O ALUMNADO DE 4º ESO DO IES MARTAGUISELA VÉN DE GAÑAR O PREMIO Á PONENCIA MÁIS INNOVADORA DO IV CONGRESO DE JÓVENES EXPERTOS DE PONFERRADA

Na mañá deste martes, día 14 de febreiro, o alumnado de 4º ESO da materia de Cultura Científica, acompañados pola súa profesora de Bioloxía, Sabela Domínguez, e a directora, Carmen Gamarra desprazáronse ata Ponferrada para participar no IV CONGRESO DE JÓVENES EXPERTOS que organiza La Fábrica de Luz, Museo de la Energía, La Fundación Ciudad de la Energía, a Universidade de León e o Centro Asociado da UNED de Ponferrada.

Este congreso está enfocado ao obxectivo do desenvolvemento sostible (ODS)12 sobre o consumo responsable e a sostibilidade.

Nesta IV Edición do Congreso participaron sete centros escolares de varias Comunidades Autónomas como Andalucía, Castela e León e Galicia.

O alumnado analizou o impacto que a industria téxtil provoca no medioambiente, e foron India López e Diego Nogueiras os que expuxeron no IV CONGRESO as conclusión do seu traballo “La otra cara de la industria textil”.

Para este traballo o alumnado xunto coa súa profesora, Sabela Domínguez, realizou unha enquisa entre todo o alumnado do IES sobre os hábitos de emprego da roupa e elaboraron unhas infografías moi ilustrativas da súa investigación.

O resto do alumnado de 4º ESO seguiu a exposición do Congreso a través de YouTube.

Enlace á publicación de El Bierzo Noticias.

Parabéns a todo o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO, e dun xeito especial, a Diego Nogueiras e India López por defender o seu traballo no Campus de Ponferrada da Universidade de León.

Deixámosvos algunhas fotografías.

Fai clic aquí ou na imaxe para ver o resto de fotografías.