Un paseo literario: charla-coloquio con Paloma González Rubio

A escritora Paloma González Rubio trouxo o seu “a son de mar” ata o noso instituto (18/02/2020). O alumnado de 2º da ESO e de  3º da ESO tivo o privilexio de compartir con ela as súas inquietudes sobre as obras que leron. En ambas, o mar é testigo das historias de vida tanto en, João, galardonada co premio Alandar 2019; como en la obra Aurora o nunca.

A través da mirada de João, personaxe protagonista da primeira de novela, descubriron outras realidades como os vagabundos de mar, un colectivo idéntico ao que temos na terra, pero tamén que a vida no mar non é materialista  e que non entende os despilfarros da terra.

Os alumnos de segundo viaxaron de novo a unha cidade costeira en Aurora o nunca, obra colectiva que espertou moita curiosidade.

Como colofón da charla, a autora firmoulles os exemplares dos libros leídos.

Paloma Glez. Rubio