O ALUMNADO DO IES MARTAGUISELA CELEBRA O DÍA DAS ESCRITORAS

Dentro das actividades do Plan Proxecta Donas de si e coincidindo coa conmemoración oficial do Día das Escritoras (o 17 de outubro), o alumnado de 2º de ESO  realizou un traballo de investigación durante tres semanas coa materia de Afondamento de Lingua Castelá que lles permitiu coñecer a distintas escritoras e, deste xeito, ser conscientes da importancia de figuras como María Moliner, Sofía Casanova ou Concepción Arenal, entre outras.

Neste proxecto tamén participou parte do alumnado de 1º de ESO, polo que puidemos abordar a un maior número de escritoras de distintas épocas e para público moi variado. Podédesvos achegar á biblioteca do noso centro para coñecer a estas mulleres fundamentais na historia da literatura e da lingua.

Como ben di o título da exposición: “elas tamén contan”, contaron e contarán.

Deixámosvos fotografías do traballo do alumnado.