Benvida

Importante: teléfono para incidencias covid

O número de teléfono do centro ao que deberán chamar no caso de ter que comunicar que o seu fillo ou filla non acode porque na enquisa de autoavaliación diaria se atopa nalgunha das circunstancias recollidas ou presenta síntomas compatibles coa COVID-19 é o seguinte:

INFORMACIÓN SOBRE O INICIO DO CURSO 2020-21

A declaración responsable que se adxuntaba na carta enviada anteriormente, xunto coa enquisa de autoavaliación debe traela asinada obrigatoriamente a alumna/o o primeiro día de clase para poder asistir a ela.

Se alguén non recibiu a carta, debe pasar polo centro en horario de 8,30 a 14 horas a recoller o documento de declaración responsable para que o alumno a entregue o primeiro día de curso, ou ben descargala de aquí, xunto coa enquisa de autoavaliación de síntomas COVID que pode descargar de aquí.

Se teñen algunha dúbida poden poñerse en contacto con nós, ben a través do correo electrónico, chamando ao 988 32 09 31 ou acudindo ao centro  en horario de 8,30h a 14,10 horas.

¿ QUE TEÑEN QUE LEVAR OS ALUMNOS E ALUMNAS AO INSTITUTO O PRIMEIRO DÍA DE CLASE?

• O máis importante, o papel coa declaración responsable asinada pola nai/pai, titor legal ou responsable do alumno/a.
  • Dúas máscaras (unha posta e outra de reposto), mellor das hixiénicas que se poden lavar e volver a usar. Tamén unha bolsa de tea, ou sobre para gardala.
  • Un pequeno bote con xel hidro-alcohólico para desinfectar as mans cando sexa preciso.
  • Unha libreta (identificada con nome) e tamén un estoxo con bolígrafo, lapis, goma…, tamén identificado para apuntar o horario de clases e tomar notas sobre as normas e indicacións dos profesores/as.
  • Se o centro lle vai dar libros de texto do fondo, unha mochila para gardalos. ( O centro procurará entregar os libros o primeiro día de clase)

A Dirección

CONVOCATORIA DE REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 1º DE ESO

Debido á situación extraordinaria provocada pola pandemia non foi posible celebrar a reunión informativa coas familias do alumnado que se incorpora novo ao centro en 1º da ESO.

Non queremos empezar o novo curso sen manter con vostedes unha xuntanza para informarlles sobre o funcionamento do centro, así como da organización e medidas tomadas por este para que o regreso ás aulas cumpra con todas as medidas de seguridade que a autoridade sanitaria e educativa esixe.

As instrucións e os horarios están no documento adxunto.

NOVAS

IMPORTANTE

ESTÁN EXPOSTAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO O LISTADO DE ADXUDICACIÓN DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO DO CENTRO (o último día é o luns 7 de setembro)

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

INFORMACIÓN SOBRE O INICIO DO CURSO 2020/2021

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/2021

D. DINAMIZACIÓN

Último número da nosa revista

Saldoira 2020

PRAZOS DE MATRÍCULA ORDINARIA

INFORMACIÓN E ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN  PARA MATRÍCULA DE ESO (1º, 2º, 3º e 4º), BACHARELATO E BACHARELATO SEMIPRESENCIAL

D. DINAMIZACIÓN

Vídeo-homenaxe á figura de Ricardo Carvalho Calero.

Deste xeito, os Equipos de Dinamización da Lingua Galega, dos centros de Ensino de O Barco, quixeron estar presentes o Día das letras Galegas.

D. ORIENTACIÓN

¡QUÉRETE MOITO!

D. ORIENTACIÓN

ORIENTACIÓN ACADÉMICA

D. LINGUA GALEGA

UNHA HOMENAXE A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA, ESPECIALMENTE AO NOSO ALUMNADO (23/04/2020)

D. LINGUA CASTELÁ

EL DEPARTAMENTO DE LENGUA CASTELLANA QUIERE CONMEMORAR EL DÍA DEL LIBRO, 23 DE ABRIL, ESTE AÑO…

Sorbos de lectura

TokApp School(Comuncacións entre o IES e as familias)

Concurso fotográfico: My World – The World of My Childhood

Animamos a toda a comunidade educativa do IES Martaguisela a participar no concurso fotográfico que é parte das actividades incluídas no noso proxecto Erasmus+, DECH.

As regras están neste ficheiro.