OS ALUMNOS DO CENTRO IES MARTAGUISELA, MARIO PRADA E MIGUEL PALMER, VEÑEN DE GAÑAR A III EDICIÓN DO CONCURSO INFORMATÍZATE.

A Escola Técnica Superior de Enxeñería (ETSE) e o Departamento de Electrónica e Computación,da USC, veñen de outorgar os premios da terceira edición do concurso de videos Informatízate.

O concurso ten por obxecto promover a divulgación das TIC (Tecnoloxías da Información e Comunicación), ao mesmo tempo que contribuír ao cambio dos estereotipos sociais que asocian o traballo en TIC co xénero masculino, utilizando o galego como medio de transmisión do coñecemento, e estimulando a creatividade do estudantado cos medios audiovisuais.

Todas as edicións foron gañadas por alumnos do Centro. En todas elas participou Mario Prada e, nas últimas dúas, tamén Miguel Palmer.

Parabéns aos dous!!

Enlace á páxina da USC onde figuran os gañadores.

Aquí tedes o enlace ao vídeo gañador de Mario e Miguel: "Radia Joy Perlman, A Nai do Internet"

Tamén os enlaces aos vídeos gañadores de 2022 e 2021:

2022 1º Premio: Gladys West A revolucion do GPS

2021 1º Premio: A compiladora de Código