidemos realizar a viaxe a Grecia, recordamos con nostalxia anteriores viaxes, ilustrando con textos de Pausanias as imaxes dos monumentos máis emblemáticos.

Álbum: Curso 2020-2021 -> Exposición Viaxe a Grecia

Viaxe a Grecia 2019, album de fotografías.

Un grupo de alumnos/as de 2º de BAC realizan nestas datas unha viaxe cultural a Grecia acompañados polos profesores J. Francisco Calaza e Jaime Couto. De momento, todo vai segundo o plan previsto e envíannos unhas instantáneas que compartimos con todos vós do seu paso polo país helénico. A medida que recibamos fotografías, as subiremos a esta entrada na web.

Preme na imaxe para ver as fotos ou accede ao álbum na galería fotográfica do centro.

Álbum: Viaxes e intercambios 2019-20 -> Viaxe a Grecia

Programa Viaxe a Grecia 2019

grecia 19

O departamento de Grego fai público o programa da 'Viaxe a Grecia 2019'  que se levará a cabo do 21 ao 27 de Setembro de 2019.

Charla 'Fundamentos léxicos para a ciencia e a técnica' a cargo de Mª Teresa Amado Rodriguez

07/06/2019 12:25
teresa amado O vindeiro curso estrenamos unha nova optativa, 'Fundamentos léxicos para a ciencia e a técnica', e quén mellor que Mª Teresa Amado para presentala ao alumnado. Charla de dúas horas de duración para os 4º de ESO no salón de actos.

Adrián Vázquez Rodriguez terceiro clasificado no Concurso Parnaso 2019 a nivel nacional

SEECComprácenos compartir convosco esta boa nova. O noso alumno Adrián Agustín Vázquez quedou terceiro clasificado no certame nacional da proba Parnaso acadando a puntuación de 9. Para o seu profesor, Francisco Calaza e para toda a comunidade do 'Aguiar' este feito é motivo dun profundo orgullo. Parabéns