O ALUMNADO DE 2º BAC DA MATERIA DE XEOGRAFÍA E HISTORIA DE GALICIA VÉN DE REMATAR O OBRADOIRO DE ARQUEOLOXÍA

Ao longo destas semanas o alumnado da materia de Xeografía e Historia de Galicia de 2° BAC levou a cabo un obradoiro de arqueoloxía co que puideron familiarizarse coas técnicas de excavación e documentación propias desta disciplina.

Con esta actividade pretendíase que o alumnado comprendese como se constrúe o coñecemento histórico que estuda na aula e se concienciara da importancia de coidar e conservar o noso patrimonio.

Grazas ao traballo do seu profesor, Aitor Freán Campo, o alumnado mostrou interese e coidado á hora de ir descubrindo e atopando os restos arqueolóxicos que o docente foi agochando entre as diferentes unidades estratigráficas.

Deixámosvos algunhas fotografías da actividade (fai clic aquí).