MIGUEL PALMER VÉN DE RECOLLER NA USC, O PRIMEIRO PREMIO DO CONCURSO DE VÍDEOS IMFORMATÍZATE QUE GAÑOU XUNTO CON MARIO PRADA

O alumno de 3º de ESO, Miguel Palmer, vén de recoller na Escola Técnica Superior de Enxeñería da USC, o primeiro premio da terceira edición do concurso de vídeos Informatízate, organizada por esa Escola Técnica e o Departamento de Electrónica e Computación da mesma Universidade.

O vídeo gañador, que realizou xunto co seu compañeiro Mario Prada, titúlase ”Radia Joy Perlman, A Nai do Internet”. (podedes ver o vídeo gañador se clicades no nome do vídeo).

O xurado destacou o dinamismo entre Mario e Miguel, o enfoque que lle deron, a calidade da edición e a calidade da exposición.

Nesta ocasión, Mario Prada non puido achegarse persoalmente a recoller o premio por atoparse de excursión nas illas Ons, dende onde se conectou por videoconferencia.

Os seus compañeiros de clase puideron seguir a entrega de premios vía OnLine.

Parabéns aos dous!!

Deixámosvos máis fotografías e vídeos do acto.