Innovación e dinamización lingüística

Rap con Rosalía

19/02/2024
Etc/GMT+1

Alumnado de ESO2 goza da actividade "Rap con Rosalía", na semana na que celebramos o día de Rosalía. Esta actividade, ofertada por Vella Escola, está organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

Talía Teatro na sala Xulio Cuns

21/02/2024
Etc/GMT+1

Alumnado de ESO4 acode a ver unha obra de Talía Teatro na sala Xulio Cuns. Está é unha actividade organizada polo servizo de normalización lingüística do concello de Betanzos.

Percorridos por Betanzos

Ao longo dos meses de setembro e outubro, o alumnado de 1º CS Márketing e Publicidade e 2º CS Xestión de Vendas e Espazos Comerciais fixo diversos roteiros por Betanzos para coñecer a contorna. Estas actividades enmárcanse dentro do proxecto de dinamización lingüística DinamizaBE, que busca a dinamización turística e comercial da zona.

O noso agradecemento a Elena Carro, técnica de Turismo do Concello de Betanzos, por guiarnos durante os percorridos.

Visita guiada para alumnado do Ciclo Superior (3)

02/10/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior participan nunha visita guiada a Betanzos: “Betanzos en feminino e artistas”

Visita guiada para alumnado do Ciclo Superior (2)

25/09/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior participan nunha visita guiada a Betanzos: “Betanzos monumental e modernista”.

Visita guiada para alumnado do Ciclo Superior (1)

18/09/2023
Etc/GMT+1

O alumnado de 1º e 2º do Ciclo Superior participan nunha visita guiada a Betanzos: “A promoción do turismo no concello de Betanzos”.