Lingua castelá

Páxina do departamento

DÍA DO LIBRO - 23 DE ABRIL DE 2020

El Departamento de Lengua Castellana y Literatura del IES Martaguisela quiere conmemorar el Día del libro, 23 de abril, este año de una forma muy especial. Para ello a lo largo de la semana podéis hacer vuestras aportaciones personales. ¡Profesorado, alumnado y familias, quedáis invitados!

#DíaDelLibro

#23DeAbril2020

#LéemeAlgo

Sorbos de lectura

Representación teatral: Golpes da man

O pasado luns pola mañá (17/02/2020), puxémonos moi teatreiros para recibir a representación teatral Golpes da man de Estíbaliz Veiga. A actriz achegoulle ao alumnado de 3º da ESO e 4º da ESO unha nova mirada sobre a violencia de xénero que lles amosou que unha realidade efecto dominó na nosa sociedade.

Esta actividade entra dentro do marco do Plan Proxecta que se desenvolve no centro coa liña Por 365 días de respecto e igualdade.

Plan Proxecta

Un paseo literario: charla-coloquio con Paloma González Rubio

A escritora Paloma González Rubio trouxo o seu “a son de mar” ata o noso instituto (18/02/2020). O alumnado de 2º da ESO e de  3º da ESO tivo o privilexio de compartir con ela as súas inquietudes sobre as obras que leron. En ambas, o mar é testigo das historias de vida tanto en, João, galardonada co premio Alandar 2019; como en la obra Aurora o nunca.

A través da mirada de João, personaxe protagonista da primeira de novela, descubriron outras realidades como os vagabundos de mar, un colectivo idéntico ao que temos na terra, pero tamén que a vida no mar non é materialista  e que non entende os despilfarros da terra.

Os alumnos de segundo viaxaron de novo a unha cidade costeira en Aurora o nunca, obra colectiva que espertou moita curiosidade.

Como colofón da charla, a autora firmoulles os exemplares dos libros leídos.

Paloma Glez. Rubio