O ALUMNADO DE 4º ESO E 1º BAC DO IES MARTAGUISELA ACUDIU AO TEATRO LAURO OLMO PARA GOZAR DA PELÍCULA: SIMONE, LA MUJER DEL SIGLO

Dentro do Plan Proxecta, 365 días de respecto e igualdade e Donas de si, e seguindo coas actividades de conmemoración do 8 de marzo, Día Internacional da Muller, o alumnado de 4º ESO e 1º BAC do IES MARTAGUISELA acudiu o pasado xoves, día 9 de marzo, ao Teatro Lauro Olmo do concello do Barco de Valdeorras para gozar da película Simone, la mujer del siglo.

Esta película, dirixida polo director Olivier Dahan, relata a vida de Simone Veil, icono irrepetible na loita polos dereitos da muller e europeísta convencida, Simone Veil viviu unha infancia marcada pola traxedia dos campos de concentración de Auschwitz, e pasou á historia grazas á súa loita permanente contra a barbarie e a favor igualdade. Veil impulsou a lei que despenalizou o aborto en Francia en 1972, tras unha longa travesía chea de negociacións e debates ante unha asemblea abrumadoramente masculina. Simone Veil converteuse na primeira muller en ser nomeada ministra en Francia e presidenta do Parlamento Europeo.

Deixamos algunha fotografía no Teatro Lauro Olmo.