O ALUMNADO DE 1º e 2º BACHARELATO DO IES MARTAGUISELA ASISTIU A UNHA CHARLA CON DAVID GÓMEZ

O pasado xoves, día 30 de marzo de 2023, o alumnado de 1º e 2º BAC participou nunha videoconferencia con David Gómez, ex-alumno do IES Martaguisela que na actualidade traballa de consultor nunha empresa que consegue principalmente finanaciamento para institutos de investigación, farmacéuticas, empresas biotecnolóxicas, etc.

David Gómez despois de estudar o Bacharelato no IES Martaguisela estudou Biomedicina na Universidade de Barcelona e posteriormente realizou un máster en Administración de empresas enfocado ao sector sanitario na Universidade de Utrecht (Países Baixos).

Queremos agradecerlle a David Gómez o seu tempo, a súa dedicación e a súa amabilidade por ter compartido con nós a súa experiencia e responderlle todas as preguntas do alumnado e que serán publicadas na revista Saldoira, que o Equipo de Dinamización Lingüística elabora todos os anos.

Deixámosvos algunhas fotografías da videoconferencia (fai clic aquí ou na imaxe).