Meteoescolas

Debuxo dunha folerpa de Koch

No derradeiro club de Ciencia debuxamos un fractal de xeito colectivo, en concreto unha folerpa de Koch (preme na ligazón para máis info na Wikipedia)

"As marabillas sen fondo xorden de regras simples, que se repiten sen fin."

Benoit Mandelbrot (matemático francés)

 

Álbum: Club de Ciencia 2020-21 -> 05_Meteoescolas fractais: Curva de Koch para debuxar unha folerpa

Cal é o día da semana no que máis chove? #enquisa #Meteoescolas

 

As alumnas e alumnos de Matemáticas de 1º ESO estamos a realizar unha enquisa para saber a opinión das familias e do profesorado. 

Necesitamos da vosa colaboración.

É moi sinxeliño: só hai que acceder á ENQUISA e responder a pregunta: cal é para ti o día da semana máis chuvioso?

Moitísimas grazas!

 

Cómo medir la satisfacción del cliente: 5 tips para encuestas de  satisfacción - Sendinblue

 

Charla sobre a xestión dos residuos

Onte, mércores día 5, o alumnado de 1º de ESO asistiu a unha charla sobre xestión de residuos impartida por Ancaria.

 

Álbum: Curso 2020-2021 -> Conferencia sobre xestión de residuos

Meteoescolas TIC: Climogramas con LibreOffice Calc

Dentro do traballo en Ofimática follas de Cálculo con LibreOffice Calc, os de 1º BAC TIC fixemos coma exercizo a elaboración dunha gráfica tipo climograma. 

Para seguir os nosos pasos podes consultar o titorial que se liga aquí.


Tamén compartimos neste pdf algúns exemplos dos resultados do noso traballo:

 

Club de ciencia e Meteoescolas: crónica en imaxes e vídeo dunha tarde científico-tecnolóxico-matemática

Álbum: Club de Ciencia 2020-21 -> 03_Abril_Xincana Matemática: Meteoescolas incluído

"Meteoprogramación" actividades de recollida de datos con placas programables

Unha das actividades desenvoltas no Club de Ciencia de Abril tén relación coa recollida de datos con dúas placas de prototipado/robótica programables mediante linguaxes de bloques.

Con estes dispositivos realizaremos dous tipos de medicións con:

Navegade polas ligazóns para acceder á documentación e instruccións de ámbos os dous proxectos.

En Abril, augas mil"? Poñemos o refraneiro a proba

 

O noso refraneiro di que "En Abril, augas mil", mais o certo é que levamos toda a semana co pluviómetro baleiro.

 
Desde hai uns días, ás 12:30, o equipo de Meteoescolas está a rexistrar as precipitacións en Betanzos, anotando os datos recollidos pola estación meteorolóxica.
 
Se tes curiosidade... achégate!. Estaremos encantados/as de explicarche o que estamos a facer!

Álbum: Curso 2020-2021 -> Meteoescolas Abril

Meteosimboloxía en debuxo vectorial con Inkscape, deseño de símbolos meteorolóxicos co alumnado de TIC de 4º da ESO

Este curso en TIC de 4º ESO sumámonos ao proxecto ''Meteoescolas'' e deseñamos os nosos conxuntos de símbolos metereolóxicos para ilustrar o tempo no mapa de Galicia.  

Empregamos para as nosas propostas de ''Meteosímbolos'' o software libre de debuxo vectorial ''Inkscape''.

Animarémonos a facer un noticiario metereolóxico coa nosa propia e particular simboloxía? Quén sabe, mentres tanto, facemos aquí público o noso traballo. Cál é o teu favorito?

ticsbeta

Álbum: Curso 2020-2021 -> Meteoescolas febreiro: Meteosímbolos

Folerpas de neve. Meteoescolas de Nadal

Anticipándonos á borrasca Filomena, dende o equipo de 'Meteoescolas' do Aguiar elaboramos folerpas de neve co alumnado de 1º ESO.

Álbum: Curso 2020-2021 -> Meteoescolas decembro: folerpas de neve
Distribuir contido