Viejas cosas nuevas.

Investigación realizada por los alumnos de antropología sobre la evolución de los objetos cotidianos a lo largo del tiempo.

Acortamos distancias co pasado: ''Hablan las fotos'' traballos de Antropoloxía de 1º BAC

Acortamos distancias temporais, xeográficas e xeneracionais con este traballo orixinal do alumnado de 1º BAC.

Departamento filosofía.

Departamento de Filosofía.

Galeria de imaxes visita a Coruña multimuseo alumnado das optativas de Filosofía de 2º BAC

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Visita multimuseo Coruña Filosofía

Visita a Coruña Multimuseo alumnado optativas de Filosofía de 2º BAC

10/12/2019 08:45
coruña

Visita ao Aquarium, o MUNCYT e o Castelo de San Antón do alumnado de 2º de BAC cas optativas Ética e Filosofía do Dereito e Filosofía da Ciencia e da Tecnoloxía.

Organiza J.L. Gorrochategui do dpto de Filosofía e o acompaña Julián Ferrer do dpto. de Historia.

Saída ás 8:45 e chegada ás 18:00

2ª etapa do 'Camiño de Santiago' Bruma-Sigüeiro para 1º BAC C

O martes 12 de febreiro, os alumnos e alumnas de 1º BAC C realizarán a segunda etapa, do Camiño Inglés a Santiago de Compostela percorrendo o tramo entre Hospital de Bruma e Sigüeiro. Acompañan ao alumnado o sempre incansable Luis Gorrochategui e Adolfo Gabín dos departamentos de Filosofía e Matemáticas respectivamente.

Charla sobre transplantes para 1º de Bacharelato

transplantes

O vindeiro venres 1 de febreiro terá lugar unha charla sobre transplantes para alumnado de 1º de Bacharelato de 12:35 á 14:15 impartida por Alejandro Montero Salinas enfermero e coordinador de transplantes en el SERGAS.

Organizada por Beatriz García Pazos do departamento de Filosofía.

Charla sobre cambio climático e o desxeo dos polos para 1º BAC

carlos caraglia

O vindeiro martes 27 de novembro terá lugar unha charla acerca do cambio climático e o desxeo dos polos para todo 1º de BAC a cargo de Carlos Caraglia CEO de earth.360

1ª etapa do Camiño Inglés Betanzos-Bruma

camiño inglés

Mañá martes 9 de outubro o alumnado de 1º de Bacharelato A percorrerá a primeira etapa do camiño inglés de Betanzos a Bruma acompañados polos docentes José Luis Gorrochategui Santos e Marta Penalonga Chao.

Regresarán en bus a Betanzos ás 18:00 horas.