O ALUMNADO DE 3º ESO DO IES MARTAGUISELA REALIZOU UNHA RUTA DE SENDEIRISMO POLA ZONA DO RÍO FARELOS EN ARCOS O DÍA 04 DE MAIO DE 2023

O alumnado de 3º ESO do IES Martaguisela realizou este xoves, día 04 de maio, unha ruta de sendeirismo duns 14 Km de distancia pola zona do río Farelos en Arcos e aproveitaron para visitar a aldea de Córgomo, lugar de nacemento de Florencio Delgado Gurriarán.  Os profesores acompañantes foron David Ramos, Álex Caruncho e Sabela Quiroga.

Foi unha xornada na que ademais de pasalo ben e gozar da natureza o alumnado aproveitou para realizar actividade física e mesmo bailar, tal como podemos ver nalgún vídeo.

Esta actividade enmárcase dentro do Plan Proxecta de Proxectos de Vida Activa e Deportiva (PVAD)

Deixámosvos máis fotografías da xornada.