IES Francisco Aguiar

IES Francisco Aguiar curso 2020-21

Correo: ies.francisco.aguiar@edu.xunta.es

bibliotecas escolares libros de texto calendario escolar sixa familias sixa profesorado xade orientacion
portal educativo sem correo edixgal aula virtual agueiro galeria fotografica web antiga

Calendario Exames Finais Extraordinarios de Pendentes de ESO e 1º Bac

HORA DE LER

09/05/2021 14:48
29ª SEMANA

[5ª SESIÓN]

Virán vagas de vento que animen a voar as follas que estaban perto das nosas mans.
Na nosa mente sempre as palabras de Manuel Álvarez Torneiro, Federico García Lorca ou Wislawa Symborska: outros cantos á liberdade.

CS XESTIÓN DE VENDAS E ESPAZOS COMERCIAIS: DESEÑO E EXECUCIÓN DOS ESCAPARATES ADAPTADOS Á PANDEMIA

Este curso está a ser moi diferente do habitual e obríganos a reinventarnos diariamente. Necesitamos aplicar novos puntos de vista e afrontar resultados descoñecidos, pero non por eso negativos. As crises obríganos a buscar “roteiros alternativos” en lugar de aferrarnos ás formas e solución de sempre, pero esto tamén nos permite abrir novas vías.

Os alumnos e alumnas do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais non pudieron executar as prácticas de Escaparatismo do modo habitual, co deseño, construcción física e exposición dos mesmos; no seu lugar abordaron o deseño e construcción a través de maquetas, das cales podemos ver unha mostra.

FAUNA MÁXICA / 1º ESO

O alumnado de 1º de ESO anda a aprender sobre personaxes da nosa mitoloxía. Tamén leu varios textos da "Fauna máxica" de Álvaro Cunqueiro na súa obra  Escola de menciñeiros. Despois botouse a crear ata compoñer colectivamente este pequeno bestiario.
Para ver as criaturas inventadas, preme nos nomes do seguinte índice:

1. A pillabina

24.O paticanfante

36. O hipopanda

Meteoescolas TIC: Climogramas con LibreOffice Calc

Dentro do traballo en Ofimática follas de Cálculo con LibreOffice Calc, os de 1º BAC TIC fixemos coma exercizo a elaboración dunha gráfica tipo climograma.

Para seguir os nosos pasos podes consultar o titorial que se liga aquí.

Tamén compartimos neste pdf algúns exemplos dos resultados do noso traballo:

HORA DE LER

02/05/2021 16:02

28ª SEMANA

[4ª SESIÓN]

Sirvan as propostas de lectura (os microrrelatos de Gustavo Martín Garzo e unha pequena antoloxía de poemas) e o lenzo da pintora impresionista norteamericana Mary Cassatt como unha oportuna (ou oportunista) oda á maternidade.

CHEGOU AOS NOSOS OÍDOS: o primeiro CD de Diego Salgado

30/04/2021 09:10
Europe/Andorra

Na orla da promoción dos alumnos que remataron 2º de BAC no 2008 está, como corresponde, a fotografía de Diego Salgado.

Actor, poeta e músico, ven de publicar o seu primeiro disco en solitario, xa como Diego Salgado: Growing Strong. É un album co-producido, mezclado e masterizado por Carlos Rodríguez Castro, vinculado á xestión cultural de festivais como O Son Do Camiño e a artistas como, Xoel Lopez, Rosalía, Luar na Lubre, Ivan Ferreiro ou Kepa Junkera.

Parabéns a Diego por tanta boa música neo-soul: A seguir medrando!!!!

Rapaces e rapazas gañadoras da Xincana Matemática. #Clubedeciencias

Logo da deliberación do xurado da xincana matemática do 21 de abril, queremos felicitar a parella gañadora e tamén aos e ás finalistas e agradecer, tamén, ás persoas colaboradoras de 4º ESO e a todas as persoas participantes.

Esperamos que disfrutasen coas probas e retos aos que se enfrontaron.

1º PREMIO PARA A PARELLA FORMADA POR:

Adrián Grandal

Arón Bascoy

2º PREMIO PARA A PARELLA FORMADA POR:

Henrique Barreiro
Manuel Santoro

3º PREMIO PARA A PAREJA FORMADA POR:

Celia Sánchez
Joanna Martínez

Deixámosvos novamente o vínculo á Galería fotográfica Álbum: Club de Ciencia 2020-21 -> 03_Abril_Xincana Matemática: Meteoescolas incluido e… por fin a SOLUCIÓN ao reto proposto a todo o alumnado da ESO.

A vindeira semana haberá outro reto, para seguir activando neuronas…

Álbum: Club de Ciencia 2020-21 -> 03_Abril_Xincana Matemática: Meteoescolas incluído